SL: Midtjylland vs. FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af henker »

det er overhovedet ingen balance i fcm længere - fyr nu den forbandet JT og CS!!!!

Brugeravatar
levis
Indlæg: 179
Tilmeldt: 16. aug 2009, 11:25

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af levis »

Håbløst forsvarsspil. Endnu engang..

Det er altså et vildt nok hold, Nordsjælland. Så ung en trup, og alligevel så kyniske.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Stoffer »

Fodboldfan skrev:
19. mar 2017, 18:37
Det GODE ved den her kamp er, at vi har fundet noget der er dårligere og mere ineffektivt end vores angreb... nemlig vores forsvar. :(

Gud, hvor er det træls at se på. Jeg synes man skal fyre Thorup, bare for at få "trænerskifte"-effekten på plads.
Jeg håber godt nok ikke, at man tænker så kortsigtet. "Trænerskifte effekten" er ofte noget, som hold i nedrykningsfare søger.

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg synes Paul er okay som targetman, han holder fast i mange bolde og smider den fornuftigt til medspillere de fleste gange. Problemet er, efter min mening, at der ikke er andet. Vi spiller ikke på andre strenge end Paul. Det er lange bolde til Paul og indlæg til Poul + en mere. Det er dét vi spilelr på. Jeg ville gerne have at vi prøvede at starte med en 4-4-2 eller en 4-3-3 uden den defensive midt, som Thorup stædigt holder fast i.

Men det er nok bare mig. Synes bare vi har noget interessant offensivt, med Onuachu, Rilwan, Duelund og Bruninho. Den ene ser fornuftig, lovende, men ineffektiv ud. Forsvaret ser helt forfærdeligt ud. SÅ mange gange der har været fatale fejl fra de to midtstoppere. Kian er god, men han er ikke en leder, og er slet ikke trådt i karakterer efter Sviatchenkos exit. Jeg synes helt bestemt at man bør investere på denne plads, og så lade Riis stille og roligt få nogle indhop løbende, istedet fora t satse hele butikken på en 19 årig (?).

Og så skal Thorup ud, under alle omstændigheder. Det duer bare ikke. Det ligner ikke at fans eller spillere har tillid til ham, så smid ham nu på porten og få noget ny energi på den post og ny energi sparket ind i truppen. Kedeligt at det ender sådan i år.

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Fodboldfan »

Stoffer skrev:
19. mar 2017, 18:46
Fodboldfan skrev:
19. mar 2017, 18:37
Det GODE ved den her kamp er, at vi har fundet noget der er dårligere og mere ineffektivt end vores angreb... nemlig vores forsvar. :(

Gud, hvor er det træls at se på. Jeg synes man skal fyre Thorup, bare for at få "trænerskifte"-effekten på plads.
Jeg håber godt nok ikke, at man tænker så kortsigtet. "Trænerskifte effekten" er ofte noget, som hold i nedrykningsfare søger.
Det er vel ikke kortsigtet? Han har haft snart to år på posten og vi spillere dårligere end da han startede. En trænerskifte-effekt vil som regel sparke noget ny energi ind, og trænerskiftet skal vel komme alligevel til sommer (forhåbentligt). Så lad os sparke ham ud nu.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af FCM2000 »

Der er 2 ugers pause nu, et træner skifte kunne passe godt ind her, hvis det skal gøres.

Jeg tror ikke på JT kan sparke mere gang i FCM.

5 kampe 6 point og målscorer 5-4

Havde der været 4 kampe mere kunne det have endt med nedrykningsspil

Brøndby er 14 point foran FCM, det hed sig, at det skulle man hente ind på de her 10 point her med de 5 kampe.

Der er blevet lagt 4 point til.
Senest rettet af FCM2000 19. mar 2017, 18:58, rettet i alt 1 gang.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Vijen »

Sidste 12 kampe har givet 12 point.. det er altså et snit der betyder 1. Division!!

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Fodboldfan »

TVTTT UVUUT
Sgu ikke imponerende af en træner der har ligaens tredjestørste budget.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af FCM2000 »

Vijen skrev:
19. mar 2017, 18:57
Sidste 12 kampe har givet 12 point.. det er altså et snit der betyder 1. Division!!
der er hentet 2 point af 9 mulige i de sidste 3 hjemmekampe

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg tror vi ender på en enormt flot sidsteplads i det gode slutspil. Når vi så ryger ud af pokalen mod AaB så må det vel næsten nødvendigvis betyde et farvel til Jess T. efter sæsonen..

