Administrator-indlæg

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af Hekler »

974 skrev:
Hekler skrev:Giv lige et eksempel på hvor du synes der er et problem, Konkret!

Jeg har nemlig læste admin indlæggene igennem og jeg kan overhovet ikke forstå hvorfor du vil bruge tid på det her???
Jeg synes det er synd at man så stædigt skal kæmpe for at administratorer skal debattere som almindelige debattører...

For mig passer følgende forklaring på en administrator ganske godt http://da.wikipedia.org/wiki/Administrator
"På internetfora findes administratorer, der kan overvåge indlæg og kan gribe ind, hvis de løber af sporet"

Når jeg så ser at en administrator har skrevet et indlæg forventer jeg også, at det er fordi der skulle gribes ind overfor et eller andet, og ikke, at administratoren synes at det er fint nok at en spiller skifter klub


Jeg er iøvrigt helt enig med Ravnen i, at Ulvegraven ellers kører rigtigt godt, og at admins generelt kører en fin linie
Når du citerer mig ville det jo være rart hvis du svarede eller holdt dig til emnet.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af 974 »

Hekler skrev:
974 skrev:
Hekler skrev:Giv lige et eksempel på hvor du synes der er et problem, Konkret!

Jeg har nemlig læste admin indlæggene igennem og jeg kan overhovet ikke forstå hvorfor du vil bruge tid på det her???
Jeg synes det er synd at man så stædigt skal kæmpe for at administratorer skal debattere som almindelige debattører...

For mig passer følgende forklaring på en administrator ganske godt http://da.wikipedia.org/wiki/Administrator
"På internetfora findes administratorer, der kan overvåge indlæg og kan gribe ind, hvis de løber af sporet"

Når jeg så ser at en administrator har skrevet et indlæg forventer jeg også, at det er fordi der skulle gribes ind overfor et eller andet, og ikke, at administratoren synes at det er fint nok at en spiller skifter klub


Jeg er iøvrigt helt enig med Ravnen i, at Ulvegraven ellers kører rigtigt godt, og at admins generelt kører en fin linie
Når du citerer mig ville det jo være rart hvis du svarede eller holdt dig til emnet.
Nu spørger du jo bare en eller anden "du" uden at konkretisere hvem du mener!
Jeg vælger så at svare på hvorfor "jeg" bruger tid på det, for det er jo blandt andet det du spørger om!
Jeg henviser så til at en administrator ikke i mine øjne bør kommentere, hvorvidt det er godt eller skidt at en spiller skifter klub - det spørger du også om..

Du skriver samtidigt at du har læst administrators indlæg, hvorfor jeg ikke fandt det nødvendigt at linke til eks. pågældende indlæg, men da du åbenbart har tages stædig-hatten på skal du nok få det også:
http://www.black-wolves.com/b/search.ht ... 1&sr=posts det 5. indlæg

Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af Hekler »

974 skrev: Du skriver samtidigt at du har læst administrators indlæg, hvorfor jeg ikke fandt det nødvendigt at linke til eks. pågældende indlæg, men da du åbenbart har tages stædig-hatten på skal du nok få det også:
http://www.black-wolves.com/b/search.ht ... 1&sr=posts det 5. indlæg
Hvorfor mener du dette indlæg er et problem?


Redigeret.
Vil lige udvide.
Du skriver der er et problem og er helt vildt generel. Bagefter henviser du til et indlæg uden af fortæller hvorfor det er et problem.
Jeg vil bare lige have hevet de to ender sammen for at vi ikke diskuterer forbi hinanden.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Hvasser

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af Hvasser »

Det er en princip-sag Hekler.

Som det er nævnt af undertegnede flere gange så er der umiddelbart ikke en finger at sætte på administratoren på forumet. Slut færdig. Det er måske anderledes for dig fordi du er klar over hvem der administrator, det ved jeg ikke.

Et indlæg som
Jeg er nu ret sikker på at FCM ikke vil sige nej til JBS som sponsor, blot fordi vi fans synes deres loge ikke passer ind på trøjen.

Samtidig er en rød SPAR reklame på en rød baggrund, heller ikke en heldig løsning, da man nemmere overser reklamen.
fra d. 28. nov 2010, 19:27.
Det synes jeg er på kanten - det er ikke administrator indlæg.

