Information på fcm.dk
Information på fcm.dk
Der er meget omtale vedrørende fcm.dk's information eller mangel på samme. jeg synes at vi i dette link skal samle punkter som vi sender til Torben Kølbæk.. jeg har før set at nogle har skrevet at han har efterspurgt hvilke ting vi kunne finde interesse for på siden.. Som i sikkert har bemærket så er jeg ret så klumset til det med at opstille en tekst så det er forståeligt så jeg tænkte på om der var en der ville melde sig frivilligt til at sende de resultater som vi kommer frem til...? Jeg har lagt mærke til at blandt andet Alakazam er god med ordene.. ikke for at binde dig til opgaven men det er sådan nogle som skal skrive det for jeg kan ikk få det til at se ordentlig udtror jeg ikke.. hvis der ikek er nogen der melder sig så kan jeg naturligvis godt prøve..
Men er der nogle der har nogle punkter som vi gerne vil informeres om på siden??
Eller er det her bare en dum idé? bare meld ærligt ud...
(det skal lige siges at jeg før har prøvet at skrive til ham fordi jegikke syntes at jeg fik nok information--det vidste sig at det var fordi at det var ferie ups)
Men er der nogle der har nogle punkter som vi gerne vil informeres om på siden??
Eller er det her bare en dum idé? bare meld ærligt ud...
(det skal lige siges at jeg før har prøvet at skrive til ham fordi jegikke syntes at jeg fik nok information--det vidste sig at det var fordi at det var ferie ups)
Senest rettet af Danny 10. feb 2005, 11:04, rettet i alt 1 gang.
Re: Information på fcm.dk
Hej Danny.
Jeg tror godt FCM er klar over at de ikk er for gode til det, men hvad vil du få ud af at sende noget til Torben???
Jeg kan oxo godt fortælle dig at stort set samlige personer på fcm kontoret læser her på graven så de er godt klar over hvad de forskellige meninger er om salget af den ene eller den anden.
Jeg tror bare ikk det vil hjælpe noget og sende noget til dem.
Jeg tror godt FCM er klar over at de ikk er for gode til det, men hvad vil du få ud af at sende noget til Torben???
Jeg kan oxo godt fortælle dig at stort set samlige personer på fcm kontoret læser her på graven så de er godt klar over hvad de forskellige meninger er om salget af den ene eller den anden.
Jeg tror bare ikk det vil hjælpe noget og sende noget til dem.
Hej Danny!
Jeg vil give dig fuldstændig ret og også støtte op omkring denne idé.
Som jeg har skrevet før mener jeg at FCM's informationsflow nærmest er ikke eksisterende.
At Torben Kølbæk melder tilbage at han er på ferie er udelukkende et tegn på organisatorisk kaos, han er vel ikke den eneste i organisationen der kan skrive/informere..!
Det hele går da forhåbentlig ikke fuldstændig i stå hvis Ørgaard er på ferie? For så må vi da ikke håbe at Del Piero vælger netop den uge hvor Ørgaard er på ferie til at proklamere sin ankomst til SAS Arena, hvem skal så stå klar med kontrakten?? (ok urealistisk men du ved hvad jeg mener)...
Det virker som om FCM udelukkende poster nyheder, de selv finder interessant. (Klubstørrelse, Vermø tlf. bog osv.)
Hvad med transfers, som jeg ved interresserer størstedelen af fans?
Jeg vil give dig fuldstændig ret og også støtte op omkring denne idé.
Som jeg har skrevet før mener jeg at FCM's informationsflow nærmest er ikke eksisterende.
At Torben Kølbæk melder tilbage at han er på ferie er udelukkende et tegn på organisatorisk kaos, han er vel ikke den eneste i organisationen der kan skrive/informere..!
Det hele går da forhåbentlig ikke fuldstændig i stå hvis Ørgaard er på ferie? For så må vi da ikke håbe at Del Piero vælger netop den uge hvor Ørgaard er på ferie til at proklamere sin ankomst til SAS Arena, hvem skal så stå klar med kontrakten?? (ok urealistisk men du ved hvad jeg mener)...
