Girokortene på vej (et indlæg med indhold...tag den Poulsgaard)
Re: Girokortene på vej (et indlæg med indhold...tag den Poulsgaard)
Jeg kan selvfølgelig prøve at "fuske" lidt rundt i betalingen og se, om der er andet, jeg kan klikke på, der kan få den tilmeldt, ellers må jeg jo i banken og få dem til det.
Men, nu skal jeg jo lige have det girokort først, inden jeg kan forsøge )
Anni
Men, nu skal jeg jo lige have det girokort først, inden jeg kan forsøge )
Anni
Det er lige vigtigt for mig igen at sige at "Betaling" og "Tilmeld PBS" er to forskellige ting. det ene udelukker ikke det andet. så begge ting skal gøres og kan gøres uafhængig af hinanden !!!!
I øvrigt er et GRATIS for medlemmer at betale sit kontingent via PBS !!!!
Poulsgaard
I øvrigt er et GRATIS for medlemmer at betale sit kontingent via PBS !!!!
Poulsgaard
Verden er af lave i dag.
Nu har jeg endelig langt om længe fundet et andet sted i min homebank, hvor jeg kan få tilmeldt til PBS og har også gjort det, men så skulle girokortene (som var modtaget i lørdags alligevel, men havde forputtet sig mellem alle reklamerne -ups) betales. Så får jeg akkurat samme problem som Hoffman:
"Indbetaler-id (det midterste felt i indbetalingskortets kodelinje) er ikke korrekt".
Og ja, jeg har tastet det rigtigt ind.
Så nu bliver begge vores girokort altså betalt via Homebank og et godt gammeldags girokort +1 med navn og adresse og hele pivtøjet.
Det indbetaler-id var også det problem, jeg havde med det allerførste girokort, jeg fik, da jeg meldte mig ind. Da gik jeg i banken, og der kunne de heller ikke gøre det, så hun sendte også pengene på en anden måde.
Heldigvis har jeg tilmeldt til PBS nu, så skulle det problem være løst for vores vedkommende i fremtiden )
Anni )
Nu har jeg endelig langt om længe fundet et andet sted i min homebank, hvor jeg kan få tilmeldt til PBS og har også gjort det, men så skulle girokortene (som var modtaget i lørdags alligevel, men havde forputtet sig mellem alle reklamerne -ups) betales. Så får jeg akkurat samme problem som Hoffman:
"Indbetaler-id (det midterste felt i indbetalingskortets kodelinje) er ikke korrekt".
Og ja, jeg har tastet det rigtigt ind.
Så nu bliver begge vores girokort altså betalt via Homebank og et godt gammeldags girokort +1 med navn og adresse og hele pivtøjet.
Det indbetaler-id var også det problem, jeg havde med det allerførste girokort, jeg fik, da jeg meldte mig ind. Da gik jeg i banken, og der kunne de heller ikke gøre det, så hun sendte også pengene på en anden måde.
Heldigvis har jeg tilmeldt til PBS nu, så skulle det problem være løst for vores vedkommende i fremtiden )
Anni )
Men du skal ikke bruge det midderste felt i kode linien til tilmelding til PBS !!!
Hvordan har du så fået den tilmeldt ?
Ps. jeg er meget ked af det bøvl du har... men jeg håber at du kan være med til at kaste lidt lys over sagen således andre undgår de samme problemer !
Poulsgaard
Hvordan har du så fået den tilmeldt ?
Ps. jeg er meget ked af det bøvl du har... men jeg håber at du kan være med til at kaste lidt lys over sagen således andre undgår de samme problemer !
Poulsgaard
Jeg fandt langt om længe et andet sted i homebank, hvor man kunne tilmelde sig til PBS.Normalt tilmelder jeg nemlig i forbindelse med en betaling.
Men det er kun mit girokort, det er galt med, min sambos blev accepteret og er sat til betaling.
Så prøvede jeg mit, på alle de forskellige girokort muligheder, der var, men den ville bare ikke acceptere det.
Så nu går jeg altså i banken med den og håber, de kan finde ud af at betale den )
Men det er kun mit girokort, det er galt med, min sambos blev accepteret og er sat til betaling.
Så prøvede jeg mit, på alle de forskellige girokort muligheder, der var, men den ville bare ikke acceptere det.
