Sisto

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Og vi er lige nu PT på 6 pladsen i superligaen, bare så du ved det.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Sisto

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:
Som Glen siger, han har de hurtigste ben i superligaen
Nu har jeg aldrig set ham spille.
Er det så ikke lidt tåbeligt stadig at føle behov for at blande sig? Virker lidt søgt i forhold til din store og åbenlyse anti "FCM" debatlyst..

Det ville være sjovere at høre dig følge op på den med Fischer som det vel nok 7 største talent i Norden og kun 5 pladser efter Lucas Andersen som du jo vurderede til at være det 2. Største.. (Ærgerligt nedbruddet her på graven i sin tid slettede den tråd)

Hop nu tilbage på debatside og bliv enige med alle de andre derinde om hvor ringe FCM gør det og hvor fantastisk alt i AaB er! (Det sjovt nok 2 vel nærmest ligevægtige debatemner for flere af jer der følger de bolsjestrivede)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Sisto

Indlæg af jonas386 »

TrueWolfMidt skrev:Ok du er spion på fcm's fanside.

Rilwan Hassan er en betydelig bedere spiller end alle disse spillere du der nævner.
Hvilke spilere nævner jeg da?
Det var kun ifht om Pione Sisto var ligaens hurtigste spiller jeg kommenterede på.
Pointen var at han skal være mere end almindeligt hurtig hvis han er hurtigere end de folk jeg nævner. Især fordi Dalsgaard og Joshua John er blandt de hurtigste folk på en fodboldbane i skandinavien.

Rilwan Hassan er dygtig, ingen tvivl. Men ligaens bedste kant mener jeg ikke han er. Hans top-niveau er højt, men hans form er alt for svingende. På samme måde som jeres andre nigerianere, de er faldet i niveau over det sidste år.

Mht Fischer, så mener jeg, og det er med helt neutrale briller, at han selvfølgelig kan nogle ting, men hvis man ser Ajax kampe, så spiller han sjældent godt, han scorer en del mål. Bevares, men over 90 minutter spiller han sjældent specielt godt.
Og det siger jeg på trods af jeg ellers håber Fischer ellers gør det helt forrygende i hver eneste kamp. Mest fordi jeg altid håber unge danskere gør det godt i udlandet.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Sisto

Indlæg af Kent »

jonas386 skrev:
TrueWolfMidt skrev:Ok du er spion på fcm's fanside.

Rilwan Hassan er en betydelig bedere spiller end alle disse spillere du der nævner.
Hvilke spilere nævner jeg da?
Det var kun ifht om Pione Sisto var ligaens hurtigste spiller jeg kommenterede på.
Nu var det Riddersholm sagde, at Pione havde ligaens 'hurtigste fødder' og det er altså noget andet end at være den, der kan løbe hurtigst. Dalsgaard er fx et glimrende eksempel på en spiller, der kan løbe hurtigt, men ikke har hurtige fødder. Hvis du vil vide hvem, der løber hurtigst i ligaen, kan du bare se her: http://onside.dk/superligaen/top-20-sup ... af-top-100

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Noe »

jonas386 skrev:
Mht Fischer, så mener jeg, og det er med helt neutrale briller, at han selvfølgelig kan nogle ting, men hvis man ser Ajax kampe, så spiller han sjældent godt, han scorer en del mål. Bevares, men over 90 minutter spiller han sjældent specielt godt.
Og det siger jeg på trods af jeg ellers håber Fischer ellers gør det helt forrygende i hver eneste kamp. Mest fordi jeg altid håber unge danskere gør det godt i udlandet.
Fair nok at du kommenterer, men neutrale briller har du sgu aldrig haft på. Spil nu bare med åbne kort, i stedet for den der pseudoobjektivitet.

Og held og lykke med at finde en 18-årig, som spiller på stabilt højt niveau på et tophold, i øvrigt. Fischer er et ualmindelig godt bud på den næste Golden Boy. Lad os håbe for Danmark, at Lucas Andersen suger til sig, når han får lov at træne med Fischer i Amsterdam.

