Ny trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Ny trøje

Indlæg af Steffen am »

Man kan i hvert fald hverken købe udebanetrøje eller Europa trøje på hjemmesiden. Men jo, mon ikke der kommer 2 nye.

Europa trøjen er der allerede teaset for, og ser ud til at den bliver hvid igen. Kommer vel nok til at kaste en snak af sig?
Men ifølge UEFA skal vi jo vist have en lys og en mørk

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hvorfor er der en gulddetalje på den nye trøje? - mærkelig detalje når man intet har vundet sæsonen før

Derudover kan jeg meget godt lide den. De prøver virkelig nogle grænser med de her europa trøjer. Det synes jeg er fint.

https://www.fcm.dk/nyheder/ny-klassisk- ... k-eventyr/

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Meget lækker lille teaser til EL-kampagnen fra klubbens side:

https://www.youtube.com/watch?v=hG0aRdTJUxI

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den er virkelig flot og pænere end vores første trøje!

Vijen

Indlæg af Vijen »

Fin trøje, desværre bare en standard trøje. Den er identisk med ude trøjen i sochaux.

Men unik første trøje er vel også meget godt klaret for en klub af vores størrelse, når vi ikke spiller i et dansk mærke.

JBT

Indlæg af JBT »

Vijen skrev:
16. sep 2021, 00:49
Fin trøje, desværre bare en standard trøje. Den er identisk med ude trøjen i sochaux.

Men unik første trøje er vel også meget godt klaret for en klub af vores størrelse, når vi ikke spiller i et dansk mærke.
Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside spiller de pt i gul hjemme og blå ude. Men er det tilfældet at deres nye er sorte og hvide er det jo mega amatører der runder rundt enten i fcm eller Nikes design afdeling.

Jeg har før set trøjer meget tæt på hinanden, men at det kan være så tæt her er da helt vildt plat. Kunne forstå det på de populære hold i de bedste ligaer. Vi taler altså ligue 2

Når det er sagt syntes jeg den er fed, dog uden de tynde striber. Så Sochaux må være fedest.

Vijen

Indlæg af Vijen »

JBT skrev:
16. sep 2021, 11:14
Vijen skrev:
16. sep 2021, 00:49

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside spiller de pt i gul hjemme og blå ude. Men er det tilfældet at deres nye er sorte og hvide er det jo mega amatører der runder rundt enten i fcm eller Nikes design afdeling.

Jeg har før set trøjer meget tæt på hinanden, men at det kan være så tæt her er da helt vildt plat. Kunne forstå det på de populære hold i de bedste ligaer. Vi taler altså ligue 2

Når det er sagt syntes jeg den er fed, dog uden de tynde striber. Så Sochaux må være fedest.
https://www.footballkitarchive.com/soch ... -away-kit/

Det var her jeg havde det fra.

Besvar