FCM og Vejle i samarbejde?
FCM og Vejle i samarbejde?
Er der ved at være oprettet et samarbejde mellem FCM og Vejle?
Synes at der er flere FCM-spillere som tager til Vejle og vi har jo også en tidligere VB'ere i form af Nicolai Jørgensen.
Vejle har jo før i historien "avlet" nogle store spillere og FCM vil jo gerne være førende i Danmark på det område, så mon der er et uofficielt sanarbejde mellem klubberne?
Synes at der er flere FCM-spillere som tager til Vejle og vi har jo også en tidligere VB'ere i form af Nicolai Jørgensen.
Vejle har jo før i historien "avlet" nogle store spillere og FCM vil jo gerne være førende i Danmark på det område, så mon der er et uofficielt sanarbejde mellem klubberne?
Senest rettet af Lissau 9. feb 2005, 18:28, rettet i alt 1 gang.
Re: FCM og Vejle i samarbejde?
Det tror jeg nu ikke.
FCM betalte, så vidt jeg er orienteret, ca. 4 millioner for Nikolai, at Vejle så signer Smedegaard fra sommerferien, tror jeg ikke har noget med noget at gøre. Han ville åbenbart ikke forlænge, da han nok gerne vil have lidt mere spilletid end han har fået i FCM.
Lasse Christensens skifte er en udløber af, at Lasse gerne ville prøve noget nyt efter 13 år i FCM/IFS, så det er også meget forståeligt.
Så nej, jeg tror ikke der er indgået et "uofficielt samarbejde"..
Men det er da spændende at Lawal og Justice John er blevet udlejet til Vejle
Peter Ross - Nemli ja
FCM betalte, så vidt jeg er orienteret, ca. 4 millioner for Nikolai, at Vejle så signer Smedegaard fra sommerferien, tror jeg ikke har noget med noget at gøre. Han ville åbenbart ikke forlænge, da han nok gerne vil have lidt mere spilletid end han har fået i FCM.
Lasse Christensens skifte er en udløber af, at Lasse gerne ville prøve noget nyt efter 13 år i FCM/IFS, så det er også meget forståeligt.
Så nej, jeg tror ikke der er indgået et "uofficielt samarbejde"..
Men det er da spændende at Lawal og Justice John er blevet udlejet til Vejle
Peter Ross - Nemli ja
Den er måske lidt købt, den kunne i hvert fald lige så godt hedde OB, den uofficielle Velegensiske samarbejdsaftale så.
Vejle til OB
Chris Sørensen
Kasper Dalgas
Brian Steen
Tchami
OB til Vejle
Carsten Hemmingsen
Ulrik Johansen
Plus der vidst er nogle flere, som jeg har glemt - som har skiftet klubber mellem de nævnte.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Vejle til OB
Chris Sørensen
Kasper Dalgas
Brian Steen
Tchami
OB til Vejle
Carsten Hemmingsen
Ulrik Johansen
Plus der vidst er nogle flere, som jeg har glemt - som har skiftet klubber mellem de nævnte.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Jeg kan da lige tilføje
Vejle til OB
Nicolai Wael
Torben Sangild
Desuden hentede vejle Ulrik Johansen i B 1909, men han er da tidligere OBer.
Selvfølgelig har VB og FCM haft et udemærket samarbejde det sidste halve år, men ikke noget stort. Det var nogle år siden NJ skiftede, så han har intet med samarbejdet at gøre. Lasse og smedegaard går pga. kontrakt udløb, så det eneste FCM havde med sagen at gøre var at lade Lasse gå før tid. Dette var vel bare en almindelig tak for godt samarbejde.
Lawal og John er vel bare spillere som FCM lader græsse i Vejle.
Lissau får det til at lyde som om Vejle er så lille en klub så vi er talent fabrik for FCM. Husk i er bare fra 1999 og blot er en middelmådig dansk klub i den bedste række. Om nogle få år ligger Vejle muligvis over jer igen.
Tro ikke i er en større klub end VB! i ligger pt. klart bedst og er klart bedst pt. ingen tvivl herfra. Men noget stort er i langt fra (endnu). I får næppe samme betydning for dansk fodbold som Vejle har haft, og på mange måder stadig har. Fx 2 profiler på det danske landshold har fået deres gennembrud i Vejle.
Pas på i ikke får samme arrogante udstråling som FCK. I ønsker vel ikke fodbold Danmark også hader jer.
