Jan Højris Madsen

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Klemme
Indlæg: 26
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Jan Højris Madsen

Indlæg af Klemme »

Syntes bare du fortjener et mega skulderklap for dit initativ i dag ang opbakningen til træningen i dag, tager virkeligt hatten af for dig, og er da ikke mindre imponeret når jeg så hører at du har brugt 700 km for at selv være til stede i dag....Faneme FLOT Jan.......Tak for en dejlig dag i Ikast-

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Jan Højris Madsen

Indlæg af Ravnen »

Sådan, respekt :-)

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Jan Højris Madsen

Indlæg af 974 »

øh... sin egen tråd endda............... tak :-)

Jeg sad i torsdags efter Napoli-kampen og tænkte at nu ville der bare komme en masse negative kommentarer og holdninger..

Så tænkte; at hvis vi nu hurtigt vender den om, og prøver at skabe noget positivt i stedet, så kunne det være at vi kunne hjælpe holdet til at komme igang igen - bare sådan lidt :-)
At det ligefrem blev optaget og sådan var jo ikke noget jeg havde regnet med, men effekten er måske en ekstra bivirkning, og forhåbentligt sidder folk derhjemme og tænker "hell ya..- nu skal vi sgu tilbage på sporet"
Frem for alt så håber jeg at spillere og trænere tog det til sig som den lidt ekstraordinære opbakning det var ment som!

TAK til alle jer der valgte at stå op lørdag morgen, og tage med derned - det var sgu rigtigt fedt at se jer :-)

Jeg er helt med på at det kunne have været vildere endnu, hvis det havde været planlagt i bedre tid osv.
Men det var en her og nu reaktion, og hvis det skulle give mening, så skulle det da være INDEN Esbjerg-kampen :-)

Fedt iøvrigt at Hans Krabbe kom ned med kaffe og morgenbrød - rigtigt god stil der !

mvh
Jan

Besvar