Sisto

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Ravnen »

Han blev i den grad kampafgørende. Fantastisk indsats. Sisto er tilbage!! :-D

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Sisto

Indlæg af Steffen am »

Synes den her er ret interessant.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sist ... tet-agent/

Der var rygter om en agent aftale der var ved at udløbe. Men hvis man ikke er tilfreds med ens agent samtidig med at klubber byder 50 mio. og det så heller ikke går ens vej på banen, tænker jeg det forståeligt hvis det kan være lidt 'træls' der resultere i et dyk.

Min undren dog på at han havde en agent hvor han var eneste spiller, nu har han en ny agent hvor han også er eneste kunde.
Hvorfor ikke vælge en professionel agent, så han ikke risikere at lave fejl som Bendter og Boilesen har gjort.

Gætter på Sisto har prioriteret troværdighed, hvilket som sådan er forståeligt, men nok ikke helt optimalt.

Så er der spørgsmålene tilbage, som jeg ser det.
1. Giver det her Sisto ro til at performe på banen?
2. Betyder det noget for sommer vinduet?
3. Kan Angelo være en overgangsfigur, indtil efter sommeren?

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Sisto

Indlæg af mousebreaker »

Amatøragtigt hvis du spørger mig. Big time

I bund og grund ser det udelukkende ud til at det er for at sende nogle skillinger afsted til familien ved en transfer. Få dog en professionel agent Pione.

Jeg køber ikke den med troværdigheden. Sisto har været på landsholdet. Sisto har nok af kontakter. Mon ikke der er nogen der kan fortælle ham om gode oplevelser/samarbejdspartnere i agentverdenen. Det her gør mig urolig for Sisto på flere fronter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Sisto

Indlæg af Vijen »

Mon hans problem er at hans egen familie er blevet gold diggers?

Jeg håber det ikke, og hvem ved måske er hans bror super kvalificeret som agent. Nyuddannet eller lignende.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Ravnen »

Det er jo hans valg. Om det er klogt eller ej må tiden vise. Men jeg forstår da godt, at han gerne vil hjælpe sin familie også. Agenter kan også være grådige og tænke mest på sig selv.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Sisto

Indlæg af pr0j3ct »

mousebreaker skrev:Amatøragtigt hvis du spørger mig. Big time
Enig.
Ravnen skrev:Agenter kan også være grådige og tænke mest på sig selv.
Præcis og det skal nok blive rigtig godt, hvis det også sker i dette tilfælde.

Håber ikke at det bliver en ny Boilesen eller Bentner, for det er da beviser for at have familien for tæt på ikke altid er lige godt.

Håber dog at Piones bror er lidt af samme sind som Pione for så er der da en chance for at det trods alt kan blive godt.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Sisto

Indlæg af Christian »

Hvorfor er det at i nævner Bendtner og synes at det er problematisk at det er hans far der er hans agent?

Fra Arsenal til Juventus. Ikke dårligt for en spiller der har været meget svingende, og derefter til Wolfburg som var et af de bedste tyske hold.

Det er da temmelig godt gået af en agent.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Sisto

Indlæg af DenStolteJyde »

Christian skrev:Hvorfor er det at i nævner Bendtner og synes at det er problematisk at det er hans far der er hans agent?

Fra Arsenal til Juventus. Ikke dårligt for en spiller der har været meget svingende, og derefter til Wolfburg som var et af de bedste tyske hold.

Det er da temmelig godt gået af en agent.
Min tanke er at det måske havde været klogere at gå et skridt ned med henblik på lidt mere fast spilletid i stedet for bare at gå efter det største.. Lidt som hvis Sisto ryger til Real Madrid eller Barca eller lignende, så er han jo godt nok kommet til en stor klub men med 0% chance for spilletid.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Sisto

Indlæg af Saemala »

Jeg mener det er et dumt valg.
1. Fordi JA ville -og har gjort et kæmpe stykke arbejde for Pione, og han har sgu et stort netværk, større end man lige går og tror.
2. Angelo er helt ny i gamet, og har stort set intet netværk eller erfaring.

Dog skal det lige siges, at jeg ikke er et sekund i tvivl om at Angelo kun tænker på at gøre det bedste for Pione.
Pione er stadig nede og selvtræne på Tjørrings baner i ny og næ, og med Angelo som støtte hver gang.. Det viser sgu dedikation!
Høvdingen af Herning

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Sisto

Indlæg af Christian »

Skønt at se Sisto med afgørende aktioner igen.

Stærk beslutning af Thorup at starte med Sisto ude i de sidste 2 kampe. Det ser ud som om det virker.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Sisto

Indlæg af Acebone »

Kunne det også tænkes, at agentskiftet har hjulpet ham lidt? Jeg kender hverken bror Ankersen eller bror Sisto, men måske er Pione bare mere tryg ved at have et familiemedlem som rådgiver.

Jeg ved det ikke, men en frigjort Pione Sisto er jo det, vi har sukket efter!

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis jeg var træner i Fcm ville jeg finde ud af hvorfor Pione ikke spiller som ham plejer. Er det manglende indstilling som Spalvis, efter at han vidste at han skulle til udlandet eller er der spillere i truppen som ikke fungerer optimalt sammen. Hvis det bare er fordi, at der igen skal hul på bylden igen, før at spillet igen begynder at flyde for ham. Jeg tror det kan være alt den negative fokus der er på ham, fra samtlige kommentatorer, der kommenterer kampe fra superligaen. Det at man hele tiden fortæller, hvor lang tid der er gået, siden man sidst har scoret, kan have påvirket ham. Vi fans skal bevare troen på, at det snart vender, for det gør det.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Ravnen »

Efter to gode indhop, bør Pione starte inde i dag.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Efter to gode indhop, bør Pione starte inde i dag.
Enig. Pione og Olsson har til tider præsteret rigtig fint sammen. Lad os håbe på det idag igen. Hvor gad jeg godt være på stadion idag, men kan desværre ikke. God kamp og påske.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sisto

Indlæg af Ravnen »

Påske? :-)

Besvar