SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 20 og
30. gældene kamp i sæsonen, og den første i halvsæsonen

Det Praktiske:
Tid: Fredag d. 09/02 kl. 19.00
Sted: CASA Arena Horsens (Horsens)
Dommer: Michael Tykgaard
Medie: TV3max, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Horsens: Delphin Tshiembe
Midtjylland: Tim Sparv

Skader:
Horsens: Ingen
Midtjylland: Munksgaard, Marc Dal Hende, Rilwan og Drachmann tvivlsomme

Bud på start XI'er
Et 3-4-3 bud
Billede

Bænk: Hamid, Korsmár, A. Poulsen, Torp, Kairinen, Kraev, Rilwan

Sidste opgør mod Horsens:
20.10.17 SL FC Midtjylland AC Horsens 4 : 2
08.07.17 CF FC Midtjylland AC Horsens 0 : 1
06.11.16 SL AC Horsens FC Midtjylland 1 : 5
25.09.16 SL FC Midtjylland AC Horsens 5 : 2
10.07.16 CF AC Horsens FC Midtjylland 0 : 2


Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.


Forza FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Horsens kommer til at spille med Ruben Søltofts ansigt på maven.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... dt-komiker

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Jeg tror forsvaret bliver
Sviatchenko - korcsmar - Hansen
Det var sådan de stod imod aik, og tænker at den kamp blev brugt til at spille forsvaret sammen.

Kunne man forestille sig en dal hende på højre i stedet for tychosen, hvis det viser sig at han ikke har niveau.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af ben2han »

Vijen skrev:
3. feb 2018, 16:42
Jeg tror forsvaret bliver
Sviatchenko - korcsmar - Hansen
Det var sådan de stod imod aik, og tænker at den kamp blev brugt til at spille forsvaret sammen.

Kunne man forestille sig en dal hende på højre i stedet for tychosen, hvis det viser sig at han ikke har niveau.
Den problematik du nævner der er vel ikke umulig, man kunne også forstille sig Kian Hansen på pladsen, når nogle forsvinger åbner og udvikler andre muligheder sig oftest.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

ben2han skrev:
3. feb 2018, 17:11
Vijen skrev:
3. feb 2018, 16:42
Jeg tror forsvaret bliver
Sviatchenko - korcsmar - Hansen
Det var sådan de stod imod aik, og tænker at den kamp blev brugt til at spille forsvaret sammen.

Kunne man forestille sig en dal hende på højre i stedet for tychosen, hvis det viser sig at han ikke har niveau.
Den problematik du nævner der er vel ikke umulig, man kunne også forstille sig Kian Hansen på pladsen, når nogle forsvinger åbner og udvikler andre muligheder sig oftest.
Korsmár er bestemt realistisk, og var også lidt i tvivl da jeg satte holdet, men tænkte om ikke andet det kunne skabe lidt diskussion ;)
Desuden kan det også tænkes at Munksgaard eller vores nye ven Artem Dovbryk, tager en bænk.


I forhold til Dal Hende i stedet for Thycosen.
Kan selvfølgelig ikke udelukkes, men kan ikke se det ske.

Dal Hende har selv været skadet, og kan ikke være på 100 %,
samtidig med må man antage at man kender Thycosens niveau ganske ok, ellers ville man selvfølgelig have hentet en ny HWB.
Hvis det er selvtilliden Thycosen mangler, virker det heller ikke optimalt at pille ham ud til fordel for en VWB (og en 2 år yngrer spiller der så skal spille den anden WB).

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af THenry »

Jeg tror også det bliver Korcsmar sammen med Kianchenko mod ACH. Mit klare indtryk er, at Jess synes der har været ret stor udskiftning i forvejen, så tror derfor han vælger Korcsmar over Sanneh, da han kender spillestilen og medspillerne bedre.

Ift. højre back så tror jeg Døhr Tychosen sidder rimelig sikkert på på pladsen pt. Jeg har set både Svia og VDV rose ham i optakten, og sammenholdt med en ny lang kontrakt, så må han have vist noget, der gør at man er fortrøstningsfuld omkring ham.

Jeg ser ikke Kian (eller Sanneh for den sags skyld) som højre back i vores system. Andreas Poulsen eller Dal Hende i højre side er nok mere oplagt, men i den sidste ende så tror jeg Munksgaard (eller Frank) får chancen på højre back, hvis Tychosen bliver skadet eller ikke slår til.

Jeg er spændt på, om Dal Hende er klar til at starte mod Horsens eller om det bliver Andreas på venstre wing back. Derudover bliver Drachmann forhåbentlig klar, da Sparv har karantæne.

