Fcm skifter Franculino ud, den eneste trussel og ind sætter man Charles, endnu en alibi spiller, suk
Man havde opgivet den her kamp inden den var startet. Hvis man ikke kommer i gruppespillet, burde det give en konsekvens.
Der skal ske en masse før FCM er tilbage i toppen og jeg er stadigvæk ikke overbevist om TT.. tror det bliver snævert med top6 igen i år.
Meget betegnende for vores “sublime” bredde, at vores startopstilling i dag kan være så ynkelig.
Nuvel, det er fornuftigt at alt hvad der spares kan, også bliver sparet til den vigtigste kamp i sæsonen (uanset hvilke kampe der måtte komme senere hen)
Vores manglende kvalitet i bredden bliver lige nu udstillet.
Lige pt er vi et midterhold og ret beset er det et retvisende billede af vores nuværende styrke. Vil dog mene vi bør være ligaens fjerde bedste mandskab lige nu (bag FCK, FCN og AGF)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ja, men udskiftingen gav da lidt liv i vores presspil i 7 minutter. Jeg nåede lige at sige at det vil være typisk for vores situation at vi ville komme bagud 2-0. Og vupti.
Jeg tænker der er flere der har ansvaret her. Det kommer til at tage mange år før man er tilbage på sporet og hvis det er TT taktik man satser på, så tror jeg ikke man bliver top3 foreløbelig.
Måske man skulle have valgt at smide de ekstra penge for første prioriteten på træner posten.
Jeg tænker der er flere der har ansvaret her. Det kommer til at tage mange år før man er tilbage på sporet og hvis det er TT taktik man satser på, så tror jeg ikke man bliver top3 foreløbelig.
Måske man skulle have valgt at smide de ekstra penge for første prioriteten på træner posten.
TT er ikke en toptræner. Han er kun på lånt tid i FCM hvis ambitionen fortsat er top 50. Men jeg er lidt i tvivl, om man i FCM har forstået, hvad selvforståelse af hvor man er som klub pt. og har været længe, betyder.
Man kunne ligeså godt være blevet væk i dag og lade sig taberdømme og spare kræfterne.
FCN har en fordel ift deres tidligere kampe, men de har selv bragt sig i den gunstige position og været gode ift midtuge afgørende kamp. FCM har ingen undskyldninger, men alle tror man er bedre end man er - det er på tide at man vågner op og ser realismen i øjnene.
En gul gave.
I det mindste bliver man ikke splittet ad. Men der skal godt nok ske noget, men jeg er stadigvæk ikke overbevist om at spille Randers bold med FCM... I langt de fleste kampe ligner man et bundhold der spiller mod et tophold, en undtagelse var faktisk kampen mod Legia, hvor man spillede offensiv fodbold i en 4-3-3 og havde et godt pres.
TT er ikke en toptræner. Han er kun på lånt tid i FCM hvis ambitionen fortsat er top 50. Men jeg er lidt i tvivl, om man i FCM har forstået, hvad selvforståelse af hvor man er som klub pt. og har været længe, betyder.
Man kunne ligeså godt være blevet væk i dag og lade sig taberdømme og spare kræfterne.
FCN har en fordel ift deres tidligere kampe, men de har selv bragt sig i den gunstige position og været gode ift midtuge afgørende kamp. FCM har ingen undskyldninger, men alle tror man er bedre end man er - det er på tide at man vågner op og ser realismen i øjnene.
Det kræver at man tør satse på en stil og det tror jeg ikke man gør. TT er bare en ny Bo i mine øjne eller dvs. Bo havde faktisk et bedre pres og kontra fase, men selvfølgelig også et bedre hold.
Håber man får købt og solgt en del i det sidste dage inden vinduet lukket og så satser på at bygge noget holdbart op. Jeg kan sagtens overleve man ikke bliver top2 eller endda top3, hvis det betyder man får bygget noget robust op fremadrettet.
Top 4 ser allerede svært ud og dermed Europa næste år. Den bedste chance er nærmest igen igennem en 7 plads.
Netop derfor at selvom man skulle ryge ud på torsdag, skal holdet været slagkraftigt nok til at ramme top 3-4 ved at få købt ind koste hvad det koste vil. Ellers falder niveauet og attraktiviteten for FCM yderligere over de næste par år - men de må de dyre herre og vi fans så leve med - pynten med de lånte fjer holder i så fald stik.
Er der nogle, som kender til om kampen i dag er retvisende for Ortiz’ egentlige niveau? Hvis det er tilfældet er det helt vanvittigt, hvis han i ledelsens tanker har talt med, når man evaluerer trupsammensætningen.
Er der nogle, som kender til om kampen i dag er retvisende for Ortiz’ egentlige niveau? Hvis det er tilfældet er det helt vanvittigt, hvis han i ledelsens tanker har talt med, når man evaluerer trupsammensætningen.
Han spillede knap nok i Mafra - det er gode gamle M.James om igen.
Hold kæft hvor er det FCM hold her da bare noget pis det er helt vildt
Puha. I dag udstiller hvor dybt vi er faldet. Jeg vidste godt, at vi ikke er, hvor vi var en gang, men kan ikke mindes en ringere opstilling i mange år ikke at forglemme udtrykket og indsatsen.
Jeg tror, at Svend reelt er en nobody med ingen reel indflydelse og alene derfor skal han ud. Har han reel indflydelse på dette og seneste vinduer, så er det kun endnu værre. Fossum, Rømer, Gartenmann, det er simpelthen ikke spillere man henter til en mesterklub. Brumado, Marrony, Charles, Chili og mange flere er eklatante fejlkøb til mange mange millioner. Ind-siden i forhold til transfers har sat vores klub 5 år tilbage.
Man kan ikke vinde alt, men at man har spillet sådan noget kedelig, umotiverede og søvndyssende defensiv orienteret kontra bold, uden at man kan udnytte det pga. hold sammensætningen er en katastrofe.. Jeg skrev tidligere hvordan FCM under TT ingen kontrol har men kampene og sådan er det stadigvæk i de fleste kampe. Nogle vil sige det er en undskyldning at man har valgt at spare spillere... men jeg kunne sagtens have sat et andet hold og taktik op..
Savner Priske og Riddersholm.. Vil også mene at Thorup tiltrods for noget kedelig fodbold også var en bedre træner end det her.
Man er gået meget væk fra det RA ofte skrev var stilen FCM skulle spille.
Han spillede knap nok i Mafra - det er gode gamle M.James om igen.
Hold kæft hvor er det FCM hold her da bare noget pis det er helt vildt
Det er rystende! I dag bliver vi fuldstændig klædt af. Strategien om at hente gratis spillere fra nedrykkere, eksempelvis Gartenmann og Fossum, udstilles i den grad.