SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Benzo »

Oddsene bliver også påvirket af hvad folk spiller på, og hvis der er mange som føler at Brøndby vinder, falder oddset på dem og stiger på os, sådan er det.

Jeg føler heller ikke vi er underdogs, selvom jeg er lidt bekymret for angriber situationen.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Christian »

Jeg vil desværre ikke blive vildt overrasket hvis vi taber denne kamp. Jeg kan mærke at fornemmelsen af at vi er et tophold i DK, ikke har sat sig helt fast hos mig.
Historien hænger stadig over Brøndby, selvom det er længe siden de var en dominerende faktor i den bedste række, og det påvirker både mine forventninger og sikkert også Odds på kampen.

Jeg håber fortet holder, og at denne sæsons hjemmebanestatistik hedder 13-1-0 sent torsdag aften.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Benzo »

THenry skrev:
25. feb 2018, 22:32
Håber vi har "gemt" Paul væk de sidste par kampe, så han er klar på torsdag, men er sgu spændt på, hvem der ellers overtager pladsen, hvis han ikke er klar. Tror allerede jeg vil kalde, at træningen bliver lukket på onsdag.
Godt set ;)
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/on ... -er-lukket

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af CasperBW »

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bi ... m-planlagt

Når klubben kommer med sådan en udmelding, så bliver jeg mere nervøs for en aflysning, end hvis de intet havde udmeldt. Vi husker vel alle sidste gang klubben lovede en kamp blev afviklet som planlagt.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af mousebreaker »

Lund7400 skrev:
26. feb 2018, 20:59
Tro det eller lad være. Tjek efter om nødvendigt. Men, vi er faktisk underdogs på oddset pt. Det er for mig ganske uforståeligt. Nuvel, spillet har ikke været prangende, men 12-1-0 i stime og ingen nederlag hjemme taler dit klare sprog.

Jeg føler i hvert fald ikke vi er underdogs, vil nærmere kalde den 60-40 i fht. sejrherre. Vores forsvar er i min verden noget bedre, mens offensiven er mere lige. Nøglen er midtbanen, men tror godt vi kan vinde den også.

Tror på 3-1.
Nu er jeg jo den fødte pessimist, men selv hvis jeg prøver at lægge det fra mig kan jeg ikke se os være favoritter. Jeg vil tippe den til ca 50/50 med Paul ude, skulle jeg vælge at gå 55/45 så ville jeg give den til Brøndby. Selv hvis Paul er med kan han ikke være i topform. Jeg håber ikke Paul bliver presset ud i at spille den kamp så det koster på den længere bane. Vi skal huske på at vi har tre point i banken så vi kan faktisk holde til et nederlag mens det vil være en katastrofe for Brøndby.

Jeg er super spændt på om Thorup tør spille med vores nye mand fra Ukraine på top hvis Paul ikke er klar, eller om det bliver 3 hurtige med Kraev som den 3.
Evt en fræk Sanneh på top :lol:

Jeg napper gerne en sejr
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Jesper BW1100 »

CasperBW skrev:
27. feb 2018, 13:41
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bi ... m-planlagt

Når klubben kommer med sådan en udmelding, så bliver jeg mere nervøs for en aflysning, end hvis de intet havde udmeldt. Vi husker vel alle sidste gang klubben lovede en kamp blev afviklet som planlagt.
Med vores skades- og karantænesituation pt kunne jeg se større katastrofer end en udsættelse....
Selvom det selvfølgelig vil være drønærgerligt når man allerede nu har PMS :D

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af THenry »

Benzo skrev:
27. feb 2018, 12:16
THenry skrev:
25. feb 2018, 22:32
Håber vi har "gemt" Paul væk de sidste par kampe, så han er klar på torsdag, men er sgu spændt på, hvem der ellers overtager pladsen, hvis han ikke er klar. Tror allerede jeg vil kalde, at træningen bliver lukket på onsdag.
Godt set ;)
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/on ... -er-lukket
Tak. Forudsigelsen var dog lige så forudsigelig, som at vi i morgen vil udtage minimum en 20-mandstrup, hvori både Paul og Rilwan og hvorfor ikke også Drachmann, indgår i. Derefter kan Brøndby og alle andre klø sig i nakken over, hvem der er klar og hvem der ikke er ;)

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af pdole »

mousebreaker skrev:
27. feb 2018, 16:07
Lund7400 skrev:
26. feb 2018, 20:59
Tro det eller lad være. Tjek efter om nødvendigt. Men, vi er faktisk underdogs på oddset pt. Det er for mig ganske uforståeligt. Nuvel, spillet har ikke været prangende, men 12-1-0 i stime og ingen nederlag hjemme taler dit klare sprog.

Jeg føler i hvert fald ikke vi er underdogs, vil nærmere kalde den 60-40 i fht. sejrherre. Vores forsvar er i min verden noget bedre, mens offensiven er mere lige. Nøglen er midtbanen, men tror godt vi kan vinde den også.

