Hattrick.org

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lissau

Hattrick.org

Indlæg af Lissau »

Så er jeg tilbage i Hattrick.org.

holdet FCMidtjylland (570427) spiller pt. i VIII.137 og sluttede på en 7. plads.

Jeg overtog holdet, da der var 5 kampe tilbage og de allerede lå på 7. pladsen. mit mål var at komme bare en plads op for at få det til at se lidt bedre ud på papiret, men med tre nederlag i de første 3 kampe (1-3, 2-3 og 3-4) så det svært ud.

dog fik jeg scoret i hver kamp og det er jo altid positivt. Jeg lavede lidt om på hold formationen og vandt den næste kamp 8-0 mod det hold, som lå på 3. pladsen. men sluttede så af med et 1-4 nederlag i den sidste kamp, men synes mit hold ser godt ud med de nyindkøb jeg har lavet, dog ser økonomien ikke super god ud, men det ser vi på i den kommende sæson. :-)

Jeg har dog 2 spillere til salg, så interesserede er velkommen til at kigge forbi.

/Lissau, som satser på en top 4 plasering i næste sæson
Senest rettet af Lissau 25. jan 2005, 00:59, rettet i alt 1 gang.

BW # 163

Re: Hattrick.org

Indlæg af BW # 163 »

Lissau skrev:
-------------------------------------------------------
> Så er jeg tilbage i Hattrick.org.
>
> holdet FCMidtjylland (570427) spiller pt. i
> VIII.137 og sluttede på en 7. plads.
>
> Jeg overtog holdet, da der var 5 kampe tilbage og
> de allerede lå på 7. pladsen. mit mål var at komme
> bare en plads op for at få det til at se lidt
> bedre ud på papiret, men med tre nederlag i de
> første 3 kampe (1-3, 2-3 og 3-4) så det svært ud.
>
> dog fik jeg scoret i hver kamp og det er jo altid
> positivt. Jeg lavede lidt om på hold formationen
> og vandt den næste kamp 8-0 mod det hold, som lå
> på 3. pladsen. men sluttede så af med et 1-4
> nederlag i den sidste kamp, men synes mit hold ser
> godt ud med de nyindkøb jeg har lavet, dog ser
> økonomien ikke super god ud, men det ser vi på i
> den kommende sæson. :-)
>
> Jeg har dog 2 spillere til salg, så interesserede
> er velkommen til at kigge forbi.
>
> /Lissau, som satser på en top 4 plasering i næste
> sæson

NÅ !

BW # 163
- der havde håbet at vi kunne slippe for >>hattrick<< i det nye forum.


Denis Egebæk

Re: Hattrick.org

Indlæg af Denis Egebæk »

Kan godt se at det er ligegyldigt med Hattrick tråde for dem der ikke selv spiller. Men når det så er sagt kan man evt. lade være med at læse trådene. Vi der spiller Hattick og skriver om emnet herinde plejer at starte trådene med en overskrift der meget tydeligt indikerer at der er tale om Hattrick, og så er det altså ikke særligt svært at fravælge emnet.
Men det kunne også være en mulighed (som en anden foreslog) at der var en hovedmenu med underemner som debat, TIFO, info fra fanklubben og Hattrick.org.

BW # 163

Re: Hattrick.org

Indlæg af BW # 163 »

Denis Egebæk skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan godt se at det er ligegyldigt med Hattrick
> tråde for dem der ikke selv spiller. Men når det
> så er sagt kan man evt. lade være med at læse
> trådene. Vi der spiller Hattick og skriver om
> emnet herinde plejer at starte trådene med en
> overskrift der meget tydeligt indikerer at der er
> tale om Hattrick, og så er det altså ikke særligt
> svært at fravælge emnet.
> Men det kunne også være en mulighed (som en anden
> foreslog) at der var en hovedmenu med underemner
> som debat, TIFO, info fra fanklubben og
> Hattrick.org.

Jeg har tidligere foreslået at i kører det internt via mail - eller endnu bedre : Hvorfor ikke bruge det nye Private-beskeder - system?.

HVORFOR SKAL VI ABSOLUT VIDE AT LISSAU ER RYKKET OP I SERIE VI.123523 - og at han har en spiller til salg ?.

Forslaget med en selvstændig "managerspiltråd/forum" eller lign. synes jeg dog også er fin.

