SL R21: FC Midtjylland - FC København

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Holger
Indlæg: 153
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Holger »

Lyden har aldrig været tydeligere end Ross´ lyd i "min" normale ende (hjørnet af Handelsbanken/Sportsmaster). Da der var præsentation befandt jeg mig omkring spillertunnelen på græsset, og jeg synes aldrig, jeg har hørt lige så mange råbe med på efternavnet fra "den dyre langside" som igår. Dette blot for at pointere, at det slet ikke virkede pinligt på mig. Jeg synes, det var sjovt.

Måske skal han overlade eventuelle pauseinterviews til andre, der ikke har Cecilstemme - det var måske lidt dumt, at han skulle stille spørgsmål uden at have stemme til det :-)

Læs i øvrigt artiklen i dagens Papirudgave af Politiken - de har skam også lagt mærke til både lir og gejl :-)

Brugeravatar
Holger
Indlæg: 153
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Holger »

Og den er så også online:

https://politiken.dk/sport/art6346040/I ... %AB-guldet

»Så var der lidt at gå hjem på«, growles det ud i højtalerne. Det gør de første FCK-fans inden slutfløjtet, mens resten sendes hjem med et hånligt »god tur hjem.«

:D :D :D :D

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af FCM2000 »

Holger skrev:
19. feb 2018, 13:57
Og den er så også online:

https://politiken.dk/sport/art6346040/I ... %AB-guldet

»Så var der lidt at gå hjem på«, growles det ud i højtalerne. Det gør de første FCK-fans inden slutfløjtet, mens resten sendes hjem med et hånligt »god tur hjem.«

:D :D :D :D
Jeg savner et større stadion, det bliver svært at hæve det gennemsnitlige antal tilskuertal meget over 8000- 8500, når man ved sådan en kamp måske kunne have haft 14000-15000. Sæsonkort og sponsorbilletter gør at mange mindre kampe trækker ned, fordi folk udebliver

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af oros »

FCM2000 skrev:
19. feb 2018, 15:23
Holger skrev:
19. feb 2018, 13:57
Og den er så også online:

https://politiken.dk/sport/art6346040/I ... %AB-guldet

»Så var der lidt at gå hjem på«, growles det ud i højtalerne. Det gør de første FCK-fans inden slutfløjtet, mens resten sendes hjem med et hånligt »god tur hjem.«

:D :D :D :D
Jeg savner et større stadion, det bliver svært at hæve det gennemsnitlige antal tilskuertal meget over 8000- 8500, når man ved sådan en kamp måske kunne have haft 14000-15000. Sæsonkort og sponsorbilletter gør at mange mindre kampe trækker ned, fordi folk udebliver


Det kræver altså et mere stabilt fremmøde. Jeg kommer ikke til flere kampe, fordi stadion udvides..
Hakker motoren i næste sæson, kan vi jo stå med et spøgelsesstadion.
Folk må lære at købe billetter i god tid, så vi ikke bliver invaderet af københavnere, som tilfældet er mod BIF.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af THenry »

Jeg synes, at det fungerede rigtig med Søren Ross' speak. Særligt opråb af start 11 fik stemningen til at løfte sig sammen med faldskærmsudspringere og tifo. Jeg synes det nye tiltag fungerede perfekt til en stor kamp med fyldt stadion, hvor der lige var behov for at hive 2 procent ekstra ud af de fremmødte fans. Jeg håber bestemt, at man laver samme gimmick mod Brøndby til næste hjemmekamp!

Om setupet også holder i en kamp mod Helsinggør eller Hobro i sommerferien er en anden sag, men det spillede max i går, og blev pænt modtaget i de område, hvor jeg stod på CC.

Vi så rimelige shaky ud i første halvleg af kampen, men får lukket godt af bagud, da vi først står med føringen. Jeg havde ikke troede, at jeg skulle bruge dette ord, men det var fandme en kold og kynisk indsats (hvilket er et ord, som jeg nærmest aldrig har forbundet med FCM :D ), der sikrede sejren. Sikrede en kæmpe sejr. Synes det var et fedt statement vi fik sendt i går.

Duelund bliver guld værd. Han er min MOM, men synes også at Wikheim stod stærkt. Det ligner, at de 2 små har fundet et rigtig fint samspil, der bliver spændende at følge. Flot performance af Frank i sin første superligastart, og så ser vores defensiv bomstærk ud (bortset fra perioden midt i første halvleg).

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan læse at man på FCMs facebook side har gjort grin med William Kvist fordi han lavede den grove fejlaflevering og det bliver stærkt kritiseret.
Nu er jeg ikke på facebook så har ikke mulighed for at danne min egen mening. Er der nogen der kan copy paste den i den her tråd?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Willigenburg
Indlæg: 72
Tilmeldt: 20. feb 2017, 16:40

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Willigenburg »

Følgende billede + skrift:

Billede

Video'en var af Kvist som slår i jorden. Alt i alt gjorde det mit mandagshumør væsentligt bedre!

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af UlvenFraNord »

Man "gør jo ikke grin" med Kvist pga. fejlafleveringen, det er hans komiske banken i græstæppet der er det skøre og morsomme :-)

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af hviid »

Synes godt nok det er sløj stil, vi viser os som dårlige vindere her. Men ok, klubben har fået likes på Facebook og omtale i medierne, så er de nok glade på kontoret.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har bare aldrig brudt mig om at gøre grin af folk der ligger ned. Vi bør være bedre end det. Ligegyldigt hvor lidt jeg bryder mig om klubber som FCK og åb, så er det bare for usselt at gøre nar af folk i situationer som denne. Er det ikke nok at vi formodentlig vandt pga Kvists giga fejl. Er vi så små at vi har behov for at tvære det ud bagefter?

Jeg har absolut intet imod at man som fan laver det der er værre, men som klub skal man efter min mening være mere påpasselig. Jeg synes det er ret uheldigt og udstiller en mangel på klasse
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det kan vitterligt ikke få mit pis i kog. Det er god lir i en ellers til tider forudsigelig og røvkedelig fodboldverden, hvor alle agerer som robotter.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Cortez »

Er mest på ‘dårlig stil’-holdet, men er også negativ omkring Ross som speaker, så jeg aner et mønster. Er nu officielt en sur, gammel mand.

/Cortez

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af 974 »

Kvist-gate :-)

Det er vist meget godt at der er et "generations-skifte" igang, hvis det vitterligt kan bringe folks pis i kog ;)

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af UlvenFraNord »

Ja herregud, hvis humoren dør, så dør det hele da ;-)

Kvist må da for pokker selv kunne se det komiske i hans bankeri :mrgreen:

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R21: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Cortez »

974 skrev:
19. feb 2018, 23:16
Kvist-gate :-)

Det er vist meget godt at der er et "generations-skifte" igang, hvis det vitterligt kan bringe folks pis i kog ;)
Ved ikke om den var til mig, men mit pis er på ingen måde i kog. Der skal trods alt mere til. Men i forhold til den selvforståelse, som vi som klub gerne skulle have og dermed også signalere, er det for mig ikke den rigtige tilgang. Det var det, da vi kæmpede om at blive set og gøre os gældende. Det punkt er vi forbi.

Jeg har ikke noget imod sjov og lir, men man skal være varsom, når det kommer til hån i nederlagets stund.

/Cortez

Besvar