Så nu går jeg altså i banken med den og håber, de kan finde ud af at betale den )
@Anni
Hvad er dit medlemsnummer ?
Poulsgaard
Hvad er dit medlemsnummer ?
Poulsgaard
Re: [OT: Portosagen...]
Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> Åbenbart ikke noget!!!
Jo, det kan ikke passe.
> Eller????
Eller også overser man disse indlæg... hmm... Jeg synes da sådan set at det er en vigtig sag for medlemmerne.
> Åbenbart ikke noget!!!
Jo, det kan ikke passe.
> Eller????
Eller også overser man disse indlæg... hmm... Jeg synes da sådan set at det er en vigtig sag for medlemmerne.
Godt der snart er generalforsamling så....der kommer der nok en redegørelse
Synes ikke at vigtige meddelelser hører til på Graven
Og da det ikke står på hjemmesiden, så priorteres det nok ikke som en vigtig meddelelse...
Jan
Synes ikke at vigtige meddelelser hører til på Graven
Og da det ikke står på hjemmesiden, så priorteres det nok ikke som en vigtig meddelelse...
Jan
Altoriso skrev:
> Godt der snart er generalforsamling så....der
> kommer der nok en redegørelse.
Det må vi da håbe.
> Synes ikke at vigtige meddelelser hører til på
> Graven.
Normalt er jeg af samme mening, men når debatten er her, så kan man ligeså godt få den afsluttet. Hvis det bare drejer sig om den manglende porto + en mindre bøde på x-antal kroner, så betyder det jo ingenting at det bliver skrevet på Graven.
Man fristes jo til at tro, at det ikke drejer sig om småpenge.
> Godt der snart er generalforsamling så....der
> kommer der nok en redegørelse.
Det må vi da håbe.
> Synes ikke at vigtige meddelelser hører til på
> Graven.
Normalt er jeg af samme mening, men når debatten er her, så kan man ligeså godt få den afsluttet. Hvis det bare drejer sig om den manglende porto + en mindre bøde på x-antal kroner, så betyder det jo ingenting at det bliver skrevet på Graven.
Man fristes jo til at tro, at det ikke drejer sig om småpenge.
Jean:
Jeg kommer til at give dig en skræmmende nyhed:
Det er ikke ALT hvad bestyrelsen drøfter der kommer til offentlighedens kendskab, heller ikke på en general forsamling. Og godt for det.
BW omsætter for en lille mio. jeg tror at bestyrelsen har vigtigere ting at bruge deres tid på, alt respekt for pengene....
Poulsgaard
Jeg kommer til at give dig en skræmmende nyhed:
Det er ikke ALT hvad bestyrelsen drøfter der kommer til offentlighedens kendskab, heller ikke på en general forsamling. Og godt for det.
BW omsætter for en lille mio. jeg tror at bestyrelsen har vigtigere ting at bruge deres tid på, alt respekt for pengene....
Poulsgaard
Poulsgaard skrev:
> Jean:
> Jeg kommer til at give dig en skræmmende nyhed:
> Det er ikke ALT hvad bestyrelsen drøfter der
> kommer til offentlighedens kendskab, heller ikke
> på en general forsamling. Og godt for det.
Det ved jeg da godt, men nu der bliver spurgt til det, så kan man vel bare svare. Til generalforsamlingen er de forpligtet til at svare.
> BW omsætter for en lille mio. jeg tror at
> bestyrelsen har vigtigere ting at bruge deres tid
> på, alt respekt for pengene....
Okay, så er vores omsætning da steget pænt det sidste år.
PS. Hvis du vil hjælpe os, der bruger det gamle system:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,306,312#msg-312
> Jean:
> Jeg kommer til at give dig en skræmmende nyhed:
> Det er ikke ALT hvad bestyrelsen drøfter der
> kommer til offentlighedens kendskab, heller ikke
> på en general forsamling. Og godt for det.
Det ved jeg da godt, men nu der bliver spurgt til det, så kan man vel bare svare. Til generalforsamlingen er de forpligtet til at svare.
> BW omsætter for en lille mio. jeg tror at
> bestyrelsen har vigtigere ting at bruge deres tid
> på, alt respekt for pengene....
Okay, så er vores omsætning da steget pænt det sidste år.
PS. Hvis du vil hjælpe os, der bruger det gamle system:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,306,312#msg-312