Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af ABT »

Det ser ud til at Tshiembe og Mathias Greve ender i Brøndby. Tshiembe har vi tidligere været meldt ude efter, men det tyder på, at Brøndby lander ham til en noget lavere pris end hvad der blev rapporteret for en måneds tid siden.

Greve kunne også have været interessant i en FCM-trøje IMO.

Men i sidste ende ville begge spillere formentlig ende som breddespillere hos os, men ikke desto mindre nogle danske af slagsen, som måske ville kunne styrke/genoprette kulturen en smule.
/ ABT

Billede

Greek
Indlæg: 19
Tilmeldt: 4. okt 2020, 09:45

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Greek »

Cajuste aftalen tæt på. € 15 mio
https://www.mercatofootanglais.com/jens ... ssion=true

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk


Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

ABT skrev:
4. aug 2021, 13:30
Det ser ud til at Tshiembe og Mathias Greve ender i Brøndby. Tshiembe har vi tidligere været meldt ude efter, men det tyder på, at Brøndby lander ham til en noget lavere pris end hvad der blev rapporteret for en måneds tid siden.

Greve kunne også have været interessant i en FCM-trøje IMO.

Men i sidste ende ville begge spillere formentlig ende som breddespillere hos os, men ikke desto mindre nogle danske af slagsen, som måske ville kunne styrke/genoprette kulturen en smule.

Jeg må ærlig indrømme jeg hellere vil satse på vores egne talenter så! Synes ikke nogle af de 2 der nævnes er gode nok til FCM og nu er de jo så begge officielle i Brøndby også, så det giver ikke så meget mening at spekulere i.
Greek skrev:
4. aug 2021, 17:16
Cajuste aftalen tæt på. € 15 mio
https://www.mercatofootanglais.com/jens ... ssion=true

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk
Super god pris, men er lidt lunken ved han ender i Brentford, mest af alt pga. den omtale det giver, men det kan man jo så ignorer.


Det ser i øvrigt ud til at Marrony allerede skulle have underskrevet nu efter en forbedring af kontrakt udspillet med mere løn osv i følge aviser og twtiter. Om der er hold i de Brasilianske aviser og twitter ved vi selvfølgelig ikke

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af UlveLars »

Jah, nu er Egelund fritstillet.
Han er kantspiller, hvorimod Mads Larsen er central midt.
Jeg betragter Mads som det største talent

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af TheLegend »

Sahl skrev:
ABT skrev:
4. aug 2021, 13:30
Det ser ud til at Tshiembe og Mathias Greve ender i Brøndby. Tshiembe har vi tidligere været meldt ude efter, men det tyder på, at Brøndby lander ham til en noget lavere pris end hvad der blev rapporteret for en måneds tid siden.

Greve kunne også have været interessant i en FCM-trøje IMO.

Men i sidste ende ville begge spillere formentlig ende som breddespillere hos os, men ikke desto mindre nogle danske af slagsen, som måske ville kunne styrke/genoprette kulturen en smule.

Jeg må ærlig indrømme jeg hellere vil satse på vores egne talenter så! Synes ikke nogle af de 2 der nævnes er gode nok til FCM og nu er de jo så begge officielle i Brøndby også, så det giver ikke så meget mening at spekulere i.
Greek skrev:
4. aug 2021, 17:16
Cajuste aftalen tæt på. € 15 mio
https://www.mercatofootanglais.com/jens ... ssion=true

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk
Super god pris, men er lidt lunken ved han ender i Brentford, mest af alt pga. den omtale det giver, men det kan man jo så ignorer.


Det ser i øvrigt ud til at Marrony allerede skulle have underskrevet nu efter en forbedring af kontrakt udspillet med mere løn osv i følge aviser og twtiter. Om der er hold i de Brasilianske aviser og twitter ved vi selvfølgelig ikke
Kan du måske linke til de steder, du læser om Marrony? :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

TheLegend skrev:
4. aug 2021, 19:06
Sahl skrev:
ABT skrev:
4. aug 2021, 13:30
Det ser ud til at Tshiembe og Mathias Greve ender i Brøndby. Tshiembe har vi tidligere været meldt ude efter, men det tyder på, at Brøndby lander ham til en noget lavere pris end hvad der blev rapporteret for en måneds tid siden.

Greve kunne også have været interessant i en FCM-trøje IMO.

