Zidan

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Zidan

Indlæg af 974 »

Der er ingen tvivl om at eks. Danny Olsens løn nok efterlader lidt ekstra penge på lønsiden, men det er jo netop også det det skulle
Et salg af Sylvester Igboun kunne måske skabe det økonomiske råderum, der skulle til at vi kunne signe Zidan, og så er der ingen tvivl om at der skulle nogle eksterne kroner til.
Men det er jo altså også de samme eksterne kroner vi kæmper om for at få lov til at overleve i det hele taget..

Tror dog at det kunne blive en succes på flere parametre - også de økonomiske :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Zidan

Indlæg af Kent »

Zidan udtaler at han har talt med FCM: http://www.bt.dk/superligaen/mohamed-zi ... ga-klubber
Må håbe, at der er nogle investorer, der ikke vil se ham i AGF.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Zidan

Indlæg af Ravnen »

Når man tænker på hvordan AGFs fans agerede mod Zidan, da han var her, ville det være temmelig spøjst hvis han skulle spille for dem :roll:

Ja, nu må FCMs bagland på banen, det her kunne blive afgørende for et mesterskab.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Zidan

Indlæg af oros »

Kent skrev:Zidan udtaler at han har talt med FCM: http://www.bt.dk/superligaen/mohamed-zi ... ga-klubber
Må håbe, at der er nogle investorer, der ikke vil se ham i AGF.
Hvis Zidan mener snakken alvorlig, må han jo seriøst arbejde på at komme fri af sin kontrakt. Derefter må han melde noget ud om det økonomiske. Gad vide nemlig, om han er klar over, hvor stor lønnedgangen bliver, hvis det skal være realistisk at bejle til AGF, FCM - eller en hvilken som helst dansk klub.

Hvis det skal tages under seriøs overvejelse i FCM, må han på linje med Femi komme og vise sig frem og overbevise om, at han kan gøre en forskel. Han er 31 år og har ikke spillet temmelig længe... Så hvor står han? Desuden skal han kunne fungere i set, der efterhånden er blevet et fasttømret kollektiv.

Jeg tror virkelig, man skal tænke sig om!

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Sv: Zidan

Indlæg af PH1978 »

oros skrev:
Jeg tror virkelig, man skal tænke sig om!
Enig!

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: Sv: Zidan

Indlæg af Mike80 »

PH1978 skrev:
oros skrev:
Jeg tror virkelig, man skal tænke sig om!
Enig!
Enig gange 2! Jeg så hellere Jacob Poulsen på 1/2 års leje hvis vi skal snakke om at bygge på mulige mesterskabs procenter:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Besvar