BW # 163







Jesper BW1100

Re: Hattrick.org

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg kan ikke se hvad problem du kunne have ved at lade være med at gå ind i tråden? Jeg vil da gerne vide hvad Lissau hedder i Hattrick da jeg sjovt nok også selv deltager i spillet og muligvis ville tjekke hans hold ud. Men jeg kan næsten regne ud at du ikke er med, og fred være med det. Men derfor ser jeg ingen grund til dine ligegyldige kommentarer som: NÅ!. Hvad får du ud af det? Hvis der er et emne som omhandler noget jeg ikke interesserer mig for lader jeg da bare være med og debattere i det

BW # 163

Re: Hattrick.org

Indlæg af BW # 163 »

Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan ikke se hvad problem du kunne have ved at
> lade være med at gå ind i tråden? Jeg vil da gerne
> vide hvad Lissau hedder i Hattrick da jeg sjovt
> nok også selv deltager i spillet og muligvis ville
> tjekke hans hold ud. Men jeg kan næsten regne ud
> at du ikke er med, og fred være med det. Men
> derfor ser jeg ingen grund til dine ligegyldige
> kommentarer som: NÅ!. Hvad får du ud af det? Hvis
> der er et emne som omhandler noget jeg ikke
> interesserer mig for lader jeg da bare være med og
> debattere i det

Tråden optager da plads på graven. Hvis man skal kunne bruge forumet effektivt skal der da ikke være en masse forstyrrende ligegyldige tråde. Du er jo nød til at skimme indholdsfortegnelsen igennem.

Fortæl mig hvad Lissaus FC Midtjylland har at gøre med black-wolves og/eller FC Midtjylland.

Det er omtrent ligeså ligegyldigt, som at Zidan har scoret 6 mål i en kamp på min playstation mod AC Milan i Champions league finalen !

Hvad er JERES problem med

1) Oprette et eget forum for hattrick-elskere eller kendere ?
2) kommunikere via email eller private beskeder omkring hattrick ?
3) bruge et af internettets 2 mio andre fora til beskeder om hattrick ?

Tror i ikke selv , at 99,999999% af samtlige ulvegravens brugere er lidt ligeglade med at :

I. Lissau igen er på hattrickvognen
II. Han er rykket op i serie XIV.6347
III. Han har en spiller til salg til 1.250.000 kr. med gode ben og lækkert hår

BW # 163


Jesper BW1100

Re: Hattrick.org

Indlæg af Jesper BW1100 »

Du fatter ikke min pointe. Vi er en del FCM'ere som har et HT-hold og vi fik i sin tid lov til at diskutere HT herinde og hjælpe hinanden osv. Desuden har vi holdt en cup hvor FCM'ere deltog. Vi møder også tit hinanden i venskabskampe, og ellers genrelt diskutere ting. Og der har indtil nu ikke været problemer så jeg kan ikke se hvorfor det skulle irritere dig så meget som det gør. Du har i tråden "Kræmmer" lige bedt Ravnen, Jean og Hekler om at stoppe mudderkastningen og så haster du ellers ind i den her tråd og starter selv en. Ikke videre genialt træk hvis du spørger mig. Men kan du forklare mig hvad der skulle gå af dig for at vi fik lov at diskutere dette? (som vi iøvrigt har gjort længe nu!). Kan du ikke bare lade være med at gå ind i tråden? Jeg tror bare du er på tværs for at være på tværs

Klauzito

Re: Hattrick.org

Indlæg af Klauzito »

Så der må kun diskuteres ting der har med BW og FCM at gøre???

Et fodboldspil på nettet som der er en masse herinde der spiller må overhovedet ikke nævnes???


For så er vi jo derude hvor emner som Champions League, EM , Championship Manager, VM osv ikke er tilladt!!!

BW # 163

Re: Hattrick.org

Indlæg af BW # 163 »

Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> Så der må kun diskuteres ting der har med BW og
> FCM at gøre???

Nej - men Lissaus Hattrick hold er squ for langt ude at ofre den ene tråd på efter den anden

> Et fodboldspil på nettet som der er en masse
> herinde der spiller må overhovedet ikke nævnes???

Jo nævne det en enkelt gang eller 2 så er det vel nok ?.

Men HVORFOR skal det ske på ulvegraven, når der som anført er andre fora - nationale såven internationale - hvor i kan diskutere det til hudløshed?.

Det med ikke at læse dem holder ikke. De er jo ikke usynlige i forumet - vel ?. Dvs. når man skimmer Forumet igennem kan man ikke undgå at se dem. Mht. at åbne dem er jeg holdt op med for længst, men da dette var den første i det nye forum ville jeg lige give min mening til kende.

BW # 163
- Der har vundet CL, SAS-ligaen og Pokalturneringen på playstation 2 12 gange. Endda uden Zidan på holdet. Næste sæson regner jeg med at Werder går hele vejen. Med Zidan osv osv.....




Danny

Re: Hattrick.org

Indlæg af Danny »

Enig med Klauzito!

Det er da relevant hvis en masse BW har interesse i det.. jeg kender ikke selv spillet men det lyder da spændende.. (hvad er det?)

Det er ikke så svært at markere tråden som læst og så bare springe over den.. vi har alle ret til at være her...

