Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Jesper BW1100 »

UlvenFraNord skrev:
16. jan 2018, 01:19
Ja og det giver også lidt ro i maven over Jess beslutning om ikke at bruge ham, det kan vi jo se nok har været velbegrundet.

Tilbage er der så at undre sig over, hvordan en så god spiller med målnæse, kunne flade ud på denne måde. Han havde trods alt også rimelig succes i Sparta på lejeophold. Måske er det den danske mentalitet han ikke passer til? Jeg er forvirret!
Det er trods alt svært for Pusic at vise hans målnæse når han sidder på bænken.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Pusic nok skulle score hans andel af mål i samtlige danske klubber, hvis han fik kontinuerlig spilletid. Men hans problem ligger i opførslen, attituden og hans ageren internt i truppen. Hvilket i bund og grund bunder i at manden, pænt sagt, er ret excentrisk. Det bedste eksempel er vel, da han i sin tid spillede i Norge (mener det var her; selvom det efterhånden er svært at holde styr på med alle de klubber han har spillet i :D ) og spurgte om fri til at tage på pilgrimsrejse. Da han så fik nej til det tog han bare afsted alligevel.
Jeg billiger også hans afgang i sin tid; til det vejer hans opførsel og negative indflydelse langt højere end hans evner på banen.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

UlvenFraNord skrev:
16. jan 2018, 01:19
Ja og det giver også lidt ro i maven over Jess beslutning om ikke at bruge ham, det kan vi jo se nok har været velbegrundet.

Tilbage er der så at undre sig over, hvordan en så god spiller med målnæse, kunne flade ud på denne måde. Han havde trods alt også rimelig succes i Sparta på lejeophold. Måske er det den danske mentalitet han ikke passer til? Jeg er forvirret!
Svært at sige 100 % når man trods alt ikke er tættere på.
Men min opfattelse er at han er sin egen værste fjende. Han har haft for høje tanker om sig selv, og så ender man et sted man ikke hører til.
I sin FCM tid var der jo masser af bud på ham. FCM sagde nej til nogen pga. økonomien, men Pusic havde også sagt nej til adskillige. Nogle pga. løn, nogen fordi de ikke matchede hans ambitioner, som så nok har været lidt for høje.

Hans succes i Holland var i øvrigt også lidt mærkeligt opfattet blandt fans, efter min mening.
Han var fast mand for et bundbold og scorede 6 mål, hvoraf de 3 var i de sidste 2 kampe, som så blev oversat til at være en stor succes.

6 mål på et halvt år er selvfølgelig ikke ringe, men heller ikke ligefrem en decideret frelser. Sparta ville i øvrigt gerne forlænge, men kunne så ikke matche hans lønkrav.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Jesper BW1100 »

Den sang har vi hørt før. Men dejligt det ikke er os der har besværet længere :D
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... koebenhavn

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Benzo »

Det ville ærgre mig lidt hvis Fischer skifter på en permanent kontrakt til FCK, men jeg har ikke rigtigt den der "rigtig FCM'er" følelse omkring ham som jeg har med feks Sviatchenko. Af samme årsag gør det heller ikke helt så ondt at se Vigen i en Brøndby trøje, måske det har noget at gøre med at ingen af dem fik debut på A-holdet? Men ville helst være foruden alligevel, fordi der er selvfølgelig "én gang ulv, altid ulv".

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -millioner

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Kongeren82 »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/b ... -bundklub/

Har ikke kunnet finde nogen informationer om videresalgs klausuler - er der nogen der ved om dette skifte giver lidt til os?

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Benzo »

Det er en lejeaftale, så får vi nok ikke noget ;)

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Kongeren82 »

Benzo skrev:
31. jan 2018, 20:01
Det er en lejeaftale, så får vi nok ikke noget ;)
Christ, pudser lige brillerne en ekstra gang - my bad 8-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Benzo skrev:
30. jan 2018, 18:25
der er selvfølgelig "én gang ulv, altid ulv".
Ah... Ahlman?? ;)


Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af DenStolteJyde »

næsten synd for GF.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Begynder at se et mønster, Pusic følger efter Duncan?

Måske Pusic tager til Polen senere?

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

De vil aldrig indrømme det, men deres handlinger røber dem. AGF vil bare gerne være som os.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af PH1978 »

Jeg tror ikke nødvendigvis, at det er et skidt skifte for begge parter. Pusic er garant for mål, hvis han har nogen til at sætte ham op. Han er hurtig, stærk og røvarrogant.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af UlvenFraNord »

David Nielsen og Martin Pusic lyder da som en spændende cocktail, det er da et par temperamenter og egoer der vil noget. Det er enten eller.

Jeg forstår bare ikke AGF, nu har de i årevis sukket efter at Duncan vendte hjem, en spiller som har en klar AGF DNA, som oven i købet er god (dem er der ikke mange af). Duncan har succes under Glen, men så kommer der en ny træner (og det gør der jo temmelig ofte i AGF) og så er det farvel til DNA-spilleren med det store AGF hjerte.
Hvad siger det om AGF?

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

Det siger om AGF, at man ikke accepterer, at spillerne siger deres mening, hvis det ikke er det, Jacob Nielsen og co. vil høre. Det var deres beslutning, at Glen skulle ud, og det vovede Duncan at kritisere.

Besvar