Sæsonens spiller

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danny

Sæsonens spiller

Indlæg af Danny »

Plejer vi egentlig at vælge sæsonens spiller når sæsonen er slut?
Jeg kom til at tænke på det eftersom vi lige har mistet vores nok to største profiler til tysk fodbold..

Jeg synes at det kunne være interessant at høre om I synes at man kan vælge en spiller der kun har været her halvdelen af sæsonen eller om det skal være en der har spillet regelmæssigt igennem hele perioden?

Hvad er eventuelt jeres bud på en sådan "sæsonens spiller"?
Senest rettet af Danny 29. jan 2005, 05:37, rettet i alt 1 gang.

Anni

Re: Sæsonens spiller

Indlæg af Anni »

Jeg - personligt - ved ikke, om man vælger en sæsonens spiller her/herinde, men jeg mener dog, at vi godt kan vælge en, der ikke er med i hele sæsonen.

Alt efter, hvordan det går i foråret, og forhåbentlig går det godt, så ville jeg vælge PSJ, han var virkelig god hele efteråret.

Altså efter min mening ;o)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Claus Madsen er klart sæsonens spiller.
Han har gjort en forskel hver gang han har været med, og går altid foran med en forebilledlig fight, også når tingene ikke lige ruller 100%.
I de første 6 kampe på Stadion var han kampens spiller mindst de 5 gange, men undervejs har han (som sædvanligt) været lidt skadet, og derfor vil han nok ikke stå så stærkt i manges erindring.

Danny

Indlæg af Danny »

Jeg vil ikke give dig helt ret, men hver sin mening jo :)
Jeg mener ikke at han har været en stor bærende kræft indtil nu.. det hænger som du også sagde sammen med at han ofte har været lidt skadet, for han har gjort det rigtig godt de gange jeg har set ham.. jeg tror at hans betydning for holdet vil stige meget efter at han er blevet fit og efter at Zidan er solgt.. Der håber jeg for ham..
Min favorit er er Kristian Bak Nielsen.. han har spillet godt og han er fast mand på trods af hans unge alder.. han figther og er målfarlig.. utrolig god spiller og jeg håber at vi kan holde længe på ham...

YahooSeeker [Bot]

Danny skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg vil ikke give dig helt ret, men hver sin
> mening jo :)
> Jeg mener ikke at han har været en stor bærende
> kræft indtil nu.. det hænger som du også sagde
> sammen med at han ofte har været lidt skadet, for
> han har gjort det rigtig godt de gange jeg har set
> ham.. jeg tror at hans betydning for holdet vil
> stige meget efter at han er blevet fit og efter at
> Zidan er solgt.. Der håber jeg for ham..
> Min favorit er er Kristian Bak Nielsen.. han har
> spillet godt og han er fast mand på trods af hans
> unge alder.. han figther og er målfarlig.. utrolig
> god spiller og jeg håber at vi kan holde længe på
> ham...
>
> Fowler, du er min gud!

Er det mig du svarer?
For du har lagt indlæget som svar til dig selv!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kristian Bak Nielsen, klart.

Han har spillet på et stabilt højt niveau over hele året, og jeg kan ikke, ved en gennemgang af kampene, finde en hvor han har spillet dicideret dårligt. Selvfølgelig har han haft et par kampe, hvor det ikke lige har kørt for ham, men så har han bare kæmpet videre, altså en mand med den rette indstilling :-)

Claus Madsen kunne også være en kandidant, som Hekler nævner, så falder han nok lidt ud af folks hukommelse, da han ofte er skadet, men han fighter også altid 110 % !

Uden at jeg vil kåre ham til årets spiller, så vil da også gerne nævne Henrik Smedegaard :-)
Det var imponerende, det spil som den unge gut leverede i de 5-7 kampe, han fik i efteråret. Det lover godt for fremtiden...

Peter Ross

Danny

Indlæg af Danny »

ups.. ja det var egentlig til dig.. har ikke den opsætning som der var på den gamle grav så havde lige overset at man skal svare på de specielle indlæg.. sorry :)

Danny

Indlæg af Danny »

Jeg har set at der i nogle klubber er afstemninger efter kampen om hvem man synes har været kampens bedste spiller.. Det er fansene der stemmer og det fem personer der har høstet flest stemmer får henholdsvis 1-5 point.. De bliver så lagt sammen og angiver dermed hvem der har været den bedste spiller i flest kampe..

Det er ikke en måde at bestemme sæsonens spiller på synes jeg da der godt kan være en spiller der for nyligt er kommet til klubben eller har forladt den og som derfor ikke har så stor en chance, men man kunne jo lave en titel der hedder sæsonens Man og the match eller noget.. det er spændende at følge med i hvem der får point og jeg synes at det kunne være en sjov tilføjelse..

Jeg ved ikke om der er stemning for dette forslag men det kunne vi jo diskutere..? personlig synes jeg at det er en sjov idé og spillerne vil nok også være glade for de point de får.. tror ikke at det kan bruges som en motivator for spillerne for så stor prestige er der jo heller ikke i det men det er da et skulderklap for dem..

Hvad synes I?

Tapia

Indlæg af Tapia »

Kristian Bak Nielsen har for mig klart været sæsonens bedste. Jeg troede aldrig jeg skulle komme til at indrømme det, men han er sgu bedre end Skriver! (Skriver er min gamle favorit over dem alle)

Jeg glæder mig til at se Smedegaard efter den ros Ross giver ham. Jeg så ikke de sidste par kampe, og det lyder jo til at jeg er gået glip af noget.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig mht. Kristian Bak Nielsen, og desværre er nok han vores næste salgsobjekt..

Og så tror jeg at Mikkel Thygesen bliver den helt store komet i forårssæsonen. Jeg tror han vil få en hel del flere bolde at arbejde med nu vi skal over til en anden opspils stil i tiden efter Zidan, og lur mig om ikke Thygesen for alvor træder i karakter.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvis vi skal snakke forårets profil, så er der kun 2 der kan komme i betragtning, fra min synsvinkel:

Kristian Bak, behøver jeg skrive hvorfor ?

Henrik Smedegaard, jeg tror han går ind og overtager højreback pladsen, da han pt. ser en del stærkere ud end Daugaard, så bare vent, han bliver en nydelse at følge i foråret...

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Nu har Daugaard jo også kun spillet en kamp i efteråret...

/Søren

schou

Indlæg af schou »

Kristian Bak er altid sæsonens spiller. :-)
find nogen grunde til at det ikke skulle være ham.

/schou

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Han kunne jo være skadet.... ;-)

Men ellers er det også en af mine helt store favoritter, sammen med Zidan !

Jan / sjællænderen

klemme

Indlæg af klemme »

Efteråretspiller er mit bud Peter Skov-jensen sammen med Zidan er de 2 efter min mening klart de bedste.

Af nye navne er det bliver det spæendende at følge spiller som Thygesen,Bak Nielsen, Smedegård og Anders Rasmussen, men tror at FCM får meget svært ved at Figthe en top 4 placering hjem.

Det er altså 2 kanonspiller som FCM har valgt at lade rejse, mener ikke at FCM har afløserne til at de kan gå og overtage deres pladser endnu.

-klemme

Som aldrig ville begynde at smide øl efter modstandernes Målmand, den er betalt og derfor skal den drikkes SKÅÅÅL.

Besvar