Politisk korrekthed

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Politisk korrekthed

Indlæg af admin 3 »

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... egne-fans/

Når man læser sådan en artikel om Emil Larsen og de flere eksempler de har fundet frem til anledningen, er det så ikke ved at være sørgeligt så lidt mennesker fodboldspillere må være. Jeg mener, jeg ville da reagere og have lov til det hvis jeg gjorde mit bedste, i en dårlig periode, og så skulle have en hel fan gruppe på nakken eller kun en lille del af dem.

Lad os nu tage Bak som eksempel, lad os sige at Bak kom i en dårlig spillemæssig periode og kostede nogen mål, det ville naturligvis koste på hans selvtillid, og han ville spille dårligere. Hvis der var dele af fangruppen, i dette eksempel der ville højlydt kritisere ham, så ville jeg da ønske at han kunne få lov til at give tilbage, for vi fans råber da hvad vi har lyst til.

Er også glad for at læse at under seneste kamp i Aalborg, hvor AaB fans råbet at Bak er pædofil at han får signaleret til dem at de skal råbe højere. For det er det eneste måde han kan reagere på. Men hvis det havde været os, ville jeg da ønske han kunne få lov til at gøre som han havde lyst.

Til slut vil jeg mene at det er dumt at køre hetz på enkelte spillere på sit eget hold, men der skal være plads til at buhe af ens hold hvis de spiller væsentligt under niveau.

Besvar