Hattrick.org

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klauzito

Re: Hattrick.org

Indlæg af Klauzito »

163 jeg synes det er utroligt du gør så meget ud af en tråd mere eller mindre og samtidigt føler du er nødt til at oprette en ny tråd om Heklers trusler, når det allerede debatteres i en tråd!!!!

BW # 163

Re: Hattrick.org

Indlæg af BW # 163 »

Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> 163 jeg synes det er utroligt du gør så meget ud
> af en tråd mere eller mindre og samtidigt føler du
> er nødt til at oprette en ny tråd om Heklers
> trusler, når det allerede debatteres i en tråd!!!!

Nu er det jo ikke kun denne ene tråd. Der kommer jo i tide og utide tråde om www.hattrick.org selvom der er fyldt med fora på nettet, hvor det kan diskuteres.

Grunden til, at jeg åbnede en ny tråd var den, at debatten om de såkaldte trusler druknede i en anden tråd.

Men jeg farer ikke i flint hvis min "nye" tråd slettes.

Dog vil jeg mene den har lidt mere relevans end en hattrick-tråd. Jeg ved at mange er uenige - men fred være med det. Hvis folk absolut vil fylde www.ulvegraven.dk med nyheder fra VFF og diverse tråde om forskellige computer eller internet-managerspil så må de jo bare gøre det. Så ender det vel med at vi når ned på onside-niveau.

BW # 163

Jens Mikkelsen

Re: Hattrick.org

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Yes så rykkede **FCM kongen** endelig op i Serie V. efter 3 mesterskabe i VI.

Ohhh happy day.

Allan B.

Re: Hattrick.org

Indlæg af Allan B. »

/Knudsen skrev:
-------------------------------------------------------

>
> Jeg kan ikke se hvad galt der er i det. Hvis alt
> her skal have relation til FCM, så ser det lidt
> underligt ud, at du ikke tidligere har kastet din
> vrede over vi, som spiller Playforyourclub.

Måske fordi han selv spiller det?

Hvis hattrick.org skal forbydes skal andre onlinespil også forbydes. Men han lader til at være i undertal, så mon ikke det bliver ved forslaget.

Min sæson i hattrick endte med en middelplacering, som nr.5 i VI.549. Omlægning af træning har kostet i tabellen. Hvis bare jeg kan opnå en højere placering i næste sæson vil jeg være tilfreds. Det er et spil, der sætter tålmodigheden på prøve. Men følelsen af, at det hele tiden går fremad får en til at blive ved alligevel.

Allan B.

Besvar