Det virker som om FCM udelukkende poster nyheder, de selv finder interessant. (Klubstørrelse, Vermø tlf. bog osv.)
Hvad med transfers, som jeg ved interresserer størstedelen af fans?
Kan kun være enig. Har selv skrevet for at høre om de vil svar på spørgsmål vedrørende Justin, Ola Tidman og Henrik Smedegaard, er spændt på om de vil svare.
Claus J
Claus J
Hej Rasmus!
At de læser her på graven og intet gør/siger, er for mig et udtryk for fuldstændig respektløshed over for fans, som de hævder betyder så meget for dem...
Jeg mener at FCM's fans har gjort det over alt forventning i denne sæson, og hvad er takken? Kan vi som fans ikke forlange noget?
Thomas
Tak for kortspillet sidst... fuck det var hygge
At de læser her på graven og intet gør/siger, er for mig et udtryk for fuldstændig respektløshed over for fans, som de hævder betyder så meget for dem...
Jeg mener at FCM's fans har gjort det over alt forventning i denne sæson, og hvad er takken? Kan vi som fans ikke forlange noget?
Thomas
Tak for kortspillet sidst... fuck det var hygge
-
Danny skrev:
> hvis der ikek er
> nogen der melder sig så kan jeg naturligvis godt
> prøve..
Det er ikke så vigtigt hvordan det ellers sættes op tror jeg, Kølbæk vil bare gerne have nogle ideer, så de kan tage det med inden siden laves, i stedet for at skulle rette det til bagefter, så vidt jeg har forstået det. Ved dog ikke hvor langt han ellers er med projektet. Så send du bare det ind som kommer frem i denne tråd.
> Men er der nogle der har nogle punkter som vi
> gerne vil informeres om på siden??
>
> Eller er det her bare en dum idé? bare meld ærligt
> ud...
Bestemt ikke en dum ide. I hvert fald bedre med noget handling end blot at sidde og brokke sig.
> (det skal lige siges at jeg før har prøvet at
> skrive til ham fordi jegikke syntes at jeg fik nok
> information--det vidste sig at det var fordi at
> det var ferie ups)
Mærkelig undskyldning, og dem har der været mange af, først var det pga. det nye stadion og flytning dertil, da det så var overstået var der en ny grund, og ferie kan vel ikke have været årsagen i halvandet år nu.
Men uanset hvad grunden er, så vil det da hjælpe at give manden noget inspiration, og så må man håbe at FCM har pengene til at ansætte en mand der kan opdatere den færdige hjemmeside. For ellers er det jo lige meget hvor mange muligheder den nye hjemmeside får, hvis man fastholder det nuværende informationsniveau. Kølbæk har åbenbart for travlt til selv at opdatere, så der må altså ansættes en person der kan varetage det. Dette job vil inkludere eks. at hive fat i ER i ny og næ, og få en opdatering på truppen og skader osv., så det kan skrives på siden, ligesom andre artikler og info fra akademiet mv. vil skulle skrives. Jeg håber at FCM har tænkt sig (og har råd til) at satse på dette, for ellers er det spild af penge at udvikle hjemmesiden.
> hvis der ikek er
> nogen der melder sig så kan jeg naturligvis godt
> prøve..
Det er ikke så vigtigt hvordan det ellers sættes op tror jeg, Kølbæk vil bare gerne have nogle ideer, så de kan tage det med inden siden laves, i stedet for at skulle rette det til bagefter, så vidt jeg har forstået det. Ved dog ikke hvor langt han ellers er med projektet. Så send du bare det ind som kommer frem i denne tråd.
> Men er der nogle der har nogle punkter som vi
> gerne vil informeres om på siden??
>
> Eller er det her bare en dum idé? bare meld ærligt
> ud...
Bestemt ikke en dum ide. I hvert fald bedre med noget handling end blot at sidde og brokke sig.
> (det skal lige siges at jeg før har prøvet at
> skrive til ham fordi jegikke syntes at jeg fik nok
> information--det vidste sig at det var fordi at
> det var ferie ups)
Mærkelig undskyldning, og dem har der været mange af, først var det pga. det nye stadion og flytning dertil, da det så var overstået var der en ny grund, og ferie kan vel ikke have været årsagen i halvandet år nu.