Lad os håbe på fortsat godt samarbejde mellem klubberne
Vejle til OB
Nicolai Wael
Torben Sangild
Desuden hentede vejle Ulrik Johansen i B 1909, men han er da tidligere OBer.
Selvfølgelig har VB og FCM haft et udemærket samarbejde det sidste halve år, men ikke noget stort. Det var nogle år siden NJ skiftede, så han har intet med samarbejdet at gøre. Lasse og smedegaard går pga. kontrakt udløb, så det eneste FCM havde med sagen at gøre var at lade Lasse gå før tid. Dette var vel bare en almindelig tak for godt samarbejde.
Lawal og John er vel bare spillere som FCM lader græsse i Vejle.
Lissau får det til at lyde som om Vejle er så lille en klub så vi er talent fabrik for FCM. Husk i er bare fra 1999 og blot er en middelmådig dansk klub i den bedste række. Om nogle få år ligger Vejle muligvis over jer igen.
Tro ikke i er en større klub end VB! i ligger pt. klart bedst og er klart bedst pt. ingen tvivl herfra. Men noget stort er i langt fra (endnu). I får næppe samme betydning for dansk fodbold som Vejle har haft, og på mange måder stadig har. Fx 2 profiler på det danske landshold har fået deres gennembrud i Vejle.
Pas på i ikke får samme arrogante udstråling som FCK. I ønsker vel ikke fodbold Danmark også hader jer.
Lad os håbe på fortsat godt samarbejde mellem klubberne
Morten_VB skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan da lige tilføje
>
> Vejle til OB
> Nicolai Wael
> Torben Sangild
>
> Desuden hentede vejle Ulrik Johansen i B 1909, men
> han er da tidligere OBer.
>
>
>
> Selvfølgelig har VB og FCM haft et udemærket
> samarbejde det sidste halve år, men ikke noget
> stort. Det var nogle år siden NJ skiftede, så han
> har intet med samarbejdet at gøre. Lasse og
> smedegaard går pga. kontrakt udløb, så det eneste
> FCM havde med sagen at gøre var at lade Lasse gå
> før tid. Dette var vel bare en almindelig tak for
> godt samarbejde.
>
> Lawal og John er vel bare spillere som FCM lader
> græsse i Vejle.
>
>
> Lissau får det til at lyde som om Vejle er så
> lille en klub så vi er talent fabrik for FCM. Husk
> i er bare fra 1999 og blot er en middelmådig dansk
> klub i den bedste række. Om nogle få år ligger
> Vejle muligvis over jer igen.
>
> Tro ikke i er en større klub end VB! i ligger pt.
> klart bedst og er klart bedst pt. ingen tvivl
> herfra. Men noget stort er i langt fra (endnu). I
> får næppe samme betydning for dansk fodbold som
> Vejle har haft, og på mange måder stadig har. Fx 2
> profiler på det danske landshold har fået deres
> gennembrud i Vejle.
>
> Pas på i ikke får samme arrogante udstråling som
> FCK. I ønsker vel ikke fodbold Danmark også hader
> jer.
>
>
> Lad os håbe på fortsat godt samarbejde mellem
> klubberne
Hvordan får du Lissaus indlæg til at lyde arrogant? Han skriver jo ikke andet end at Vejle tidligere har fostret flere talenter, og at FCM gerne vil være førende i DK på talentområdet.
Læser du noget mellem linierne som jeg ikke kan se?
-------------------------------------------------------
> Jeg kan da lige tilføje
>
> Vejle til OB
> Nicolai Wael
> Torben Sangild
>
> Desuden hentede vejle Ulrik Johansen i B 1909, men
> han er da tidligere OBer.
>
>
>
> Selvfølgelig har VB og FCM haft et udemærket
> samarbejde det sidste halve år, men ikke noget
> stort. Det var nogle år siden NJ skiftede, så han
> har intet med samarbejdet at gøre. Lasse og
> smedegaard går pga. kontrakt udløb, så det eneste
> FCM havde med sagen at gøre var at lade Lasse gå
> før tid. Dette var vel bare en almindelig tak for
> godt samarbejde.
>
> Lawal og John er vel bare spillere som FCM lader
> græsse i Vejle.
>
>
> Lissau får det til at lyde som om Vejle er så
> lille en klub så vi er talent fabrik for FCM. Husk
> i er bare fra 1999 og blot er en middelmådig dansk
> klub i den bedste række. Om nogle få år ligger
> Vejle muligvis over jer igen.
