Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Noes

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Noes »

GamleHoffmann64 Skrev:
-------------------------------------------------------
> 2-0 efter en halv time i Horsens, alt går galt for
> Pestegnen i år.


Kasper Lorentzen scorede direkte på frispark.

Noes

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Noes »

Gislason scorede ude på kanten af feltet.. Stolpen ind.

MortenTp

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af MortenTp »

Ja, smukt mål ! :)

Noes

Re: Køhlert famler videre

Indlæg af Noes »

Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > http://www.bold.dk/nyt/?vis=72568
> >
> >
>
> Nej de har ikke andet at tabe end nedrykning.
> De har i hvert fald tabt respekten i de andre
> klubber. Specielt nu når Køhlert mener at Horsens
> er farvoritter i weekenden.
>
> Det har han sku nok ikke vendt med deres
> mentaltræner.
>
> Vinding

Ellers er det også at tage presset lidt væk fra BIF, og give den til Horsens, så BIF kan spille måske? kan spille lidt mere frit.

C Mørup

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af C Mørup »

4-2 til Horsens nu (:

Ravnen

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Ravnen »

Det kræver sådan set kun en ting, fyring af Køhlert... hvornår indser de det dog :-)

GamleHoffmann64

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Endelig en idè, sakset fra sydsiden;

http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... ast_answer

Sorry, indlæget allerede slettet, men frit fra hukommelsen stod;

Hvordan vinder vi på udebane?

Citat:

Romerlys, romerlys og mere romerlys. Det hele skal være tæt af romerlys til dommeren er nødt til at afblæse kampen og dømme hjemmeholdet som taber med 0-3. Alternativt er at ansætte idioten fra Dk-Sverige;citat slut

_________________________________

Ha ha, de er sjove på Pestegnen.

Kent

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Kent »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kræver sådan set kun en ting, fyring af
> Køhlert... hvornår indser de det dog :-)

Det er desværre/heldigvis nok ikke så simpelt. For det første skal de jo have en afløser, og hvem skulle det være?

De kan jo ikke bare fyre Køhlert og så køre videre uden træner - den normale nødløsning i den situation er jo Køhlert. Nu har de sidste to trænere været katastrofer, så de skal nok tænke sig godt om, inden de henter den næste.

bw152/michael

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af bw152/michael »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kræver sådan set kun en ting, fyring af
> Køhlert... hvornår indser de det dog :-)

Jeg mener nu at problemet ligger i Brøndby´s ledelse, ansættelsen af Anders Bjerregaard viser alt om den inkompetente ledelse de har på vestegnen, Per Bjerregaard er faldet af på den efter Laudrup episoden er det kun gået ned ad bakke for ham og klubben! Så længe Bjerregaard familien sidder på magten i brøndby tror jeg ikke de kommer ud ad krisen..
I øvrigt en meget fed sang de har lavet derovre ;D
Brøndby det er klubben, det er den, der skal bestå
Vi lever og vi ånder kun for dem i gul og blå
Åååååh, kom nu Bjerregaard, tag dig sammen
Tag nu og gåååå...

- Tilbage til træneremnet, Køhlert er ikke den rette mand til at finde vildskaben i truppen, de andre gange han har overtaget har han gjort projekter færdige, men nu skal han starte fra bunden af og det tror jeg simpelthen ikke han er den rette til, det eneste emne for brøndby lige nu er i mine øjne hvis de køber Morten Wieghorst fri af hans kontrakt i FCN, tror det kunne være et spændende valg som helt sikkert ville blive en succes - kravet er dog de også skifter Siggaard ud efter min mening..

Ravnen

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Ravnen »

Jeg mener Morten Wieghorst er oplagt. Han er en fantastisk indpisker og har bevist sine evner hos FCN.

Enig I at Anders Bjerregård ikke virker alt for kompentent, men jeg tror nu ikke man skal gøre problemet større end det er. Grunden til det bliver gjort så stort er at Køhlert har fejlet lige efter at Møllestenen også gjorde det, man kan så selvfølgelig opstille nogle scenarier som giver Møllestenen ret i sin kritik, men det taler altså også for Per Bjerregaard (som jo er den bestemmende part i Brøndby) at klubben i så mange år har haft tordende succes. Så umiddelbart tror jeg han skulle se at lette røven og få hentet Wieghorst, så han kan få lukket af for al den kritik der nu har vendt sig mod ledelsesgangen også.

