Brentford

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mazter81
Indlæg: 350
Tilmeldt: 11. aug 2009, 22:17
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Mazter81 »

Det ligger jo så også i det samme, at det sagtens kan være vind og forsvind for Glen.

Ikke at jeg tror/håber det, men hvis man kan øge mange faktorer med en anden træner, er det jo formentlig også en del af tankesættet at man sagtens kan fyre træneren, selv om man er tilfreds med resultaterne.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Storsejr til Brentford med 4 - 0 over blackpool som så også ligger sidst i ligaen. Desværre ændrede det ikke væsentligt i tabellen, men det er rigtig tæt i toppen.
http://www.bold.dk/fodbold/england/championship

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Desværre endte kampen Birmingham - Brentford med 1-0 men flere tophold mistede ligeledes også point, så det er stadig tæt i toppen så chancen for at komme til, at spille kval.kampe er stadigvæk til stede.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brentford - Huddersfield 4 - 1 stadigvæk ekstremt tæt i toppen.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »


Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Brentford

Indlæg af Densestar7430 »

Både Norwich og Ipswich (2 direkte konkurrenter til Brentford) er bagud med 20 min igen. Kunne gå hen og blive en rigtig god runde for Brentford!

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Brentford

Indlæg af jonas386 »

Hvad er holdningen til Brentford egentlig herinde? Jeg kan se i følger klubben nogenlunde her i tråden, hvilket jo giver fin mening når klubberne bliver drevet ens osv, men jeg er lidt usikker på hvor meget succes FCM fans ønsker for Brentford. Det kan jo ende med at bide FCM kraftigt i røven hvis Brentford pludselig bliver for store, eller når for langt.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Brentford

Indlæg af Acebone »

Man skal huske, at der stadig er et pænt stykke vej til Europa, selv hvis Brentford rykker op. Tror de kommer til at ramme muren ganske gevaldigt i Premier League, hvis de laver den anden oprykning i træk. Selv med Benham til hjælp kan jeg ikke forestille mig, at de vil være gearet til den udfordring.

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: Brentford

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg håber personligt på at Brentford rykker op og konsoliderer sig i bunden af Premier League, alt over det er urealistsisk klubbens størrelse taget i betragtning. Det ville bevise for Benham at systemet virker, og der vil formentlig være så store penge i at være i Premier League at han kan holde udgifterne hjemme, fordi han investerer med "smart money". Hvis han en dag måske endda tjener penge, er det penge han han kan geninvestere i både Brentford og FCM. Det kunne jo egentlig også være meget interessant at lave en fødekæde således de allerbedste talenter fra FCM kan blive lejet ud til Brentford og spille i England, måske nogle få af dem endda vil kunne begå sig i bunden af Premier League. Der er store perspektiver i at udveksle spillere på tværs af klubberne på sigt.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Uldkraemmeren skrev:Jeg håber personligt på at Brentford rykker op og konsoliderer sig i bunden af Premier League, alt over det er urealistsisk klubbens størrelse taget i betragtning. Det ville bevise for Benham at systemet virker, og der vil formentlig være så store penge i at være i Premier League at han kan holde udgifterne hjemme, fordi han investerer med "smart money". Hvis han en dag måske endda tjener penge, er det penge han han kan geninvestere i både Brentford og FCM. Det kunne jo egentlig også være meget interessant at lave en fødekæde således de allerbedste talenter fra FCM kan blive lejet ud til Brentford og spille i England, måske nogle få af dem endda vil kunne begå sig i bunden af Premier League. Der er store perspektiver i at udveksle spillere på tværs af klubberne på sigt.
Ganske enig, håber også på oprykning for Brentford, men kampen er hård i toppen af Championship. Man kan jo altid håbe, at andre af oprykker kandidaterne flopper til sidst. Håber det bedste for Benham og Brentford / Fcm. Han har reddet vores klub og gjort, så vi ikke har skullet sælge ud af vores profiler, som vi tidligere gjorde for at kunne eksistere. Derudover har vi fået nye profiler fra højere hylde end vi tidligere har fået spillere fra. Hvis ikke Benham / Ankersen var gået ind i Fcm, ville hovedparten af vores profiler være solgt og vi ville ikke ligge der i tabellen, hvor vi ligger nu. Med den knowhow og med hans penge i ryggen, er vores hold fortsat med at præstere. Tror faktisk Benham er positiv overrasket over vores succes, når man tænker på, hvor få penge der rent faktisk er investeret i spillerindkøb i Fcm. Hvis vi så rent faktisk vinder det danske mesterskab, så går alt pludselig op i en højere enhed. Og det gør vi selvfølgelig. ;) ;)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af Ravnen »

Det er klart at jo mere succes Benham har med Brentford og FCM, jo mere villig bliver han vel også til at investere mere i det. Jeg tror ikke Brentford og FCM konkurrerer om hans gunst.

Jeg kan dog ikke rigtig svinge mig op til at holde vildt med Brentford, på andet plan end at der er en forbindelse til FCM over Benham og Cliff Crown som er med i FCMs bestyrelse.. Men i det lys er da da interessant nok at holde øje med hvordan det går dem.

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Brentford

Indlæg af jonas386 »

Tak for svarene. Grunden til spørgsmålet var den problematik der jo kan opstå såfremt både FCM og Brentford skulle kvalificere sig til europa i samme sæson, omend jeg ikke er helt 100' på hvad konsekvenserne er.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ipswich måtte nøjes med 1 - 1 mod Brentford toppen er blevet endnu tættere efter denne spillerunde. Kun 4 point skiller de øverste 6 hold. Go Brentford

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brentford led i går et nederlag imod Cardiff med 1 - 2 men beholder stadigvæk 6 pladsen. Nu skal der fokuseres, hvis man vil holde fast i pladsen, der giver mulighed for gruppespil om oprykningspladserne, men Ipswich og Wolverhampton ligger på lur, klar til at overtage pladsen, hvis Brentford fejler. Med kun 9 kampe tilbage af sæsonen er det nu det gælder, hvis man vil bevare muligheden.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Blackburn 2 – Brentford 3. Fint med endnu en sejr. 6 pladsen bevares stadigvæk. Watford røg i denne runde op på 1 pladsen.

Besvar