EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Matjavsen »

Forstår ikke helt utilfredsheden, vi spillede godt og lavede mange chancer, kynismen manglede dog

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Diebesten »

Matjavsen skrev:
21. okt 2021, 20:43
Forstår ikke helt utilfredsheden, vi spillede godt og lavede mange chancer, kynismen manglede dog
Helt enig. Vi spillede flot - vi mangler Brumado og Juninho, og alligevel holder vi dem fra chancer, og skaber store chancer i deres ende. Jeg er meget godt tilfreds.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Christian »

Hvor er det surt at vi ikke vinder denne kamp. Røde Stjerne var gode, men jeg synes vi var bedste hold i dag, og der er håb for et resultat når vi møder dem ude i næste kamp.

Mest positivt i 2. Halvleg er Lind, som dog mangler lidt bedre beslutninger i et par situationer.

Flot kamp og stor tro på fremtiden.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Sahl »

Jeg synes vi spillede flot og vi skabte en masse. Der var måske ikke nok kynisme, men der var også stolpe ud flere gange.
Det er sådan fodbold er, det er svært at være sur over den indsats der blev lagt for dagen. Det betyder ikke man ikke kan være lidt skuffet over kun at stå med 2 point efter 3 kampe, men nogle gange mangler man bare marginalerne.

Det er vildt så mange der er utilfredse, hvis vi spiller sådan her på søndag tror jeg på en sikker sejr der.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Konsulen »

Sahl skrev:
21. okt 2021, 21:04
Jeg synes vi spillede flot og vi skabte en masse. Der var måske ikke nok kynisme, men der var også stolpe ud flere gange.
Det er sådan fodbold er, det er svært at være sur over den indsats der blev lagt for dagen. Det betyder ikke man ikke kan være lidt skuffet over kun at stå med 2 point efter 3 kampe, men nogle gange mangler man bare marginalerne.

Det er vildt så mange der er utilfredse, hvis vi spiller sådan her på søndag tror jeg på en sikker sejr der.

Præcis. Bo kan vinde i superligaen, men ikke i Europa

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Danand123 »

Lige kommet hjem. Ikke meget at klage over vedr indsats og viljen. Ja, mangler lige kynismen. Den havde vi sidste år i de tre kampe mod chl-gruppespillet. Men er ok tilfreds … også med opbakningen på tribunerne. Og så lige et spørgsmål til alle de negative kommentarer under kampen. Er I slet ikke på stadion for at bakke op? Eller sidder I bare hjemme og kloger i det? Der var altså heller ikke udsolgt i dag.

Og så igen hvor er jeg vild med Lind. Har et par kiksede afleveringer, men i stedet for at stå at ærgre sig tonser han bare videre.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af UlveLars »

Matjavsen skrev:
21. okt 2021, 20:43
Forstår ikke helt utilfredsheden, vi spillede godt og lavede mange chancer, kynismen manglede dog
+1
Det er så unuanceret og tåkrummende at læse indslag her på siden, hver gang vi ikke vinder overbevisende.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
21. okt 2021, 22:02
Matjavsen skrev:
21. okt 2021, 20:43
Forstår ikke helt utilfredsheden, vi spillede godt og lavede mange chancer, kynismen manglede dog
+1
Det er så unuanceret og tåkrummende at læse indslag her på siden, hver gang vi ikke vinder overbevisende.
Kan man forvente andet, når man vil være en stormagt i Skandinavien? Nej.

Alt andet er i manges bog, en små klubs mentalitet.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
21. okt 2021, 22:01
alltafdk skrev:
21. okt 2021, 21:48
JBT skrev:
21. okt 2021, 20:09
Man fik en drømmegruppe. Så skal man altså gøre mere ved det. Og få bare nogle af marginalerne med sig.

