Underholdning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Underholdning

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej...

Underholdning i pauserne af kampene? Jeg har et forslag til engang vi kunne få Mr. Who ud i en pause og underholde. Han var på Brøndby Stadion på et tidspunkt. Til dem der ikke ved hvad det går ud er på: Han er nok en af verdens bedste til at lave tricks med bolden, han kan ALT!

Kunne det være noget?

/Damsgaard - Kunne desværre ikke finde den film med ham inde på www.onside.dk, men der skulle være en film med ham der inde.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. jan 2005, 23:12, rettet i alt 1 gang.

Von_Heino

Re: Underholdning

Indlæg af Von_Heino »

Ja det syntes jeg ville være en rigtig god ide, hvis man kunne hyrer Mr. Woo. Jeg har ihvertfald aldrig set en som kan så meget med en bold. Iøvrigt fandt jeg lige linket til det show som Damsgaard omtaler, Så kan i jo selv se om i syntes at det var noget.
http://www.onside.dk/main/index.phtml?a ... &id=109822

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Underholdning

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Godt jeg har dig Von_Heino! :D

Tjek lige den film ud, han kan altså nogle tricks med en bold!

/Damsgaard

Kopi

Re: Underholdning

Indlæg af Kopi »

Jeg synes ikke det er nødvendigt med al den underholdning før kampen og i pausen....
Synes hellere bare cheerleadersne skal optræde og så er det jo det.... Kan ikke helt fatte hvad vi skal med alle de arragementer...
Mener der har været omtalt en undersøgelse de havde lavet oppe i svergie om hvad folk helst ville se.. og det var spøjst nok fodbold, mål osv, og ikke Mr. woo og alt mulig andet kikset....

Men det er jo bare min mening....

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Underholdning

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er også fair nok Kopi, det var bare et forslag hvis det var folk ville se noget i pausen. Jeg er lige 50/50 engang imellem kan det være meget fedt med lidt underholdning i pausen, men på den anden side ½ af stadion er alligevel enten nede og købe noget i biksen eller også er de på WC såee...

/Damsgaard

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Underholdning

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vær Hilset.

Det er nok med cheerleaders i pausen. For folk har nok at gøre med at stå i kø til en fransk! Men tørfisk plejer jo altid at være gode:)


Andreas

Danny

Re: Underholdning

Indlæg af Danny »

jeg slog lige Mr. Woo op på google og fandt denne side.. det er altså fantastisk hvad han kan med en bold..

Hvis ikke vi skal have ham ud så kan man hvert fald nyde ham her..

Det var lige noget for Zidan :D

Link: http://www.woosoccer.com/multimedia.htm

Jesper / BW #2261

Re: Underholdning

Indlæg af Jesper / BW #2261 »

Hvorfor skal vi tage en ide for BIF?

Jeg syntes ikk det er nogen god ide, Polle har jo været inde som Pause klovn :P

Og nu skal vi jo heller ikk glemme at der også mange gange har været spillere inde fra fx. andre klubber men os fra Akademiet.

Men jeg syntes os godt af FCM kunne gøre lidt mere i pauserne, fx. en konkurrance om en FCM spiller trøje eller noget i den stil.

Peter Ross

Re: Underholdning

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor i det hele taget have underholdning i pausen ?

Den undersøgelse som Kopi nævner, er lavet rundt på de svenske stadions, og den viser, at folk kan finde på at blive væk, hvis nogle som f.eks. Nik & Jay optræder inden kampen, De gider heller ikke cheerleaderer, det eneste De kommer efter er fodbolden, og så muligheden for at se Sveriges svar på Onside på storskærm, alt det andet "ka-du-hyg-dig" underholdning, skræmmer folk væk...

Når jeg går til fodbold, så kommer jeg ikke for at se på Wolf Pack, men for at se FCM spille fodbold.
Jeg gider ikke se en lalleglad nar som Polle (ikke Palle ;-) ) rende rundt på banen, og "tage billeder" af Wolf Pack, og hvad de (FCM) ellers har fundet på...

Hvad skal vi med:

Tørfisk ?
Anita Lerche ?
Polle ?

Og hvad der ellers har været af "underholdning" på SAS-Arena ?

Peter Ross

Ravnen

Re: Underholdning (OT)

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg gider ikke se en lalleglad nar som Polle (ikke
> Palle ;-) ) rende rundt på banen, og "tage
> billeder" af Wolf Pack, og hvad de (FCM) ellers
> har fundet på...

LOL - nej du jeg er ikke lige så heldig som Polle, han fik lov at løbe rundt mellem cheerleaderne... men jeg vil arbejde på sagen (-;








Besvar