Som tidligere nævnt er http://da.wikipedia.org/wiki/Administrator et godt eksempel.

MogensOestergaard
Indlæg: 33
Tilmeldt: 29. apr 2010, 10:53

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af MogensOestergaard »

Det er vist agurketid, når I kan debattere så meget om så lidt....

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af 974 »

MogensOestergaard skrev:Det er vist agurketid, når I kan debattere så meget om så lidt....
Det er jo faktisk måske nok lidt det modsatte der gør sig gældende Mogens :-)

Man læser en tråd med masser af indlæg - det er spændende, måske knap så hektisk som det til tider har kunnet være.. Pludselig ser man at administrator står længere nede, og begynder automatisk at tænke "hvad nu?"

Eller hvis administrator ude i oversigten står som den der sidst har skrevet tænker man måske at nu er tråden blevet lukket osv

Hvad nu hvis der skiftes person bag administrator-navnet, og personen har en anden holdning til noget af det der er skrevet tidligere ?

Det har jo ikke noget med selve indholdet at gøre - det er mere hvilke forventninger man har til en administrators opgave ( en opgave som generelt bliver løst skide godt )

edit; fik lige byttet om på 2 ord:-)

Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af Hekler »

Hvasser skrev: Som det er nævnt af undertegnede flere gange så er der umiddelbart ikke en finger at sætte på administratoren på forumet. Slut færdig.
Ok jammen tak og godnat.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af Saemala »

Hvad faen er det lige problemet er??
Hvis man nu kigger rundt på andre diverse fodbold forums, så skriver admins ligeså meget som almindelig brugere, og det er da ikke fordi det er et problem.

Flueknepperi, det er hvad det er.
Høvdingen af Herning

Hvasser

Re: Administrator-indlæg

Indlæg af Hvasser »

Hekler skrev: Ok jammen tak og godnat.
Nu må du lige være lidt nuanceret her, Hekler. Det her er en principsag, og den omhandler hvorvidt en administrator bør skrive indlæg eller ej - ikke om administatoren gør det godt eller skidt. - Jeg har hele tiden fastholdt at administrationsdelen kører rigtigt fint, og nu gentager jeg det for omkring fjerde gang i denne tråd.
Saemala skrev: Flueknepperi, det er hvad det er.
Som jeg også fortæller ovenfor så er det en principsag. Det ligger nogen mere på hjertet end andre, fx. mig - Hr. 974 og Hr. Ravnen. Hvis du mener det er flueknepperi så behøver du ikke læse tråden - ej heller kommenterer mere på den.

(Hvad der ville være flueknepperi var hvis jeg anmeldte Heklers indlæg ovenfor - strengt taget er det vel en intetsigende oneliner
Administrator skrev: 3. De indlæg jeg sletter er:
...
- Oneliners og intetsigende støtteindlæg (de har absolut INTET at gøre i en debat)
- men det gør jeg naturligvis ikke da vi er midt i en spændende debat!)

-

Jeg kan grave et konkret eksempel frem hvor Administratoren udtrykker en holdning:
Administrator skrev:Jeg har altså ikke et problem med at han skifter. Vi bør vise formatet og sige Frank tak for god og tro tjeneste i en meget flot og lang FCM karriere, såfremt han skifter.

Han er ikke længere uundværlig for os, og skiftet vil nærmere åbne flere døre end det lukker.

Frank savner en afklaring på sin fremtid, tilsyneladende lå der ikke et tilfredsstillende udspil fra FCM's side, så hvorfor i alverden skulle han ikke tage imod hvis der kom et bud fra en anden arbejdsgiver? Der findes ikke en eneste af os, der ville takke nej til et nyt job, hvis vi havde udsigt til at vores nuværende job slutter inden for kort tid.
Her bliver det udtrykt en ganske klar holdning til Franks skifte - ikke for at vi skal tage den debat igen, men lad os da bare sige at her er brugerne på Ulvegraven delte.

Dette forum er til debat om debatten, og jeg synes faktisk den her tråd er ganske sund og en god ting at få klar lagt. Man kan sige at det er lidt sent at begynde at gøre det hvis det altid har kørt sådan at administratoren laver holdningsindlæg, men jeg er relativt ny på Graven og finder det værd at diskuterer.

Besvar