Det er dumpet på det skammeligste og Steinlein kan i medierne på ingen vanlig måde forsvare hvor jammerligt det er

Børnefejl længe leve

Du er så ynkelig at høre på fy for satan en “fan!
Kære Administrator herpå ulvegraven -
Venligst få kylet denne bruger (i hvertfald ikke fan) ad h til, idet han tydeligvis og ofte hverken bidrager til debatten, eller kan finde ud af at opføre sig ordenligt.
Havde der fandtes en emoji af en violinspillende cry-baby, så havde du sgu fået den her, JBT. Jeg synes siden holder enormt højt niveau, men lige netop du høre mere hjemme blandt facebook-segmentet. Må jeg ikke anbefale dig at skrive i fcm-gruppen der, og lade denne side være forbeholdt fans der er i stnd til at være i deres følelsers vold og komme med nuancerede analyser

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
21. okt 2021, 22:05
JBT skrev:
21. okt 2021, 22:01
alltafdk skrev:
21. okt 2021, 21:48


Du er så ynkelig at høre på fy for satan en “fan!
Kære Administrator herpå ulvegraven -
Venligst få kylet denne bruger (i hvertfald ikke fan) ad h til, idet han tydeligvis og ofte hverken bidrager til debatten, eller kan finde ud af at opføre sig ordenligt.
Havde der fandtes en emoji af en violinspillende cry-baby, så havde du sgu fået den her, JBT. Jeg synes siden holder enormt højt niveau, men lige netop du høre mere hjemme blandt facebook-segmentet. Må jeg ikke anbefale dig at skrive i fcm-gruppen der, og lade denne side være forbeholdt fans der er i stnd til at være i deres følelsers vold og komme med nuancerede analyser
Lars, du lyder lidt som symbolet på en klassisk lokal provins remulade fan, og fred være med det, men smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede. Det handler ikke om mig, dig, Facebook grupper eller andet. Det handler om hvad fcm siger, tolker og præsterer på og udenfor banen.

Det er vi så flere om at vurdere og jeg tror sgu nok at jeg har givet mindst ligeså gode anlyser over lang tid, som hvad du selv kommer med. Det er så prollet at skyde sådan en kommentar som ovenfor af sted - hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt.

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af O »

Nu er der ikke just tale om en decideret videnskabelig anderkendt metode som ligger til grund, men der synes at være en påfaldende sammenhæng mellem niveauet, af galde såvel som selve indlægget, og om kommentaren falder under kampen. Besynderligt.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af MFKM »

Kæmpe kamp af Dyhr i dag - god i flere 1 v 1 situationer offensivt, skud på stolpen og mål. Jeg mindes ikke vi tidligere har set så mange gode offensive aktioner fra ham af i en kamp.

Evander med mange flotte aktioner.

Utur, at vi endnu engang ikke vinder en kamp vi er bedst. Ingen ville kalde det urimeligt, hvis vi havde stået med 4-7 point på nuværende tidspunkt i gruppen, i stedet står vi med to.

Jeg tror stadig vi kan skabe resultater i de sidste 3 kampe - heldivis ligger 3. pladsen klar til at blive taget - det kan sandsynligvis være nok, hvis vi "bare" får uafgjort i bulgarien - Ludugorets bør ikke få point mod Braga og Røde Stjerne ude som er deres næste to kampe.

Af samme grund skal nok bruge 7 point i de sidste 3 kampe, hvis vi skal gøre os forhåbninger om 2. pladsen.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
21. okt 2021, 22:12
UlveLars skrev:
21. okt 2021, 22:05
JBT skrev:
21. okt 2021, 22:01


Kære Administrator herpå ulvegraven -
Venligst få kylet denne bruger (i hvertfald ikke fan) ad h til, idet han tydeligvis og ofte hverken bidrager til debatten, eller kan finde ud af at opføre sig ordenligt.
Havde der fandtes en emoji af en violinspillende cry-baby, så havde du sgu fået den her, JBT. Jeg synes siden holder enormt højt niveau, men lige netop du høre mere hjemme blandt facebook-segmentet. Må jeg ikke anbefale dig at skrive i fcm-gruppen der, og lade denne side være forbeholdt fans der er i stnd til at være i deres følelsers vold og komme med nuancerede analyser
Lars, du lyder lidt som symbolet på en klassisk lokal provins remulade fan, og fred være med det, men smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede. Det handler ikke om mig, dig, Facebook grupper eller andet. Det handler om hvad fcm siger, tolker og præsterer på og udenfor banen.