Jeg gætter derfor på følgende opstilling:

Hansen
Kian-Korcsmar-Erik
Døhr-Polle-Drachmann-MDH
Due-Paul-Wikheim

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
3. feb 2018, 23:05
Jeg tror også det bliver Korcsmar sammen med Kianchenko mod ACH. Mit klare indtryk er, at Jess synes der har været ret stor udskiftning i forvejen, så tror derfor han vælger Korcsmar over Sanneh, da han kender spillestilen og medspillerne bedre.
Godt argument :)
THenry skrev:
3. feb 2018, 23:05
Ift. højre back så tror jeg Døhr Tychosen sidder rimelig sikkert på på pladsen pt. Jeg har set både Svia og VDV rose ham i optakten, og sammenholdt med en ny lang kontrakt, så må han have vist noget, der gør at man er fortrøstningsfuld omkring ham.
Hvor har du set det? :)
THenry skrev:
3. feb 2018, 23:05
Jeg ser ikke Kian (eller Sanneh for den sags skyld) som højre back i vores system. Andreas Poulsen eller Dal Hende i højre side er nok mere oplagt, men i den sidste ende så tror jeg Munksgaard (eller Frank) får chancen på højre back, hvis Tychosen bliver skadet eller ikke slår til.
Helt enig.
David er også HWB og ikke udlejet endnu.
Han er bagerst i køen, og bliver nok udlejet til Norge eller Sverige, men han er her endnu.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af THenry »

Erik nævner det i en Mediano-podcast. Det er i øvrigt værd at lytte til den, da Erik er veltalende som sædvanlig :D http://www.mediano.nu/oversigt/2018/1/2 ... uperligaen

Der var et interview med VDV i HF i går, hvor han roser Tychosen.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Hvem mon erstatter Drachmann hvis han ikke bliver klar?

VDV
Kaan K
Baidoo
Halsti
Eller en helt 5.?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror vi vil se Kaan på midtbanen, hvis Drachmann ikke bliver klar.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af THenry »

Kaan er også mit bud, hvis Drachmann er ud.

Jeg kan dog ikke helt gennemskue, om man udelukkende ser VDV spille en af de 3 forreste pladser pga. hans manglende løbekapacitet, eller om han også er i spil til den centrale midtbane (mener der var en kamp i efteråret, hvor han skulle spille sammen med Polle, hvis Sparv ikke blev klar - Sparv endte med at blive klar, så vi fik aldrig svaret).

Under alle omstændigheder ser jeg ikke lige en kamp mod Horsens som en typisk VDV-kamp ;)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Hvis det kommer dertil tror jeg også mere på Kaan, Badioo, Torp eller Frank på den centrale, med Kaan som favoritten. Halsti skulle have spillet fremragende i Dubai, men er bedre bagerst og VdV mangler fysik og ja, løbekapacitet.

Det er jeg faktisk helt sikker på han ikke er i spil til. Men er spændt på om han er i spil til en af de 3 forreste pladser, ud fra kampreferatet kunne han jo godt. Meen... det er ikke mange meter og totalfodbold der er i ham.

ihaki
Indlæg: 101
Tilmeldt: 2. jan 2018, 22:12

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af ihaki »

Kaan, Badioo, Torp eller Frank, er det ikke kun frank, ud af dem der er en sparv/janus type, er de andre 3 ikke ligesom poulsen, og det er vel ikke ham der skal erstattes?

Spicker
Indlæg: 532
Tilmeldt: 22. sep 2009, 21:52

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Spicker »

ihaki skrev:
4. feb 2018, 15:08
Kaan, Badioo, Torp eller Frank, er det ikke kun frank, ud af dem der er en sparv/janus type, er de andre 3 ikke ligesom poulsen, og det er vel ikke ham der skal erstattes?
Kunne man forestille sig Kian tager den?
Han spillede 6'er i hele hans periode i Nantes.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R20: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Steffen am skrev:
4. feb 2018, 14:28
Hvis det kommer dertil tror jeg også mere på Kaan, Badioo, Torp eller Frank på den centrale, med Kaan som favoritten. Halsti skulle have spillet fremragende i Dubai, men er bedre bagerst og VdV mangler fysik og ja, løbekapacitet.

Det er jeg faktisk helt sikker på han ikke er i spil til. Men er spændt på om han er i spil til en af de 3 forreste pladser, ud fra kampreferatet kunne han jo godt. Meen... det er ikke mange meter og totalfodbold der er i ham.
Interessant vedr Halsti, han er måske tæt på at slå Kosmar af holdet?

Besvar