Brentford

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

Er det så urealistisk at Brentford skulle få en Conference League kval plads.
Siger ikke at det er sandsynligt, men synes heller ikke man kan slå det hen som urealistisk.
Swansea og Birmingham kunne vinde liga cuppen, Wigan og Portsmouth FA Cup'en
og Burnley, Southampton, West Ham, Hull, Wigan, Newcastle, Stoke, og Aston Villa er kommet i top 7.

Brentford har allerede været i semifinalen i liga cuppen inden de fik 1,4 mia. Jeg fejler ved at se i en skør sæson, hvorfor det er total urealistisk at Brentford kan havne der i løbet af de næste fx 8 sæsoner?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

Lupus1999 skrev:
30. maj 2021, 19:23
tatoo skrev:
30. maj 2021, 18:57
Husk så også på at Brentford i tilfælde af nedrykning får en meget stor pose penge med sig. Nøjagtigt som i DK hvor det bare er peanuts.

Kunne Onuachu ikke ende i Brentford eller er han for dyr ? Kan ikke huske hvad Genk kræver for ham.
Genk kræver efter rygter på den anden side af 200 millioner, så han kunne godt ende der. De har selvfølgelig Toney så mon ikke de satser på ham.

Sevilla, Arsenal og Lazio var også interesseret i Paul Onuachu.
Det ville i hvert fald være meget "uBenhamsk" eller "uSmart Odds agtig".
Gælder om at finde spillere der er undervurderet af markedet, og det er Poul næppe. Måske endda han har overpræsteret en lille smule?

Tror godt Brentford kan hente ham, men kan simpelthen ikke se det ske, mon ikke at de finder en undervurderet spiller fra den 3. bedst engelske række eller 2. bedste franske række?

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Brentford

Indlæg af SimonH »

Steffen am skrev:
30. maj 2021, 22:46
Lupus1999 skrev:
30. maj 2021, 19:23
tatoo skrev:
30. maj 2021, 18:57
Husk så også på at Brentford i tilfælde af nedrykning får en meget stor pose penge med sig. Nøjagtigt som i DK hvor det bare er peanuts.

Kunne Onuachu ikke ende i Brentford eller er han for dyr ? Kan ikke huske hvad Genk kræver for ham.
Genk kræver efter rygter på den anden side af 200 millioner, så han kunne godt ende der. De har selvfølgelig Toney så mon ikke de satser på ham.

Sevilla, Arsenal og Lazio var også interesseret i Paul Onuachu.
Det ville i hvert fald være meget "uBenhamsk" eller "uSmart Odds agtig".
Gælder om at finde spillere der er undervurderet af markedet, og det er Poul næppe. Måske endda han har overpræsteret en lille smule?

Tror godt Brentford kan hente ham, men kan simpelthen ikke se det ske, mon ikke at de finder en undervurderet spiller fra den 3. bedst engelske række eller 2. bedste franske række?

Det bemærkelsesværdige ved Paul er, at han ikke har overpræsteret på XG.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
30. maj 2021, 22:46

Det ville i hvert fald være meget "uBenhamsk" eller "uSmart Odds agtig".
Gælder om at finde spillere der er undervurderet af markedet, og det er Poul næppe. Måske endda han har overpræsteret en lille smule?

Nu ser jeg jævnligt kampe med Genk, fordi jeg er ret stor Paul fan, og læser også med på deres forum.

Han er konstant farlig og tager de rigtige løb i feltet. Det lyder af mange mål, men ud fra de chancer han kommer frem til, er det meget passende.

Noget man heller ikke ser i de statistikker her, er hvor god han er i det opbyggende spil. Han betyder ALT for dem. Konstant tager han boldene til sig, selvom han har en mand tæt i ryggen, og får dem fordelt fremragende. Hos os kunne han, i sine gode perioder, godt drible sig ud af 3 mand omkring sig. Det gør han i hver kamp nu

Men der hvor jeg har været mest imponeret, er de kampe hvor de har været presset hårdt ned, hvor har han lagt alene på toppen uden støtte, og taget kampene med forsvarerne og sørget for at holde på bolden i lang nok tid, til at holdet kan skubbe op. Der ser man virkeligt hvor stor en fighter han er blevet. Han giver ikke op.
Det er sjældent han holder en hel kamp, og det er blandt andet fordi han arbejder så knald hårdt.