>
> Tro ikke i er en større klub end VB! i ligger pt.
> klart bedst og er klart bedst pt. ingen tvivl
> herfra. Men noget stort er i langt fra (endnu). I
> får næppe samme betydning for dansk fodbold som
> Vejle har haft, og på mange måder stadig har. Fx 2
> profiler på det danske landshold har fået deres
> gennembrud i Vejle.
>
> Pas på i ikke får samme arrogante udstråling som
> FCK. I ønsker vel ikke fodbold Danmark også hader
> jer.
>
>
> Lad os håbe på fortsat godt samarbejde mellem
> klubberne
Hvordan får du Lissaus indlæg til at lyde arrogant? Han skriver jo ikke andet end at Vejle tidligere har fostret flere talenter, og at FCM gerne vil være førende i DK på talentområdet.
Læser du noget mellem linierne som jeg ikke kan se?
At FCM gerne vil hente talenter i VB er der ikke noget i vejen med.
Men at snakke om Vejle nærmest er en klub der skal fostre talenter til FCM, vil jeg mene er lidt nedladende og arrogant.
ligesom jeg mener det er meget arrogant at kalde FC Midtjylland for hele regionens hold.
Jeg beskylder ikke på noget tidspunkt Lissau for at være arrogant, men jeg påpejer bare at FCM på mange måder er ved at virke som en arrogant klub som FCK.
Men at snakke om Vejle nærmest er en klub der skal fostre talenter til FCM, vil jeg mene er lidt nedladende og arrogant.
ligesom jeg mener det er meget arrogant at kalde FC Midtjylland for hele regionens hold.
Jeg beskylder ikke på noget tidspunkt Lissau for at være arrogant, men jeg påpejer bare at FCM på mange måder er ved at virke som en arrogant klub som FCK.
-
4 millioner, det lyder af meget at betale en div klub for en spiller sys jeg, hvor har du det fra?
Thomas KBH.
Thomas KBH.
Hvem er det der siger at VB er en klub der skal fostre talenter til FCM?
Jeg mener nu stadig du overfortolker Lissaus indlæg og ser spøgelser.
Jeg mener nu stadig du overfortolker Lissaus indlæg og ser spøgelser.
Jeg synes ikke vi er arogante, men lige nu er vi en større klub end vejle, så derfor må rollerne være sådan......
Men jeg vil da håbe det bedste for jer, for i er jo en tradiotionsrig klub som ville være dejlig at have tilbage i Sas Ligaen......
I er ved at bygge nyt stadion, ikk?
Men jeg vil da håbe det bedste for jer, for i er jo en tradiotionsrig klub som ville være dejlig at have tilbage i Sas Ligaen......
I er ved at bygge nyt stadion, ikk?
Er Lawal udlejet??
Mener bare han ikke fik kontrakt og så røg han derned!
Mener bare han ikke fik kontrakt og så røg han derned!
Han er ikke udlejet. Han fik bare kontrakt i Vejle. Ingen derved hvor længe Justice har kontrakt med FCM?
Jeg tror næpppe at vi samarbejder med Vejle, da Anders Hust for ikke så længe siden, som aktionær, forlod FCM i vrede, og i stedet skød kapital i Vejle.
Claus J
Claus J
Morten, nu må du undskylde, hvis jeg kom til at lyde nedladende over for Vejle. Jeg bor selv i Vejle og det var ment som en ros til VB.
Hvis FCM kunne kopierer det Vejle har betydet for DK, som du selv siger, så¨vil det være stort...
Alt ære og respekt for Vejle... Jeg håber at se dem tilbage i superligaen snart både for Vejle's skyld (klub som by) samt for Dansk fodbold. Desuden skal vi have nogle gode kampe til byen, så det stadion, der snart kommer ikke bliver en fiasko.
Hvis FCM kunne kopierer det Vejle har betydet for DK, som du selv siger, så¨vil det være stort...
Alt ære og respekt for Vejle... Jeg håber at se dem tilbage i superligaen snart både for Vejle's skyld (klub som by) samt for Dansk fodbold. Desuden skal vi have nogle gode kampe til byen, så det stadion, der snart kommer ikke bliver en fiasko.
Er det ikke meningen FCM vil benytte ham mere? Som jeg forstår det, har han da gjort det godt i diverse træningskampe. Men hvis han er udlejet til VB til kontraktudløb, så lyder det da som om han bliver der...