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Sisto

Indlæg af jonas386 »

Det var nu heller ikke for at starte en længere debat om emnet, blot undren, for der er trodslat virkeligt hurtige spillere i suppen.

Mht Lucas så skal han nok komme, han er ikke nær så målsøgende som Fischer, og de har nogle forskellige kvaliteter, men han skal nok komme. De Boer regner med han får en del mere spilletid næste sæson, hvilket er normal Ajax procedure at man tager et år på u-holdet inden man får tid i ligaen. Det gjorde Fischer jo også.

Som sagt, Fischer er dygtig, ingen tvivl. Men når man ser ham spille er han tit røv anonym, indtil han scorer. Hvis han gør det. Det er selvfølgelig også et tegn på klasse, men har endnu ikke set ham spille 90 gode minutter. Måske med undtagelse af den kamp hvor han, næsten, scorede hattrick. Hvor han også spillede godt. Men se nogle Ajax kampe, og se jeg har ret. Han er ofte den mest anonyme i deres offensiv, og man glemmer indimellem han er på banen. Lige indtil han laver en genialitet og scorer.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Sisto

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:
TrueWolfMidt skrev:Ok du er spion på fcm's fanside.

Mht Fischer, så mener jeg, og det er med helt neutrale briller, at han selvfølgelig kan nogle ting, men hvis man ser Ajax kampe, så spiller han sjældent godt, han scorer en del mål. Bevares, men over 90 minutter spiller han sjældent specielt godt.
Og det siger jeg på trods af jeg ellers håber Fischer ellers gør det helt forrygende i hver eneste kamp. Mest fordi jeg altid håber unge danskere gør det godt i udlandet.
Måske? Men siden din rating med neutrale briller spiller Fischer som du selv siger 90min som stamspilllere på et tophold, blevet a-landsholdsspiller, sammenlignet med de helt store hollandske talenter af tidligere store hollandske spillere, rygtes til alverdens af Europas største klubber og scorer mål! Og det vel egentligt ok for et talent som du med dine helt neutrale briller vurderer til kun at ligge 5 pladser under Lucas på den skadinaviske talent liste? Lucas som lige ny spiller reserve bold for selvsamme klub:) Som skrevet ovenfor fint med holdninger men lad ny være med dit neutrale briller pis for det er du ikke..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Sisto

Indlæg af jonas386 »

Jeg mener stadig Lucas er et større talent. Giv ham nu tid, det er normal kutume i Ajax.
At Fischer spiller er, udover han har nogle fine kvaliteter, ligesåmeget pga man ikke vælter i alternativer.

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Sisto

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:Jeg mener stadig Lucas er et større talent. Giv ham nu tid, det er normal kutume i Ajax.
At Fischer spiller er, udover han har nogle fine kvaliteter, ligesåmeget pga man ikke vælter i alternativer.
Den lader vi så stå der! Sys du udstiller dig selv meget mere end jeg havde fantasi til at formulerede.. :lol:

Go søndag og go kamp
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Sisto

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev:
jonas386 skrev:Jeg mener stadig Lucas er et større talent. Giv ham nu tid, det er normal kutume i Ajax.
At Fischer spiller er, udover han har nogle fine kvaliteter, ligesåmeget pga man ikke vælter i alternativer.
Den lader vi så stå der! Sys du udstiller dig selv meget mere end jeg havde fantasi til at formulerede.. :lol:

Go søndag og go kamp
Well, det er vel et spørgsmål om holdninger. Begge er store talenter, men forskellige kvaliteter, så er det alt efter hvad man foretrækker :)

Jamen i lige måde. Bortset fra det med kampen, det klarede i jo fint igår.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Sisto

Indlæg af Jesper BW1100 »

jonas386 skrev:Jeg mener stadig Lucas er et større talent. Giv ham nu tid, det er normal kutume i Ajax.
At Fischer spiller er, udover han har nogle fine kvaliteter, ligesåmeget pga man ikke vælter i alternativer.
At det skulle være pga. manglende alternativer at Fischer spiller er vist ret søgt, når han spiller på Hollands pt. bedste mandskab, med en af Europas største talentmasser.
At du mener Lucas Andersen er et større talent er vist en udløber af bolsche-syge... Men man kan da sige at vi i så fald har 2 af Europas største talenter, hvis Lucas er bedre end Victor.
Måske du burde holde lidt lav profil med Fischer vs Lucas indtil Lucas evt. er blæst igennem. Indtil da står din kommentarer udelukkende som et alt for subjektivt indspark, som du nok udelukkende får opbakning til på debatsiden...

