Træning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Træning

Indlæg af mnm123 »

Hej hvornår træner Fcm i dag Torsdag ?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Træning

Indlæg af TrueWolfMidt »

Da jeg sidst var ude og se træning var det kl. 10.30

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://bold.dk/fodbold/nyheder/priske- ... thomasberg

Ja pludselig er der mange der skal evalueres. Priske, Franculino,Marrony, Ashour,Heiselberg,Byskov & Brumado og så håber vi vel på at M.Ingvartsen også signes, måske på bekostning af Ashour. Spændende bliver det hvem vi står tilbage med, når sæsonen starter.

3316

Indlæg af 3316 »

Nogen der så træningskampen mod AaB idag, og kan give lidt updates på de forskellige spillere?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Angående træningskamp så må det være klart for alle, at Brumado skal udlejes eller allerhelst sælges. Kaba scorer ved 1 action. Brumado får 45 minutter og formår ikke en skid. Franculino scorer sit 2 mål i 2 kampe, og kampen er langt fra færdig pt. Man har så travlt med at tale Fossim ned. Jeg kan love, at hvis han får spilletid, så vil han score betydeligt flere mål end Brumado. Vores 2 målmand-Hedwall ham er jeg godt nok ikke imponeret over, det må jeg sige.

Debussy

Indlæg af Debussy »

TrueWolfMidt skrev:
11. jul 2023, 15:15
Vores 2 målmand-Hedwall ham er jeg godt nok ikke imponeret over, det må jeg sige.
Ja, han så rystende ringe ud. Han lignende en serie 5 målmand i flere aktioner og gav flere riposter på mange af Fredericias afslutninger.

Jakla

Indlæg af Jakla »

TrueWolfMidt skrev:
11. jul 2023, 15:15
Angående træningskamp så må det være klart for alle, at Brumado skal udlejes eller allerhelst sælges. Kaba scorer ved 1 action. Brumado får 45 minutter og formår ikke en skid.
Brumado skal sælges næsten uanset prisen. Det er voldsomt dyrt at have en angriber gående, der aldrig scorer mål. Det har kostet helt vildt de sidste år.

JBT

Indlæg af JBT »

Hedvall helt miserabel som forventet. Det er uanset hvilket aspekt af spillet vi taler.

Simpelthen utroligt at Ugboh ikke står på mål, men det kommer jo nok af sig selv på et tidspunkt - kan man da håbe

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
11. jul 2023, 18:30
Hedvall helt miserabel som forventet. Det er uanset hvilket aspekt af spillet vi taler.

Simpelthen utroligt at Ugboh ikke står på mål, men det kommer jo nok af sig selv på et tidspunkt - kan man da håbe
ham islændingen lavede et straffe og lavede et drop, det kostede 2 mål, målmanden kostede 1 mål ved et ægte drop.

Bekymrende, at man ikke skaffer sig en målmand der kan byde løssl op til dans, det virker mærkeligt at der skal være kamp om pladserne, bare ikke på målmandsposten.

pdole

Indlæg af pdole »

Er nu ret sikker på, at det var Gartenmann der lavede straffesparket. Men alligevel ikke den bedste præstation af Ingi. Dagens indtryk minder om den lidt sløje udgave af Erik.
Hedvall viser desværre et bekymrende lavt niveau..Der er godt nok langt igen.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Henrik Dalsgaard sejler fuldstændig ved AGF’s mål, og han ligner altså en mand der er ved at være færdig. Tror han bliver sat af indenfor de første 5-6 kampe med det niveau han har vist. Vi kan ikke have så dårlig spillende en anfører.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
16. jul 2023, 14:26
Henrik Dalsgaard sejler fuldstændig ved AGF’s mål, og han ligner altså en mand der er ved at være færdig. Tror han bliver sat af indenfor de første 5-6 kampe med det niveau han har vist. Vi kan ikke have så dårlig spillende en anfører.
Det er bare en træningskamp, men med det lagt til side, så ser han svag ud i dag.
Vores nye sydkoreaner gjorde det godt i starten, men er lidt anonym nu. Det virker til at AGF er i kontrol og bedre teknisk på alle parameter. Jeg bliver aldrig fan af 4-4-2.. det er mega meget kontra og lange bolde. Men det skal nok give resultater når spillere er lidt bedre spillet sammen.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Tror desværre ikke det handler om formationen, men en eller tilgang (kontra) som vi desværre altid har udøvet.....selv om vi har prøvet en mere spillestil med merer bold besiddelse.

Hvorfor vi ikke har mulighed/succes med at ændre det, er en gåde for mig

Sahl

Indlæg af Sahl »

mmgala skrev:
16. jul 2023, 15:16
Tror desværre ikke det handler om formationen, men en eller tilgang (kontra) som vi desværre altid har udøvet.....selv om vi har prøvet en mere spillestil med merer bold besiddelse.

Hvorfor vi ikke har mulighed/succes med at ændre det, er en gåde for mig
Der har været perioder med trænere med både boldbesiddelse og kontra. Mit problem med 4-4-2 er at backs bliver fanget og at midten virker uafstemt pt. Men det er jo en træningskamp, så det er jo her man skal prøve ting af. Men det er bekymrende at man stadigvæk praktisk talt ingen chancer får lavet og giver chancer væk mod få afleveringer.

Besvar