Men uanset hvad grunden er, så vil det da hjælpe at give manden noget inspiration, og så må man håbe at FCM har pengene til at ansætte en mand der kan opdatere den færdige hjemmeside. For ellers er det jo lige meget hvor mange muligheder den nye hjemmeside får, hvis man fastholder det nuværende informationsniveau. Kølbæk har åbenbart for travlt til selv at opdatere, så der må altså ansættes en person der kan varetage det. Dette job vil inkludere eks. at hive fat i ER i ny og næ, og få en opdatering på truppen og skader osv., så det kan skrives på siden, ligesom andre artikler og info fra akademiet mv. vil skulle skrives. Jeg håber at FCM har tænkt sig (og har råd til) at satse på dette, for ellers er det spild af penge at udvikle hjemmesiden.
Hej Thomas
Først selvtak det var rigtig hyggeligt, det må vi snart gør igen.
Jeg kan kun giv dig ret, men jeg tror personligt ikk at det hjælper noget at vi skriver noget til dem, som sagt er de klar over problemet, det bedste ville nok være at få en fra bestyrelsen til at tag en snak med Torben om det, fremfor at vi skriver en mail til ham
Jeg kan godt sætte mig ind "vores" problem på manglende info.
Først selvtak det var rigtig hyggeligt, det må vi snart gør igen.
Jeg kan kun giv dig ret, men jeg tror personligt ikk at det hjælper noget at vi skriver noget til dem, som sagt er de klar over problemet, det bedste ville nok være at få en fra bestyrelsen til at tag en snak med Torben om det, fremfor at vi skriver en mail til ham
Jeg kan godt sætte mig ind "vores" problem på manglende info.
Jeg ved ikke så meget til hvad ledelsen går og foretager sig, men hvis det er rigtigt som du siger at de ofte er inde på ulvegraven for at se hvad der rører sig så synes jeg at det er underligt at de ikke tager det til eftertanke hvad de læser.. Derfor håber jeg at få det ud af det at de får det på skrift og dermed kan de se at vi er mange der støtter op om at det skal blive bedre og mere omfattende..
Det vil ikke tage mere end fem min. at skrive at smede er taget til Vejle og hvorfor og lige skrive tak for hans tid i klubben..
Jeg ved ikke om det vil hjælpe noget at sende det til dem, men jeg håber at de har en god forklaring for at det ikke kommer op på siden så.. en forklaring så vi kan sige at det kan vi godt forstå.. det er jo ikke mange arbejdstimer der skal lægges i det hvis man har forstand på det..
Det er ikke for at blive uvenner med Torben Kølbæk eller noget.. det er udelukkende af egoistiske grunde så vi har et sted hvor vi kan få sandheden bag forskellige rygter og salg end de historier vi får fra ekstra bladet eller andre aviser som kunne finde på at løbe med en havl vind (Anklager ikke nogen her)..
Virker der forståeligt?
Det vil ikke tage mere end fem min. at skrive at smede er taget til Vejle og hvorfor og lige skrive tak for hans tid i klubben..
Jeg ved ikke om det vil hjælpe noget at sende det til dem, men jeg håber at de har en god forklaring for at det ikke kommer op på siden så.. en forklaring så vi kan sige at det kan vi godt forstå.. det er jo ikke mange arbejdstimer der skal lægges i det hvis man har forstand på det..
Det er ikke for at blive uvenner med Torben Kølbæk eller noget.. det er udelukkende af egoistiske grunde så vi har et sted hvor vi kan få sandheden bag forskellige rygter og salg end de historier vi får fra ekstra bladet eller andre aviser som kunne finde på at løbe med en havl vind (Anklager ikke nogen her)..
Virker der forståeligt?
-
Kølbæk har ved flere lejligheder skrevet på graven, at han nogen gange læste med herinde, men at han gerne ville have forslag sendt på mail til den nye hjemmeside, så de kunne medtages når den skulle udarbejdes.
