Hvis man var farligere, fik mange point og sprudlede offensivt, så kunne jeg måske acceptere det også selvom jeg ikke ville være enig eller kunne lide taktikken, resultaterne er jo det vigtigste.Administrator skrev: ↑7. aug 2023, 22:19Hvad nu hvis vi er farligere med mindre boldbesiddelse? Omstillinger og pres kan skabe chancer ud af ingenting, mens sidelæns boldflytteri kun skaber utilfredse fans.
Men hvis du kigger på statistikkerne, så er det jo i mange tilfælde stik modsat. Jeg er med på at TT fik point i nedrykningsspillet mod de andre bundhold og det skyldes især individuelt klasse fra et par spillere... det kan man ikke vinde mesterskaber på alene.. der er noget helt galt taktisk og spillermæssigt i forhold til fordeling i mine øjne.
Det kan jo være jeg bliver klogere og vi står med Europa Gruppespil og fører SL om 10 runder.. Så skal jeg nok være den første til at tilkendegive det flotte arbejde og at jeg tog fejl, men taktikken vi pt. spiller med er dødkedelig og den virker tilmed ineffektiv.
Selv da det gik dårlig for Priske støttede jeg ham faktisk, mest af alt fordi hvis man kiggede på statistikker gjorde han det faktisk godt og holdet burde have fået meget mere end de gjorde.. det kan ske.. fodbold er fyldt med tilfældigheder, men over længere tid udligner nogle sig og hvis man er bagud i forhold til xG for og i mod, samtidigt med at man spiller en defensiv orienteret 4-4-2 (4-1-2-1-2) som primær mod hold som Hvidovre.... så mener jeg ikke man bruger sine styrker..
RA havde været inde og undskylde eller i det mindste svare fansne efter sådan en sæson her og starten på denne. Det gjorde han et par gange og han skrev meget tydeligt hvad han mente FCM skulle spille (ikke taktisk, men i forhold til mentalitet og værdier) jeg har svært ved at se hvad værdier er i denne nye æra.. vi har haft 3 trænere på kort tid og de har haft retninger i øst og vest.. hvad vil man?