Men i sidste ende ville begge spillere formentlig ende som breddespillere hos os, men ikke desto mindre nogle danske af slagsen, som måske ville kunne styrke/genoprette kulturen en smule.

Jeg må ærlig indrømme jeg hellere vil satse på vores egne talenter så! Synes ikke nogle af de 2 der nævnes er gode nok til FCM og nu er de jo så begge officielle i Brøndby også, så det giver ikke så meget mening at spekulere i.
Greek skrev:
4. aug 2021, 17:16
Cajuste aftalen tæt på. € 15 mio
https://www.mercatofootanglais.com/jens ... ssion=true

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk
Super god pris, men er lidt lunken ved han ender i Brentford, mest af alt pga. den omtale det giver, men det kan man jo så ignorer.


Det ser i øvrigt ud til at Marrony allerede skulle have underskrevet nu efter en forbedring af kontrakt udspillet med mere løn osv i følge aviser og twtiter. Om der er hold i de Brasilianske aviser og twitter ved vi selvfølgelig ikke
Kan du måske linke til de steder, du læser om Marrony? :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg kiggede lidt på Twitter i går og søgte på google under navn og vores klub. Kan godt tjekke senere om jeg kan finde den avis der mente han havde underskrevet med løn stigning, mener der er linket til dem herinde tidligere.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Også handlen med Rodrigues lader vente på sig.:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gre ... -fcm-emne/

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

Thelegend
https://mercadodofutebol.com/atletico-m ... namarques/

Jeg bider mærke i det her (oversat til engelsk)
In addition, the club in Denmark increased the salary proposal, according to journalist Jorge Nicola.


Der var lidt på twitter, men nogle af dem er forsvundet eller også kan jeg bare ikke finde dem igen. Alt i alt ser det ud til, at den er hjemme.

JBT skrev:
4. aug 2021, 19:51
Også handlen med Rodrigues lader vente på sig.:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gre ... -fcm-emne/

Det ville være helt vildt, hvis vi smider sådan et beløb med tanke på de handler der allerede er i gang og er gjort, så må det være fordi vi har flere salg foreliggende.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af THenry »

Sahl skrev:
2. aug 2021, 21:56
AltidFCM skrev:
2. aug 2021, 20:13
Marrony skulle nu være klar på at skifte!

https://twitter.com/venecasagrande/stat ... 8731570179
Mon ikke kvalifikationen til mindst EL har fået ham på andre tanker og ikke mindst nogle af de salg vi har lavet.
Det bliver spændende at se om vi har givet os i forhold til salgsklausul.

Matjavsen skrev:
2. aug 2021, 21:04
Mathias skrev:
2. aug 2021, 20:56
Spændende at se om der er hold i rygterne.
Håber ikke,

De lyder meget glade for at han smutter, og det er ikke fordi hans stats er super

Han har et ok imponerende statistik i forhold til alder og hvordan han er blevet brugt de fleste steder. De fleste fans mener han skal koste langt mere og at de nu står uden en reelt backup, som med tiden bare ville blive mere værd.
Han er 22, har spillet i 85 kampe i Serie A (Brasilien) 4.284' minutter totalt.

Han er primært brugt på kanten og i år har været mest indskifter på både venstre midt, venstre kant og CF. Har spillet 62 kampe for A-MG og har scoret 11 gange og lavet 4 assist, det lyder ikke af meget, men når han primært har spillet Venstre midt og Kant, så er det vel ok? De bruger jo normalt Hulk som CF.... Det niveau har han jo ikke endnu.

Kigger vi på de spillere vi forventer at sælge til samme pris, så er deres stats ikke meget bedre og endda på deres ynglings position. Alt i alt er det mange penge at smide, men der skal virkelig gå noget galt før, at noget af hans talent ikke forløses og spiller han pludselig kontinuerlig, hvad kan det så ikke blive til?

Hulk har scoret 6 mål på 13 kampe. Sådan til sammenligning og han starter jo hver gang.



Alt i alt køber vi jo ind her på at forløse en ret stor potentiale.. Jeg vil hellere det her end, at købe en 25-28 årig angriber til 25 millioner uden meget mere potentiale. Men det er jo en smagssag. Tænker de har godt styr på deres scouting og data.
Vi har penge der skal geninvesteres og nu bliver det så på en lille hylde højere.
Jeg er helt enig i, at han ser vildt spændende ud, og jeg kan forsikre dig om, at vi har scoutet ham godt, da vi tidligere har været interesseret i ham, men han var alt for dyr dengang. I mellemtiden har han ikke fået det store gennembrud, og det er derfor, at han pludselig er kommet indenfor vores økonomiske rækkevidde.