Paul har været konsistent hele året, og det tror jeg mange hold ser en stor værdi i. Det er ikke bare få kampe hvor han hamrer mange mål ind, men han scorer en enkelt i stort set alle kampe. 25 ud af 38 kampe har han scoret i, i ligaen. I slutspillet 4 ud af 5. I den målløse kamp lavede han tilgengæld 2 assist.

Det var nok et langt svar til et simpelt spørgsmål, men NEJ, han har ikke overpræsteret. Det er samme stabile høje niveau hele året. Som Arsenal fan ville jeg elske at se ham i klubben. Så god er han.
Høvdingen af Herning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
31. maj 2021, 02:49
Steffen am skrev:
30. maj 2021, 22:46

Det ville i hvert fald være meget "uBenhamsk" eller "uSmart Odds agtig".
Gælder om at finde spillere der er undervurderet af markedet, og det er Poul næppe. Måske endda han har overpræsteret en lille smule?

Det var nok et langt svar til et simpelt spørgsmål, men NEJ, han har ikke overpræsteret. Det er samme stabile høje niveau hele året. Som Arsenal fan ville jeg elske at se ham i klubben. Så god er han.
Imponerende nok, og du har helt sikkert fulgt bedre med end jeg.
Jeg trækker hermed min kommentar/spørgsmål om overpræstation tilbage.

Det var egentlig heller ikke min pointe, min pointe var mere at Brentford og til dels FCM har historisk med at finde undervurderede spillere, som måske ikke er så kendte af markedet, og at Paul som topscore i den 8. bedste liga og vel også topscore på den sammenligning de kører på tværs af ligaer?
At så må han være kendt af markedet og derfor ikke kan overraske på helt samme måde.

Men kan sagtens være jeg tager fejl. Og det er som bekendt de engelske klubber med de store penge lige nu, og de vil nok ofte betale en højere pris for en der allerede er i England? Plus selvf. vi ikke ved konkret hvordan Brentford forholder sig til pludselig at have så mange penge.

Men man kan da godt sige at det ville god mening hvis Brentford forhører sig, men tror ikke de vil i budkrig med de store.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af UlveLars »

Er der egentlig nogle der har et link til Brentfords fans debatforum?
Det kunne jeg godt tænke mig at læse med på

FCM23
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. jun 2017, 08:49

Re: Brentford

Indlæg af FCM23 »


UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af UlveLars »

FCM23 skrev:
7. jun 2021, 18:14
https://griffinpark.org/index.php
Tak :)

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Brentford

Indlæg af Vijen »

Onyeka starter for Brentford imod Arsenal. Kampen vises på Xee.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af Ravnen »

Og Brentford er foran ved pausen. Vildt nok

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

Og 2-0 målet.
Direkte på indkast fra Mads Bech til Christian Nørgaard, som header den ind.
Arsenal ser så heller ikke for gode ud, at de lader den dumpe ned, men meget cool.
Har Thomas Grønnemark egentlig også trænet indkast med Brentford?

79 minutter til Onyeka.
Ret cool at gå direkte ind i startopstilling mod Arsenal, og ja, værre bedre end.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

*Grønnemark har så lige lagt op på twitter, at det har været hans bedste "long-throw-in-student"
Ved så ikke om det er i Horsens eller Brentford, at han har hjulpet ham.

Men 40,8 meter indkast. Også ganske acceptabelt.
https://twitter.com/ThomasThrowin/statu ... 93/photo/1

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af Ravnen »

Det er altså utroligt flot af Brentford. Sikke en debut.

Highlights https://www.youtube.com/watch?v=Wwav3lHE9uk

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

Steffen am skrev:
13. aug 2021, 23:07
*Grønnemark har så lige lagt op på twitter, at det har været hans bedste "long-throw-in-student"
Ved så ikke om det er i Horsens eller Brentford, at han har hjulpet ham.

Men 40,8 meter indkast. Også ganske acceptabelt.
https://twitter.com/ThomasThrowin/statu ... 93/photo/1
Står i kommentarfeltet.

Men det er begge steder

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber virkelig at mange Fcm'ere så Brentfords kamp imod Liverpool. Fantastisk kamp. Resultatet endnu mere fantastisk 3-3.

Besvar