Tror på 3-1.
Nu er jeg jo den fødte pessimist, men selv hvis jeg prøver at lægge det fra mig kan jeg ikke se os være favoritter. Jeg vil tippe den til ca 50/50 med Paul ude, skulle jeg vælge at gå 55/45 så ville jeg give den til Brøndby. Selv hvis Paul er med kan han ikke være i topform. Jeg håber ikke Paul bliver presset ud i at spille den kamp så det koster på den længere bane. Vi skal huske på at vi har tre point i banken så vi kan faktisk holde til et nederlag mens det vil være en katastrofe for Brøndby.

Jeg er super spændt på om Thorup tør spille med vores nye mand fra Ukraine på top hvis Paul ikke er klar, eller om det bliver 3 hurtige med Kraev som den 3.
Evt en fræk Sanneh på top :lol:

Jeg napper gerne en sejr
Lige en kommentar til det sidste. Bedømt ud fra bl.a. de sidste 10 min mod Hobro, så er jeg lidt ulden ved Kraev i front. Han virkede både tung og overmatchet.
Er tanken at spille med tre hurtige i front, kunne alternativet være at smide Munksgaard på backen og sende Døhr helt frem.
Duelund - Wikheim - Mads Døhr
Tror dog ikke Jess vælger den - ej heller løsningen med Van der Vaart fra start. Jeg er ret spændt på hvad han hiver op ad hatten. :)

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Acebone »

Christian skrev:
26. feb 2018, 21:52
Jeg vil desværre ikke blive vildt overrasket hvis vi taber denne kamp. Jeg kan mærke at fornemmelsen af at vi er et tophold i DK, ikke har sat sig helt fast hos mig.
Historien hænger stadig over Brøndby, selvom det er længe siden de var en dominerende faktor i den bedste række, og det påvirker både mine forventninger og sikkert også Odds på kampen.
Der er spillere i vores trup, der stadig har mesterskabet i frisk erindring. Det er der ikke hos Brøndby.

Til gengæld er der en masse håbefulde Brøndby-fans, der oddser med hjertet lige nu. Det er nok nærmere det, der påvirker oddset frem for nogle mesterskaber for over et årti siden.

Jeg tror, Brøndby får sig en brat opvågning i morgen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Acebone »

Nu har jeg i øvrigt lige kigget hos Danske Spil, og de giver i skrivende stund odds 2,60 på begge mandskaber. Så det er så lige, som det kan blive. Men jeg tror som sagt, Brøndby snubler, og der kommer utallige kommentarer om, at vi spiller kedelig fodbold.

mmgala
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jun 2011, 21:04

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af mmgala »

Syntes nu måske ikke, at en udsættelse ville være helt tosset.... Vi får annulleret karantænen samt forhåbentligt få nogle skader overstået

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Kongeren82 »

mmgala skrev:
27. feb 2018, 20:17
Syntes nu måske ikke, at en udsættelse ville være helt tosset.... Vi får annulleret karantænen samt forhåbentligt få nogle skader overstået
Når man ser i hvilket vejr Horsens - AGF blev spillet i, så bliver det næppe aktuelt :shock:

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Mike80 »

Kongeren82 skrev:
28. feb 2018, 07:11
mmgala skrev:
27. feb 2018, 20:17
Syntes nu måske ikke, at en udsættelse ville være helt tosset.... Vi får annulleret karantænen samt forhåbentligt få nogle skader overstået
Når man ser i hvilket vejr Horsens - AGF blev spillet i, så bliver det næppe aktuelt :shock:
Herning folkeblad melder at man arbejder på højtryk for at gøre Paul klar til kamp, men om man når det vides ikke. Jeg fastholder min bekymring at Paul er mere skadet end man ønsker at melde ud og vi får en officiel udmelding om længere skadesforløb på den anden side af Brøndby.

Jeg gætter på 2 mulige scenarier i forhold til vores offensiv. For det første satser jeg på at wiekheim ER klar og Hassan bliver jokeren i vores 3 mands angreb hvis han er klar igen.

Hvis ikke Hassan er sin skade kvit tror jeg på en startplads til vores nye angriber, Dovbyk. Jeg synes det kunne være spændende at smide en helt ukendt joker og lade Brøndby forholde sig til ham som ny mens Wiekheim og Duelund kan løbe omkring og i dybden.

Sæsonens højdepunkt hvor vi IMO har mindst at tabe, hvilket jeg håber betyder at vi smider respekten og udfordrer Brøndby på vores præmisser fremfor at være nervøse for deres offensive pres og omstillinger.

God kamp:-)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af mousebreaker »

For Dovbyk er det nuværende vejr garanteret også T-shirt vejr når man færdes udendørs i Ukraine....
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R23: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Acebone »

Det skulle faktisk være et par grader varmere i Dnipro pt. ;)

Besvar