Når vi skal flytte klubben yderligere sportsligt jf. de nye udmeldte målsætninger, og hvis vi også skal sælge spillere dyrere i fremtiden, så skal vi også investere i bedre og dyrere spillere i fremtiden. Jeg tror, at vi ser kæmpe stor upside i Maroney, der både kan hjælpe os i Europa og forhåbentlig indbringe rigtig mange penge på et senere tidspunkt. Derfor er vi klar til at åbne den store pung.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »


Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Vijen »

SimonH skrev:
5. aug 2021, 01:39
Marrony er done deal

https://twitter.com/venecasagrande/stat ... 7217516548
10% i videresalgsklausul må være ok. For så opnår de forhåbentligt ikke alle 22 millioner i bonus.

2 år i FCM, sælges for 150 millioner. Så har han kostet omkring de 60-65 millioner og vi har tjent 90 millioner på ham. Det må være drømmescenariet.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

Vijen skrev:
5. aug 2021, 01:46
SimonH skrev:
5. aug 2021, 01:39
Marrony er done deal

https://twitter.com/venecasagrande/stat ... 7217516548
10% i videresalgsklausul må være ok. For så opnår de forhåbentligt ikke alle 22 millioner i bonus.

2 år i FCM, sælges for 150 millioner. Så har han kostet omkring de 60-65 millioner og vi har tjent 90 millioner på ham. Det må være drømmescenariet.
Er fint i tråd med det jeg læste mig til i går.
Bliver spændende hvor lang tid der går inden han flyver til Danmark og bliver registret til at kunne spille

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af ABT »

Der skal lyde et stort velkomment til vores nye #38 - Det bliver et spændende bekendtskab!

https://www.youtube.com/watch?v=6Qt_JZNMnqY

Interessant hvilken position vi får Marrony mest at se fra. Brumado har i højere grad de spidskompetencer som vi traditionelt ønsker fra en topangriber med stor fysik og en opspilsstation, hvor Marrony virker til at afvige en smule fra denne prototype. Som jeg har forstået det, har han primært været brugt på venstrekanten, men der har vi jo Sisto rendende rundt... Hvem han over tid skubber ud på bænken tør jeg ikke forudsige, men interessant, dét er det!
/ ABT

Billede

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

De er en meget sjov handel med ham Marrony, fordi han virker som en anderledes spiller-type end hvad vi plejer at gå efter.
Normalt plejer vi at gå efter spillere med ekstreme færdigheder (eks. fart eller fysik). Jeg vil sige at Marrony er meget god på begge parametrer, men måske ikke ligeså fysisk stærk som Kaba eller ligeså hurtig som Isaksen. Han er lidt en kombination.

Hvis jeg skal sammenligne ham med nogen efter alle de klips jeg har set af ham, så må det helt klart være Cristiano Ronaldo i hans yngre dage. Ikke på niveau selvfølgelig. Han virker som en meget hurtig spiller, som laver mange finter men samtidig ofte søger ind i feltet og er god med hovedet. Hurtigheden er i hvertfald noget han har https://youtu.be/6Qt_JZNMnqY?t=288. Han virker dog på det fleste klips som jeg ser være noget mere nede i tempo, hvorfor han ikke altid får vidst den hurtighed. Det tror jeg hænger sammen med spillestilen i Brasilien.

Det bliver meget sjovt at se, hvor han skal spille på banen. Jeg kan sagtens se ham og Brumado sammen, da vi så kan få fyldt feltet mere op samtidig med at have en udfordrende og hurtig kant.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

Et utroligt sympatisk klip med Marrony fra 2019 hvor han har fået debut for Vasco. Han kommer fra en fattig familie, som han står for at forsørge og derfor har haft svært ved at forlade. Det er jok bla. derfor han har haft sin skepsis ift fcm. Det er trods alt nemmere at forlade sin familie for PL end for Superligaen.

https://www.youtube.com/watch?v=eG96w1Nl0Cc

Han skal tilmed være far her i 2021.

Låst