Spændende med Anders Rasmussen foresten.. har tillid til at han nok skal løfte arven (Lige en sidebemærkning)


Jesper BW1100

Re: Hattrick.org

Indlæg af Jesper BW1100 »

BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> Klauzito skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Så der må kun diskuteres ting der har med BW
> og
> > FCM at gøre???
>
> Nej - men Lissaus Hattrick hold er squ for langt
> ude at ofre den ene tråd på efter den anden
>
> > Et fodboldspil på nettet som der er en masse
> > herinde der spiller må overhovedet ikke
> nævnes???
>
> Jo nævne det en enkelt gang eller 2 så er det vel
> nok ?.
>
> Men HVORFOR skal det ske på ulvegraven, når der
> som anført er andre fora - nationale såven
> internationale - hvor i kan diskutere det til
> hudløshed?.
>
> Det med ikke at læse dem holder ikke. De er jo
> ikke usynlige i forumet - vel ?. Dvs. når man
> skimmer Forumet igennem kan man ikke undgå at se
> dem. Mht. at åbne dem er jeg holdt op med for
> længst, men da dette var den første i det nye
> forum ville jeg lige give min mening til kende.
>
> BW # 163
> - Der har vundet CL, SAS-ligaen og
> Pokalturneringen på playstation 2 12 gange. Endda
> uden Zidan på holdet. Næste sæson regner jeg med
> at Werder går hele vejen. Med Zidan osv osv.....
>
>
>
>

Hold kæft jeg synes du er ret dum at høre på nu. Du kører den længere og længere ud. Du kan ikke undgå og se trådene siger du? Jamen det er da forfærdeligt. Ødelægger det din dag at der en tråd der hedder Hattrick når du tager et kig udover DIN elskede ulvegrav? Jeg synes du skulle stoppe dine argumentationer nu, for det holder ingen steder. Det lyder somom du vil bestemme hvad der må diskuteres og det er heldigvis ikke tilfældet. Desuden er du den eneste der har brokket sig, så jeg tvivler på vi holder op bare fordi du siger det.

Jesper BW#1100
- Som også synes det er irriterende at der er Krøniken på DR1 om søndagen, men så kan jeg da heldigvis lade være med at se det?!?!

BW # 163

Re: Hattrick.org

Indlæg af BW # 163 »

Danny skrev:
-------------------------------------------------------
> Enig med Klauzito!
>
> Det er da relevant hvis en masse BW har interesse
> i det..

Okay. Det næste bliver vel guitar-spil eller hækling ?

> jeg kender ikke selv spillet men det lyder
> da spændende.. (hvad er det?)

www.hattrick.org Derudover findes der 1000vis af fora hvor det diskuteres

> Det er ikke så svært at markere tråden som læst og
> så bare springe over den..

Så skal der vel også være tråde om PS2, X-box, Champions Manager etc. etc.(?)
Det interessere sikkert en hel masse BWere....

> Spændende med Anders Rasmussen foresten.. har
> tillid til at han nok skal løfte arven (Lige en
> sidebemærkning)

Ahh. Endelig noget FCM relevant i denne tråd. Om han kommer til at gøre det godt afhænger i høj grad af den start han får men også hvordan forsvaret kommer til at stå. Vi krydser alt hvad vi har for ham !

BW # 163



/Knudsen

Re: Hattrick.org

Indlæg af /Knudsen »

Ja, jeg tilslutter mig nu også de andres mening.

Jeg kan ikke se hvad galt der er i det. Hvis alt her skal have relation til FCM, så ser det lidt underligt ud, at du ikke tidligere har kastet din vrede over vi, som spiller Playforyourclub.
Kom nu videre.
Og den der med at det tager plads op, tror jeg nu nok moderatorteamet skal tage sig af. der kan jo slettes raskt væk når tingene overstiger en given tidsramme.

Det bliver sq lidt en rygklapperforening, hvis ikke man må sige noget uden at det er FCM relateret.

Men HUSK blot at lave en tydelig overskrift, der markerer det, så vi andre der ikke spiller Hattrick kan suse forbi tråden...!!

Jens Mikkelsen

Re: Hattrick.org

Indlæg af Jens Mikkelsen »

**FCM Kongen**

Lars Skytte Træner/Spiller har som 30 årig sin bedste sæson. Topscore og ligavinder. Et vaske ægte Hattrick, mester 3 sæsonner i streg...uden oprykning :-(

Derudover vil jeg sige til BW163

Hattrick trådene er overhovedet irriterende hvis bare du holder dig ude af dem. Der er vel frihed til at diskuttere alt hvad vi vil herinde. Reglen er vel bare at man skal skilte med det så dem der ikke er interesseret kan springe det over !

Besvar