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Sisto

Indlæg af jonas386 »

Jesper BW1100 skrev:
jonas386 skrev:Jeg mener stadig Lucas er et større talent. Giv ham nu tid, det er normal kutume i Ajax.
At Fischer spiller er, udover han har nogle fine kvaliteter, ligesåmeget pga man ikke vælter i alternativer.
At det skulle være pga. manglende alternativer at Fischer spiller er vist ret søgt, når han spiller på Hollands pt. bedste mandskab, med en af Europas største talentmasser.
At du mener Lucas Andersen er et større talent er vist en udløber af bolsche-syge... Men man kan da sige at vi i så fald har 2 af Europas største talenter, hvis Lucas er bedre end Victor.
Måske du burde holde lidt lav profil med Fischer vs Lucas indtil Lucas evt. er blæst igennem. Indtil da står din kommentarer udelukkende som et alt for subjektivt indspark, som du nok udelukkende får opbakning til på debatsiden...
Det mener jeg bestemt også vi har. Jamen du må da gerne fortælle mig hvem de har på kanterne ellers. Man kunne sikkert købe en, men det er jo ikke Ajax politik. På samme måde vil man også lade en ungdomsspiller tage over når Eriksen, De Jong, Sigtorsson, og hvad de nu ellers hedder, bliver solgt videre.
Lucas bliver højst sandsynligt afløser for Eriksen når han ryger videre. Forhåbentligt til sommer. Men vi kan sagtens tage den igen der. Fischer er mere målsøgende, men Lucas er bedre med bolden, og har et fantastisk overblik. Han er det tætteste vi kommer "en ny Laudrup" pt. Ikke at jeg siger han bliver så god, men som spillertyper er de meget ens. Ligesom deres bevægelse med bolden og sådan.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Noe »

Fischer holder Ryan Babel ude af holdet. Jeg synes bare du skulle liste nordpå, inden du ydmyger dig selv yderligere...

ArneR
Indlæg: 259
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af ArneR »

Jesper BW1100 skrev:
jonas386 skrev:Jeg mener stadig Lucas er et større talent. Giv ham nu tid, det er normal kutume i Ajax.
At Fischer spiller er, udover han har nogle fine kvaliteter, ligesåmeget pga man ikke vælter i alternativer.
At det skulle være pga. manglende alternativer at Fischer spiller er vist ret søgt, når han spiller på Hollands pt. bedste mandskab, med en af Europas største talentmasser.
At du mener Lucas Andersen er et større talent er vist en udløber af bolsche-syge... Men man kan da sige at vi i så fald har 2 af Europas største talenter, hvis Lucas er bedre end Victor.
Måske du burde holde lidt lav profil med Fischer vs Lucas indtil Lucas evt. er blæst igennem. Indtil da står din kommentarer udelukkende som et alt for subjektivt indspark, som du nok udelukkende får opbakning til på debatsiden...
I øvrigt Jonas386 så er Fischer lige blevet udpeget som verdens 4. største fodbold talent, af nogen som har meget mere forstand på det der med talenter end os køkkenbords skribenter. Hvor fanden er Lucas Andersen på den liste?
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/04/11/141315.htm

jonas386
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. feb 2011, 17:23

Re: Sisto

Indlæg af jonas386 »

Babel er angriber. Så nej.
Lister kan du bruge til nogenlunde ingenting. Og selvfølgelig får Viktor mere opmærksomhed end Lucas, alt andet ville da være sært.

Besvar