Jeg tror ikke at Danny har tænkt sig at samle folks utilfredsheder med "salget" af Smedegaard eller generelt det lave info-niveau, men derimod at inspirere Kølbæk til hvorledes hjemmesiden kan udformes. Er det bare en mail med brok, er jeg enig i at det ikke giver nogen mening at sende det til Kølbæk.
Jeg tror ikke at Danny har tænkt sig at samle folks utilfredsheder med "salget" af Smedegaard eller generelt det lave info-niveau, men derimod at inspirere Kølbæk til hvorledes hjemmesiden kan udformes. Er det bare en mail med brok, er jeg enig i at det ikke giver nogen mening at sende det til Kølbæk.
Jeg må hellere rette den misforståelse der er sket.. Det var ikke fordi at Torben Kølbæk var på ferie men det var simpelthen fordi vi var inde i en ferie.. kan ikke lige huske hvilken ferie det var men de som arbejder på siden havde åbenbart industriferie der..
Undskyld at jeg ikke fik skrevet det helt klart nok..
Undskyld at jeg ikke fik skrevet det helt klart nok..
Hej danny
Ja det gør det og jeg forstår dig oxo godt, men det tag ikk bare lige 5 min.
Ledelsen har rigtig mange ting og se til i tiden, ikk fordi jeg skal sidde og forsvarer dem, men nu kommer jeg selv en gang imellem på kontoret pga vores TIFO arbejde bl.a har de lige haft revision. Men ja det er for dårlig de ikk kommer ud med hvad der foregår men som sagt de arbejder på sagen.
Ja det gør det og jeg forstår dig oxo godt, men det tag ikk bare lige 5 min.
Ledelsen har rigtig mange ting og se til i tiden, ikk fordi jeg skal sidde og forsvarer dem, men nu kommer jeg selv en gang imellem på kontoret pga vores TIFO arbejde bl.a har de lige haft revision. Men ja det er for dårlig de ikk kommer ud med hvad der foregår men som sagt de arbejder på sagen.
-
Det er ikke så vigtigt, det er stadig dårlige undskyldninger, og en virksomhed af den størrelse ville normalt have mulighed for at informere året rundt, og især en virksomhed der har så stor interesse fra forskellige interessenter (fans, presse mv.) burde have en struktur der var bygget op omkring at levere en service til de interessenter som den er afhængig af i forskellig grad.
Ja det var bare en informationsmail om hvad der interesserer os som vi vil blive meget glade for at høre mere om.. Vi kommer længst ved at holde en ren tone og der er heller ike grund til at lave en sur mail..
Vi er Danmarks bedste fans i Danmarks bedste klub.. Danmarks bedste hjemmeside er måske lidt overdrevet eftersom klubben ikke er så gammel og pengene ikke er til det men en lidt højere standerd i nyhederne ville varme meget rundt om i stuerne.. det er jeg sikker på
Vi er Danmarks bedste fans i Danmarks bedste klub.. Danmarks bedste hjemmeside er måske lidt overdrevet eftersom klubben ikke er så gammel og pengene ikke er til det men en lidt højere standerd i nyhederne ville varme meget rundt om i stuerne.. det er jeg sikker på
-
Fyhn skrev:
-------------------------------------------------------
> bl.a har de lige haft revision.
Og så de så glade eller kede eller sure ud?
Og var der nogen der kom gående nedtrykt henad gangen med lidt forskellige ting i en papkasse?
Det kan jo ikke være rigtigt vi skal vente til Maj med at høre om det regnskab...
-------------------------------------------------------
> bl.a har de lige haft revision.
Og så de så glade eller kede eller sure ud?
Og var der nogen der kom gående nedtrykt henad gangen med lidt forskellige ting i en papkasse?
Det kan jo ikke være rigtigt vi skal vente til Maj med at høre om det regnskab...
Hvis vi sender en mail så er det ikke en rettet pegefinger og det er meget vigtig at forstå.. det var hvert fald ikke min mening og tanke bag det.. det er bare en hjælp.. så må de bruge det til hvad de vil.. det tager jo ikke længe for os at komme med nogle ideer.. Jeg håber at de vil bruge det og mange af tingene har de sikkert også selv tænkt på men at de får det på skrift kan ikke skade.. Jeg håber at de kan bruge det til noget konstruktivt..