Træningsturnering?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danny

Træningsturnering?

Indlæg af Danny »

Jeg har hørt noget om at der skal holdes en turneringsstævne hvor Werder Bremen kommer.. Er der nogle der ved hvem der ellers kommer?

Jeg synes at det er en rigtig god ide at få nogle større klubber op og spille imod os.. Så får vi set nogle internationale stjerner og kan måske få nogle kontakter.. det ville ikke være dårligt..

Men jeg håber at der er nogen der ved mere om den turnering end jeg gør

---
FOWLER
Senest rettet af Danny 23. jan 2005, 22:45, rettet i alt 1 gang.

Kopi

Re: Træningsturnering?

Indlæg af Kopi »

Der har stået noget om det i HF men ellers er det vist ikke rigtigt noget de har arbejdet helt vildt meget i, omend de har skreven om en sommerturnering....

Ved ikke hvor meget kontakt du kan skabe med en sommerturnering, men det ville da være dejligt for os fans...

Danny

Re: Træningsturnering?

Indlæg af Danny »


Det er da også et udstillingsvindue og måske kunne det give grundlag til noget bytning af spillere men det er vel bare ønsketænkning..
Ville nu ikke have noget imod at "passe" én fra Liverpool's andethold et stykke tid ved at lade ham spille for os.. en Neil Mellor ville være fantastisk i den sorte trøje
--
Fowler

Kopi

Re: Træningsturnering?

Indlæg af Kopi »

tror ikke du skal regne med liverpool lige kommer et smut forbi....

E!

Re: Træningsturnering?

Indlæg af E! »

Danny skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har hørt noget om at der skal holdes en
> turneringsstævne hvor Werder Bremen kommer.. Er
> der nogle der ved hvem der ellers kommer?
>
> Jeg synes at det er en rigtig god ide at få nogle
> større klubber op og spille imod os.. Så får vi
> set nogle internationale stjerner og kan måske få
> nogle kontakter.. det ville ikke være dårligt..
>
> Men jeg håber at der er nogen der ved mere om den
> turnering end jeg gør
>
> ---
> FOWLER


Indtil nu, har det været løse rygter, spekulationer og ønsketænkning,
som gik på en lille sommerturnering med deltagelse af WB, Bochum, FCM og evt et hold mere.

- Dette selvfølgelig fordi det er dertil vores 2 store profiler er solgt, men det er altså ikke noget der er / har været nogen officielle udmeldinger om.

Ravnen

Re: Træningsturnering?

Indlæg af Ravnen »

Hmmm er det mig der husker forkert, eller var der ikke noget fremme om Al Ahly måske skulle være med? Anyone?

Peter Ross

Re: Træningsturnering?

Indlæg af Peter Ross »

Jo, men vist man havde fulgt lidt mere med, så havde man opdaget, at der var ca. 0 gr. kød på den omgang :-)

Peter Ross

Besvar