FCM...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

FCM...

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej...

Læste lige det her inde på onside.dk

http://www.onside.dk/main/index.phtml?a ... &id=114519

Det har nok noget at gøre med at Zidan og Peter Skov Jensen er solgt, men jeg tror vi bliver i top 3!

/Damsgaard
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 29. jan 2005, 05:52, rettet i alt 1 gang.

BW#3340

Re: FCM...

Indlæg af BW#3340 »

Damsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Det har nok noget at gøre med at Zidan og Peter
> Skov Jensen er solgt, men jeg tror vi bliver i top
> 3!

Jeg tror også på holdet og på resultaterne, nu kan der måske endda vise sig nye muligheder og kombinationer, og nogle spillere vil blomstre op.

Problemet kommer efter min vurdering til at ligge på tilskuerpladser. Vi må jo erkende, at Zidan har været det helt store trækplaster, og de ikke så trofast tilskuere vil blive hjemme, indtil de hører mere om de førnævnte (forventeligt) gode resultater.

Så alt er ved det gamle - giv os de gode resultater, så kommer tilskuerne.

BW#3340 der helt sikkert kommer alligevel.

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Vi ved jo realistisk set intet om tilskuere-antal, opbakning osv. før den første kamp er spillet. Jeg tror ikke det i første omgang betyder noget at MZ er væk - jeg er sikker på han trak tilskuere til, men mange for mange af dem er fælden klappet - og de er blevet grebet af fodbolden, og stemningen...

/Jesper - som er sikker på 8719 i snit for sæsonen...

David

Indlæg af David »

Hej

Alle snakker om Zidan betød meget for tilskuerantal. Det tror jeg ikke meget på. Jeg er 100 % overbevidst om det er Det nye stadion og den gode stemning.

Jeg kender rigtig mange der ikke så ret mange kampe før, nogle slet ingen. Og grunden til de kommer nu ret ofte er ikke noget med zidan at gøre.

De svarer alle at de er stemningen og bedre forhold end før i Ikast pløjemark.

Så længe resultaterne er der, så skal vi nok holde det antal vi har nu.

Vi har da stadig en del profiler + de nye skal nok blive profiler.

Der var altså ikke flere tilskuere i Ikast, da vi spillede der med zidan.

David

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Lidt effekt får det nu nok, men jeg tror heller ikke at det kommer til at påvirke os ret meget, og så vidt jeg husker har vi da et par ret gode hjemmekampe i foråret; og hvis vi så også får "Lov" til at spille med om det sjove, så skal der nok komme mange !

Jeg er også overbevist om at mange kommer pga stemningen på stadion - og den er bare fed :-)

Jan / sjællænderen

Som pludselig fik "stadion-kriller" i maven :-)

Jesper / BW #2261

Indlæg af Jesper / BW #2261 »

En ting er hva folk tror, en anden er hva der sker!

Jeg tror ikk på at FCM falder mest i niveau!

Tapia

Indlæg af Tapia »

Jesper / BW #2261 skrev:
-------------------------------------------------------
> En ting er hva folk tror, en anden er hva der
> sker!
>
> Jeg tror ikk på at FCM falder mest i niveau!
>
> Jesper - Sjælland

Enig. Jeg tror faktisk det bliver Brøndby, Ob og AGF.
Brøndby er gået voldsomt ned i foråret de sidste par sæsoner, og jeg tror også de går meget ned i år. Dog ikke lige så meget som de sidste par sæsoner. Mon ikke de bliver mestre.

OB har jeg aldrig haft megen fidus til. De har en suveræn front-duo, og en stærk keeper, men ellers synes jeg ikke de er over middel i superligaen.

AGF anser jeg heller ikke som noget storhold. Hvis de kan finde en ny angriber skal de nok klare sig fornuftigt, men ellers ser det tyndt ud. Godt nok er det to af ligaens største talenter de har i front med Danilo og Duncan, men det er bare ikke nok endnu. Især nu hvor de har solgt Aubynn. Manden spillede godt nok kun hver 3 kamp, men deres angreb ser virkeligt tyndt ud nu.

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Jeg tror FCM går et hårdt forår i møde. Jeg vil ikke sige, at i intet er uden Zidan, fordi selvom det er en velsignelse at have en sådan spiller, så kræver han også næsten, at man indretter hele spillet efter ham.

Men ud over Zidan og PSJ synes jeg faktisk at FCM har en forholdsvist ordinær trup. Der er gode spillere imellem, men det må næsten koste i den defensive organisation, at man mister PSJ. Samtidig betød Zidans magi, at i vandt nogle kampe, i ikke ellers ville have vundet. Hvis Erik Rasmussen vil til at spille offensivt, tror jeg i får mange problemer, fordi det er svært, bare spørg AGF. Samtidig kan modstanderne angribe jer med større styrke, fordi de ikke har en superhurtig og lynfarlig mand at passe på. på den anden side vil jeg også erkende, at jeg faktisk vil begynde at respektere Erik Rasmussen en smule (jeg har efterhånden en del imod ham), hvis det viser sig, at i holder et godt spillemæssigt niveau og får mange points i foråret.

Mht. AGF er alle muligheder åbne i mine øjne. Det virker i øjeblikket lidt som om man sælger foråret, fordi vi alligevel ikke kan nå noget vigtigt, og samtidig er langt fra nedrykning. Vi har mistet mange spillere, og jeg har selv forsvaret en Jeffrey Aubyn mange gange. Men man må konstatere, at vi ikke har set meget fra hans side, så et salg var den rigtige beslutning. Samtidig skal vi erstatte Brian Steen Nielsen og Tøfting, hvilket nok bliver svært. Hvis vi sikrer os et par forstærkninger (vi har et par interessante folk til prøvetræning) kan det nok godt blive til noget fornuftigt, forudsat at vi ikke bliver helt jordet af skader.

Jeg er helt overbevist om at til sommer, er Duncan næsten umulig at holde i Danmark, fordi han bliver bare bedre og bedre, og han kommer til at blive en af profilerne i superligaen. Johnny Hanssen skal nok vise sit værd, når han er fri for skader, ligesom Martin Ulander nok skal sætte sig tungt på højre midt. Det hele står og falder lidt med, om vi finder mindst en offensiv forstærkning, fordi vi har reelt ikke en makker til Duncan nu. Og vi skulle jo også gerne have en reserve i angrebet. I forsvaret er jeg meget spændt på at se, hvad Thoumas Aho kan, men han skal nok også gøre det godt. Altså: med minimum 2 forstærkninger og en fornuftig skadessituation tror jeg vi kommer til at ende mindst en plads højere end vi ligger pt.

Mht. BIF tror jeg ikke de taber pusten. Det skete sidste år, til manges forundring, så det kan ske igen. Det er bare ikke til at forestille sig at det skulle ske igen. Her har vi mesterholdet, og der er reelt ikke noget at gøre ved det.

I øvrigt ser den nye ulvegrav ganske fornuftigt ud

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Det er jo bar ren ønsketænkning og så journalisternes totalt ensidige fokusering på Zidan.

Efter 3 kampe i foråret er vi max 7 point efter Bundby.

Besvar