SL: Midtjylland vs. FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Steffen am »

havbasse skrev:
19. mar 2017, 23:47
Forstår ikke hvorfor du, Arff, Kent (alle respekterede debattører) holder hånden over JT - hvad kan JT og hvad har han bevist?
Er ked af hvis du oplever eller læser hvad jeg skriver for at være "holde hånden over JT" eller et en-øjet observation.

For mit vedkommende prøver jeg altid at udgøre en balance i debatten. Lige nu er der en ret klar og til tider lidt monoton holdning at Thorup skal fyres,
som også lidt leder mig til punkt nr. 2. At jeg prøver at lede efter nuancer. Både i forhold til min egen analyse af hvordan situationen er, også i debatten.


Lidt frækt kan man spørge om hvis 'alle respekterede' har en holdning' kan man overveje om den måske er rigtig ;)

Nej, pjat til side. Og tror heller ikke virkeligeheden er sådan at folk er enige.

Arff, Kent m.fl. er som du også skriver nogle som nogle af de gode og respekterede debattører, er også nogen jeg selv sætter meget pris på, da de altid har nuancer i deres kommentarer og analyser.

Fodbold er som Ankersen har nævnt et par gange, en "low-scoring game".
Det gør bare at man sagtens kan spille godt uden at vinde og omvendt. Det betyder bl.a. at vi har noget at diskutere, og på en måde er med til at gøre fodbolden så levende, medrivende og et emne der er interessant at diskutere.
Men det er bare altid nemmere at argumentere som vinder, end det er som taber, uanset nuancerne.

Verden er aldrig helt hvid og den er aldrig helt sort.
Som jeg forsøgt at gøre klart i den anden tråd, prøver jeg opstille mine argumenter for og imod. Jeg er nok selv blevet mere splittet, end jeg har været.
Men ser ikke nødvendigvis vejen til himlen ligger åben, 'bare' fordi man fyrer en træner og ansætter en anden.

EnSurUlv
Indlæg: 37
Tilmeldt: 2. sep 2016, 16:24

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af EnSurUlv »

Hahaha
Ok slap af for en gang navlepillende lettere kvalmende gang pølsemandens akademikere i for fremført jer selv som!
' de respekterede'
Aaahhh go Fuck Your self!

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Jakla »

Når jeg ser kampen i går med overvægt i spil i lange perioder burde vi have vundet, men vi er ikke skarpe.
Banen var glat og ikke Duelunds kop te så det ud til og Bruninho så man intet til efter han kom ind.
Poul skulle have scoret 3, men formår ikke at holde hovedet koldt i afgørende situationer og det ender med fødderne altid i noget halvforkølet.
Hvor mange havde Duncan sat ind.....
Generelt har vi alt for få afslutninger udenfor feltet, som jeg ser det.
- Så hug dog på mål Nissen og JP. Modstanderen pakker jo sammen om Poul, så der er fint plads til langskud- så kan man efterfølgende prikke returen ind.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Christian »

Det er ikke godt nok at vi taber den kamp til FCN.
Særligt når dominansen er så stor som den var.

Jeg tror stadig på projektet og har en fornemmelse af, ar der kun skal små justeringer til. FCN har haft et rigtig godt forår, og alligevel dominerer vi dem klart.

Og så synes jeg det var pinligt at tilskuerne er højlydte utilfredse med Paul, og at man pifter spillerne til halvleg efter en rigtig god indsats.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Steffen am »

Christian skrev:
20. mar 2017, 10:27
Og så synes jeg det var pinligt at tilskuerne er højlydte utilfredse med Paul, og at man pifter spillerne til halvleg efter en rigtig god indsats.
Heh. Troede det var dommeren de/vi piftede af :?

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Christian »

Steffen am skrev:
20. mar 2017, 11:22
Christian skrev:
20. mar 2017, 10:27
Og så synes jeg det var pinligt at tilskuerne er højlydte utilfredse med Paul, og at man pifter spillerne til halvleg efter en rigtig god indsats.
Heh. Troede det var dommeren de/vi piftede af :?
Det skete også en del gange, og måske jeg misforstod den højlydte utilfredshed da der blev fløjtet til pause, men jeg forstod det klart som om det var utilfredshed med spillet.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af HKP »

Jeg må bare konkludere, at vi er gået fra at sige "vi vil udfordre FCK" (quote Ankersen og Steinlein...;-) ) til nu at udfordre Silkeborg, FCN og Sønderjyske.... Overfor de to sidstnævnte ser det således ud: FCN er pt skarpere og Sønderjyske som vi lige har rippet for profiler, endte over os i grundspillet...

Vi er simpelthen blevet en nul-bon-klub siden Thorup overtog... en række spillere har udviklet sig direkte negativt.... Men jeg vil ikke klandre Thorup alene... han er jo den han er... Jeg ville da heller ikke bare gå frivilligt, hvis jeg var ham... BAK BAK har da ej heller gjort nogen som helst forskel endnu...

Men mest af alt har ledelsen da et kæmpe forklaringsproblem... Blandt andet at man i sin tid ikke fandt det nødvendigt at hente en target man eller en ok midtstopper!!! Det spurgte jeg specifikt Ankersen om i hans åååh så stort promoverede spørge-tråd.... Bottom-line: Synes de høje herrer har nul idé om hvad der skal til og i mine øjne skal der ASAP (til sommer) spiller- og især trænerforstærkning til, hvis vi ikke skal drukne i middelmådighed de næste mange år.... Alene det at vi sætter al vores offensive lid til lange Poul. No offense, han kæmper og sammen med andet kvalitet oppe foran, går det måske an... men se lige på de folk FCN har oppe foran eller BIF eller FCK,... der er mange, som kan OG VIL noget!

Jeg personligt har efterhånden sjældent lyst til at komme på stadion og jeg var ellers næsten konstant på plads i 16 år med FCM.... Ved ikke om andre har det på samme måde...? Men ok... forventer at der nok skal komme en masse kommentarer nu, fra folk der er supertilfredse med det FCM er kommet til at stå for og som nok skal kalde mig negativ og plastik-fan osv..... but.... I dont give a F! Sørgelig udvikling vi har....Der burde være større ambitioner... Og så kan Steinlein da gerne stå og nærmest grine arrogant på TV efter en kamp, der har kostet os en 2-3 mio i tv-penge... Men det er nu ikke SÅ voldsomt sjovt, synes jeg...

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Jakla »

Er der nogen der har et bud på hvorfor vi er gået over til at spille første halveg ned mod fan-enden? Jeg synes det gav meget mere tryk fra lægterne når en evt. sejr skulle hives hjem nede i fanenden...Det virker helt absurd at stadion er stille som graven når det gælder til sidst....???

Eller taber vi bare lodtrækningen hver gang?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Administrator »

EnSurUlv skrev:
20. mar 2017, 00:28
Hahaha
Ok slap af for en gang navlepillende lettere kvalmende gang pølsemandens akademikere i for fremført jer selv som!
' de respekterede'
Aaahhh go Fuck Your self!
Fortsæt endelig med denne stil, så finder du ud af hvad det vil sige at komme på bænken. Dette indlæg bringer absolut intt til en debat, og betragtes fremover som spam.

Besvar