Et problem på ledelsesgangen er måske også at Laudrup vidste klart hvilke spillere han ville have, og fik dem somregel. Så kom Møllestenen og vidste også hvad han ville have, men med al respekt tror jeg han undervurderede ligaen eller overvurderede sine indkøb, hvilket gjorde at Brøndby så pludselig havde et overskud af spillere der reelt ikke var gode nok
Og så giver Køhlert pokker i bærende kræfter og sætter fx Retov, Lantz og Jørgensen m.fl. helt ud på et sidespor og skaber forvirring og usikkerhed i truppen hvor der nu pludselig hverken er erfaring eller kontinutet, og slet ingen ide om hvad de egentlig mangler i truppen.

En fyr som Wieghorst tror jeg kan komme ind, sortere i truppen og pege direkte på kvalificerede indkøb som Anders Bjerregaard så kan futte ud og hente hjem.

Så nogen interviewet med Køhlert i onside? Det var et godt tegn på at han ikke fungerer i den storforretning fodbold er nu om dage, han kan ikke se ind i kameraet og i stedet flakker hans blik rundt så man er ved at blive helt rundtosset. Det er bare en lille detalje erkendt, men synes den er meget sigende for hans stil.

Chap

Protest ved ankomst

Indlæg af Chap »

http://allehaderos.dk/?artid=715

De mener det vist alvorligt på pestegnen nu - spændende at høre om der bliver smadret noget osv.

Kent

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Kent »

Så godt interviewet med Køhlert, og det var tydeligt at han var en presset mand. Det er normalt ikke let at se lige i kameraet når man lyver, og forsøger at spinne en historie om at et 4-2 nederlag egentlig var fremgang.....

Problemet med Wieghorst er jo at han er på kontrakt i FCN. Jeg tror ikke AKP er interesseret i at slippe ham - for hvis de gør det, står de jo selv og skal finde en ny. Selvfølgelig har alt sin pris, men mon BIF er villig til at smide 10 mio til FCN for Wieghorst? Desuden er det vel heller ikke sikkert at W gider til BIF i øjeblikket. Han har stor succes i FCN, hvorfor skulle han så skifte til et hold i ekstrem nedgang? Det ville have været mere naturligt at hente ham i sommerpausen inden turneringen gik igang. BIF er altså ikke attraktiv i øjeblik. Et andet emne kunne nok også være vores egen ER, men der gælder det samme som for Wieghorst.

Kent

Re: Protest ved ankomst

Indlæg af Kent »

Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://allehaderos.dk/?artid=715
>
> De mener det vist alvorligt på pestegnen nu -
> spændende at høre om der bliver smadret noget osv.


Det kommer an på hvilket medie du læser:

EB - "200 voldelige fans" http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 331176.ece

Bold - "50-100 fans" http://www.bold.dk/nyt/?vis=72805&rss=true

Ravnen

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror godt Brøndby ville smide 10 millioner kroner for at få Wieghorst, hvis det var det de besluttede at ville. Men så stort tror jeg ikke nødvendigvis beløbet blev.

Brøndby er uanset nuværende krise en større klub end FCN, og Wieghorst kunne få helte-status ved at være den som reddede Brøndby ud af krisen. Selvom de har været nogle tåber ved spillerindkøb de seneste år, så har Brøndby også muligheden for at købe profiler, hvor FCN højst kan tiltrække talenter. Jeg tror egentlig de fleste trænere i Superligaen ville sige ja tak til Brøndby (men de kan godt glemme alt om Erik!)

Men spændende er det ihverfald at se om de gør noget, og hvad de så gør. Noget skal ske hvis de ikke vil risikere nedrykning.

Kent

Re: BIF i frit fald i Horsens

Indlæg af Kent »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men spændende er det ihverfald at se om de gør
> noget, og hvad de så gør. Noget skal ske hvis de
> ikke vil risikere nedrykning.

Det kunne egentligt være meget sjovt at se, hvad medierne ville gøre, hvis BIF rykkede ned. Jeg vil gætte på, at der ville blive sendt live-kampe fra 1. div ;-)

Besvar