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af FCM2000 »

DenStolteJyde skrev:
19. mar 2017, 19:02
Jeg tror vi ender på en enormt flot sidsteplads i det gode slutspil. Når vi så ryger ud af pokalen mod AaB så må det vel næsten nødvendigvis betyde et farvel til Jess T. efter sæsonen..
ja men det er så her, at man hvis man havde en prof. ledelse gik ind og sagde nok er nok nu. lige nu.

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg synes man skal reagere nu. Man har set Jess Thorop skabe ingenting i over et år nu. Allerede fra efteråret sidste år, har vi velsagtens ikke spillet en god kamp (jeg mener det). Sisto og Sviatchenko ryger og det hele falder fra hinanden. Det spillermateriale som vi har i FCM, skal kunne præstere bedre. Og det gør det ikke. Hvem har ansvaret for det? Træneren. Så ud med ham.

Det giver 2 uger til en ny at få gang i den igen, 3 mdrs kampe at se truppen an og få inkorpereret noget nyt, et transfervindue til at få nye spillere ind og en start på en sæson, der er FORBEREDT. Thorup må simpelthen ud. Ledelsen virker lige så handlingslammet som Throup lige nu.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af Lund7400 »

Det så man komme. I min verden er det største problem Claus Steinlein. Jovist, Jess Thorup er en jammerlig dårlig træner, men problemet er, at det er Steinlein som ansatte ham. Den lalleglade bormholmer nægter at indse det, så han vil skulle gå sammen med Thorup - og det er selvfølgelig hvad som bør ske! Se bare på hans indkøb, Halsti, Bruninho, Borring og intet indkøb af angriber og midtstopper.

Thorup.. Hvor skal man starte? Hvordan kan man give genvalg til alle 11 (minus tvunget Rømer) fra Aalborg, når det var jammerligt spil deroppe? Hvordan kan man skifte Borring ind, han er så piv dårlig! Hvordan kan Paul starte alle kampe i foråret, jovist han scorer til tider, men det ødelægger ALT andet. Problemet er i virkeligheden ikke så meget Paul, selvom han mangler meget spilforståelse og teknik, men den indflydelse han har på taktikken - dvs. han sletter reelt den taktik som (måske) er lagt.

Jeg er dødskuffet. At være 26 point(!!) efter FCK, 13 (!!) efter BIF og i øvrigt på femtepladsen. Det er FYRINGSGRUND!

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af mousebreaker »

Stoffer skrev:
19. mar 2017, 18:46
Fodboldfan skrev:
19. mar 2017, 18:37
Det GODE ved den her kamp er, at vi har fundet noget der er dårligere og mere ineffektivt end vores angreb... nemlig vores forsvar. :(

Gud, hvor er det træls at se på. Jeg synes man skal fyre Thorup, bare for at få "trænerskifte"-effekten på plads.
Jeg håber godt nok ikke, at man tænker så kortsigtet. "Trænerskifte effekten" er ofte noget, som hold i nedrykningsfare søger.
Lyder nærmest som trolling :)

Når man har en sæson i en udvidet superliga, med gigantiske 1,46 point i snit ovenpå en den første sæson hvor tingene heller ikke hang sammen, så skal træneren være truet i en klub med klart bedre trup og større budget end 11 af 13 konkurrenter, hvis ellers at man har ambitioner.

Om man så vælger at gøre det er en anden sag. I den hjemlige andedam ser jeg ikke nogen der kan tage over på trænerfronten lige nu. Smide hele ansvaret over på KBB virker på mig som en alt for stor gambling. Vi så hvor svært det var for ledelsen at finde en træner sidst hvor man i sidste ende måtte nøjedes med Thorup. Der er ikke mange trænere fra en fornuftig hylde derude som vil til FCM under de konditioner de vil blive ansat under, hvor de kan risikere at skulle håndtere spillerindkøb de ikke selv har sagt ja til.

Jonas Dal går rundt derude ledig, og det ville måske virke på den helt helt korte bane alene pga nyt blod på bænken, men jeg kan slet ikke se at det vil ændre noget til det bedre på den lange bane.

Jeg føler mig helt overbevist om at vi spiller sæsonen til ende med Thorup ved roret og jeg vil slet ikke blive overrasket hvis ledelsen forlænger med Thorup til sommer. Uanset hvordan sæsonen ender.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL: Midtjylland vs. FCN

Indlæg af FCM2000 »

Det mest uhyggelige er, at tager man de 5 hold ud over FCM i top 6, så har FCM kun formået at vinde en af 10 kampe mod dem, og det var mod FCN i første kamp efter sommerferien.

+ de sidste 12 kampe har givet 12 point.

Det er ikke godkendt JT og CS.

Besvar