Det er vi så flere om at vurdere og jeg tror sgu nok at jeg har givet mindst ligeså gode anlyser over lang tid, som hvad du selv kommer med. Det er så prollet at skyde sådan en kommentar som ovenfor af sted - hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt.
Og hvis jeg må komme med et sidste godt (og velmenende) råd. Prøv at formulere dig lidt mere jordnært. Du skriver så højtflyvende, at du selv og vi andre helt bliver væk (læs: dine højtflyvende formuleringer giver absolut ingen mening - dit ambitionsniveau overstiger dine evner). Det har længe været en stående joke blandt min omgangskreds. Vi citerer ofte dine sjoveste formuleringer (som absolut ikke giver nogen mening). "smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede...hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt"!!!??? :D :D :D .What the f... :D :D :D

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
21. okt 2021, 22:35
JBT skrev:
21. okt 2021, 22:12
UlveLars skrev:
21. okt 2021, 22:05


Havde der fandtes en emoji af en violinspillende cry-baby, så havde du sgu fået den her, JBT. Jeg synes siden holder enormt højt niveau, men lige netop du høre mere hjemme blandt facebook-segmentet. Må jeg ikke anbefale dig at skrive i fcm-gruppen der, og lade denne side være forbeholdt fans der er i stnd til at være i deres følelsers vold og komme med nuancerede analyser
Lars, du lyder lidt som symbolet på en klassisk lokal provins remulade fan, og fred være med det, men smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede. Det handler ikke om mig, dig, Facebook grupper eller andet. Det handler om hvad fcm siger, tolker og præsterer på og udenfor banen.

Det er vi så flere om at vurdere og jeg tror sgu nok at jeg har givet mindst ligeså gode anlyser over lang tid, som hvad du selv kommer med. Det er så prollet at skyde sådan en kommentar som ovenfor af sted - hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt.
Og hvis jeg må komme med et sidste godt (og velmenende) råd. Prøv at formulere dig lidt mere jordnært. Du skriver så højtflyvende, at du selv og vi andre helt bliver væk (læs: dine højtflyvende formuleringer giver absolut ingen mening - dit ambitionsniveau overstiger dine evner). Det har længe været en stående joke blandt min omgangskreds. Vi citerer ofte dine sjoveste formuleringer (som absolut ikke giver nogen mening). "smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede...hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt"!!!??? :D :D :D .What the f... :D :D :D
Aaahh, du regner nok dig selv for lidt mere herinde end hvad virkelighed er. Er du i, hvad du tror, er medløb med andre og har et forudindtaget billede - måske fordi man ikke tåler samme holdning? Overvej det, for prøver oprigtigt at forklare dig hvad jeg mener.

Ikke for at skyde på nogen, men det du selv bidrager med når alt kommer til alt, er jo usvigeligt tyndt. Så forstår ikke problemet, udover at du selv tolker alt man siger ud ad et spor i stedet for reelt at forholde sig til det.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
21. okt 2021, 22:58
UlveLars skrev:
21. okt 2021, 22:35
JBT skrev:
21. okt 2021, 22:12


Lars, du lyder lidt som symbolet på en klassisk lokal provins remulade fan, og fred være med det, men smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede. Det handler ikke om mig, dig, Facebook grupper eller andet. Det handler om hvad fcm siger, tolker og præsterer på og udenfor banen.

Det er vi så flere om at vurdere og jeg tror sgu nok at jeg har givet mindst ligeså gode anlyser over lang tid, som hvad du selv kommer med. Det er så prollet at skyde sådan en kommentar som ovenfor af sted - hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt.
Og hvis jeg må komme med et sidste godt (og velmenende) råd. Prøv at formulere dig lidt mere jordnært. Du skriver så højtflyvende, at du selv og vi andre helt bliver væk (læs: dine højtflyvende formuleringer giver absolut ingen mening - dit ambitionsniveau overstiger dine evner). Det har længe været en stående joke blandt min omgangskreds. Vi citerer ofte dine sjoveste formuleringer (som absolut ikke giver nogen mening). "smid nu kampene op i et lidt mere nuanceret billede...hav lidt respekt for det der foregår på banen og så definer dette bare en smule mere oprigtigt"!!!??? :D :D :D .What the f... :D :D :D
Aaahh, du regner nok dig selv for lidt mere herinde end hvad virkelighed er. Er du i, hvad du tror, er medløb med andre og har et forudindtaget billede - måske fordi man ikke tåler samme holdning? Overvej det, for prøver oprigtigt at forklare dig hvad jeg mener.

Ikke for at skyde på nogen, men det du selv bidrager med når alt kommer til alt, er jo usvigeligt tyndt. Så forstår ikke problemet, udover at du selv tolker alt man siger ud ad et spor i stedet for reelt at forholde sig til det.
You are killing me... :D :D :D :D :D

Besvar