Kan vi forvente nye spillere til foråret? Jeg ved godt økonomien er stram, men man skal også passe på ikke at spare sig ihjel. Se bare på AaB de har fået fire gode spillere ind, mens de kun har mistet en fra startopstillingen. AGF vil også have 2-3 mere.
Handler vi ikke kan vi risikerer at blive overhalet af de to klubber. Dertil kommer af Fodsvederne har fået Mota. Jeg tror det bliver svært at forsvarer andenpladsen hvis ikke vi får tilgang.
Peter
Nye spillere!
-
Nye spillere!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 30. jan 2005, 13:57, rettet i alt 1 gang.
Re: Nye spillere!
Jeg syntes nu AGF BURDE spare sig ihjel. AaB's økonomi er vist heller ikke den bedste. Hvis pengene forsvinder ryger klubben på røven. hellere en sund økonomi og en midterplacering end en meget dårlig økonomi og vi bliver nr. 2. AGF henter mange spillere, men langt fra de fleste slår igennem. AaB er derimod noget bedre end AGF til dette.
Zidan kan godt undværes. Jeg håber da også PSJ kan.
Nu satser FCM jo også meget på talentudviklingen. Det skal nok bære frugt.
/schou
Zidan kan godt undværes. Jeg håber da også PSJ kan.
Nu satser FCM jo også meget på talentudviklingen. Det skal nok bære frugt.
/schou
jeg tror på at ER's evne til at udklække talenter kommer mere til syne i den nye sæson.
jeg tror at spillere som thygesen, smedegaard og oluwafemi får deres gennembrud og at vi hurtigt flytter fokus fra zidan og skov-jensen i tyskland til vores egne på SAS Arena.
talentmassen i fcm vokser og det er den rigtige måde at forholde sig til truppen på, når vi har mange talenter og en træner, der har sin store force som spillerudvikler.
selvfølgeligt kunne jeg også godt tænke mig, at stephan andersen og henrik tømrer (bare forslag!) blev hentet hjem som erstatning for de to solgte, men jeg tror på at den retning fcm går i er bedre for fremtiden.
og ja, det bliver svært at bevare andenpladsen, men pt er vi vel heller ikke mere end et top 4 hold, når alt kommer til alt, er vi ?
mvh
besek
jeg tror at spillere som thygesen, smedegaard og oluwafemi får deres gennembrud og at vi hurtigt flytter fokus fra zidan og skov-jensen i tyskland til vores egne på SAS Arena.
talentmassen i fcm vokser og det er den rigtige måde at forholde sig til truppen på, når vi har mange talenter og en træner, der har sin store force som spillerudvikler.
selvfølgeligt kunne jeg også godt tænke mig, at stephan andersen og henrik tømrer (bare forslag!) blev hentet hjem som erstatning for de to solgte, men jeg tror på at den retning fcm går i er bedre for fremtiden.
og ja, det bliver svært at bevare andenpladsen, men pt er vi vel heller ikke mere end et top 4 hold, når alt kommer til alt, er vi ?
mvh
besek
.....Hovsa....Glemte da lige Vff. De har hentet Mota....flot...Nej egentlig ikke. Alle andre klubber i SAS-Ligaen kunne få ham, pånær lige Randers. Han er stadig et ubeskrevet blad for mig.
Den dag Vff slutter over os (hvilket aldrig vil ske). Må du kalde mig Mads....hmm Mads er da egentlig et meget pænt navn. Kald mig Hekler istedet for så.
/schou
Den dag Vff slutter over os (hvilket aldrig vil ske). Må du kalde mig Mads....hmm Mads er da egentlig et meget pænt navn. Kald mig Hekler istedet for så.
/schou
-
schou skrev:
-------------------------------------------------------
> .....Hovsa....Glemte da lige Vff. De har hentet
> Mota....flot...Nej egentlig ikke. Alle andre
> klubber i SAS-Ligaen kunne få ham, pånær lige
> Randers. Han er stadig et ubeskrevet blad for mig.
>
> Den dag Vff slutter over os (hvilket aldrig vil
> ske). Må du kalde mig Mads....hmm Mads er da
> egentlig et meget pænt navn. Kald mig Hekler
> istedet for så.
>
> /schou
Ja det er et skældsord
> .....Hovsa....Glemte da lige Vff. De har hentet
> Mota....flot...Nej egentlig ikke. Alle andre
> klubber i SAS-Ligaen kunne få ham, pånær lige
> Randers. Han er stadig et ubeskrevet blad for mig.
>
> Den dag Vff slutter over os (hvilket aldrig vil
> ske). Må du kalde mig Mads....hmm Mads er da
> egentlig et meget pænt navn. Kald mig Hekler
> istedet for så.
>
> /schou
Ja det er et skældsord
Jeg mener ikke vi skal have nye spillere.
Vi skal vinde over Horsens.
Derudover vil det være godt hvis vi kan
-hente Brøndby
-holde Fortets uintagelighed
De eneste der har en chance for at hente Brøndby er FCM.
Vi skal vinde over Horsens.
Derudover vil det være godt hvis vi kan
-hente Brøndby
-holde Fortets uintagelighed
De eneste der har en chance for at hente Brøndby er FCM.
-
Rovsing skrev:
> Jeg mener ikke vi skal have nye spillere.
>
> Vi skal vinde over Horsens.
> Derudover vil det være godt hvis vi kan
> -hente Brøndby
> -holde Fortets uintagelighed
>
> De eneste der har en chance for at hente Brøndby
> er FCM.
>
>
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 29/01
> 11:00 af Administrator.
For det første så tror jeg ikke på at vi kan hente Brøndby dertil er der for mange point at hente. Det kan godt være at vi holder fortets uintagelighed men på et tidspunkt skal vi jo slåes (selvom jeg ikke ønsker det).
> Jeg mener ikke vi skal have nye spillere.
>
> Vi skal vinde over Horsens.
> Derudover vil det være godt hvis vi kan
> -hente Brøndby
> -holde Fortets uintagelighed
>
> De eneste der har en chance for at hente Brøndby
> er FCM.
>
>
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 29/01
> 11:00 af Administrator.
For det første så tror jeg ikke på at vi kan hente Brøndby dertil er der for mange point at hente. Det kan godt være at vi holder fortets uintagelighed men på et tidspunkt skal vi jo slåes (selvom jeg ikke ønsker det).
Jeg synes det er latterligt at give op nu her i vinterpausen. Brøndby kan sagtens hentes. Så vidt jeg husker skal vi selv spille to gange mod dem.
Os er der jo ingen der kender nu. Os er der ingen der forventer noget af. Os er de ikke bange for - men det bliver de.
Os er der jo ingen der kender nu. Os er der ingen der forventer noget af. Os er de ikke bange for - men det bliver de.