Mikkel Duelund.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter en lidt nervøs start spiller han sig op og præsenterer fint i anden halvleg. Glæder mig til at han får spilletid igen i nogle af de kommende kampe.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Lidt nyt om Mikkel Duelunds og hans fremtid.

https://kanalsport.dk/indslag/ombejlet- ... gen-steder

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Dejligt at se den unge mand præstere, umiddelbart uden nerver. Bedre kamp kan man vel ikke give ham, så han kan begynde at spille uden nerver. Håber han få flere indhop i de sidste kampe. Fedt at man hyldede ham i går. Det giver selvtillid.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af Stoffer »

TrueWolfMidt skrev:Dejligt at se den unge mand præstere, umiddelbart uden nerver. Bedre kamp kan man vel ikke give ham, så han kan begynde at spille uden nerver. Håber han få flere indhop i de sidste kampe. Fedt at man hyldede ham i går. Det giver selvtillid.
Det var netop en perfekt kamp igår for Duelund. Jeg synes også, som du skriver, at det er tydeligt, at det som i øjeblikket holder ham tilbage er en manglende fornemmelse for farten og fysikken kombineret med manglende tiltro til egne evner. Det som du kalder nerver.

Han skal bare have flere minutter og hvis vi kunne tage mesterskabet hjemme mod fck, så ville der være nogle gode muligheder derefter tænker jeg.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Stoffer skrev:Han skal bare have flere minutter og hvis vi kunne tage mesterskabet hjemme mod fck, så ville der være nogle gode muligheder derefter tænker jeg.
Lige nøjagtigt det jeg tænkte på, da jeg skrev indlægget.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Denne artikel kan de engelske og udenlandske medier ikke undgået at have læst. Håber virkelig at han får lov til at bygge på sit spil i Fcm og vi får muligheden for at nyde hans spil i 1- 2 år endnu. http://sporten.tv2.dk/2014-10-16-fcm-ta ... -40-bedste
Tænk på, at hvis Benham ikke var kommet til Fcm, kunne han risikere at være blevet solgt for ussel mammon.

SorteUlve
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. dec 2010, 21:25

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af SorteUlve »

Jeg synes det er værd at bemærke, at Mikkel Duelund her 15 kampe inde i sæsonen er den FCM-spiller, der har været involveret i flest scoringer med 3 mål og 3 assists. Dette er vel og mærke med kun 7 startere. Jeg har så meget optur over den knægt her. I ham Olsson og Paul har vi virkelig 3 kæmpe offensive profiler i svøb.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af Acebone »

Synes nogle gange, han har tunnelsyn a la en ung Sly, men man må give ham, at han bare kommer frem til rigtig meget med den energi, han lægger for dagen. Han skal arbejde lidt med fysikken og blikket for sine medspillere, men det er dejligt at se, hvor stort gåpåmod, den unge knægt har. Han skal nok blive en stor profil, hvis han fortsætter sin udvikling.

At han allerede nu er så farlig, er virkelig imponerende.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Dejligt at se Mikkel Duelund gøre det som hele holdet gør så fint, altså hjælpe med det defensive. Det beviser, at han er på vej til at blive den profil som alle har udråbt ham til at være. Ser også ud til, at han har fået nogle relationer på plads med sine holdkammerater. Nice. Keep up the good work.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »


Mrlewanski
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3. feb 2017, 09:38

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af Mrlewanski »

Spændende interview med Duelund, hvor han blandt andet fortæller om, at han er blevet mere moden og føler sig godt tilaps: http://www.goal.com/en/news/coutinho-an ... 0p6jmz0hsq

Også en spændende passage om fremtiden:
“I chose to sign a new contract in 2016 with Midtjylland to develop myself at the highest Danish senior level instead of ending up in an U19 team of a big club in a big league, but now I feel that I am getting closer to the right timing for the next step - a move abroad,” he admitted.

Jeg håber, han får lov til at spille rigtig meget i den kommende tid, selvom Rilwan også har gjort det emninent bag de to fyrtårne.

Brugeravatar
CJ85
Indlæg: 31
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af CJ85 »

Duelund har X-factor, som det populært kaldes, og kan afgøre en kamp på egen hånd. Af vores offensive kreative spillere, så er han den, som jeg har størst fidus til. Nu har han spillet flere kampe i et tremandsangreb med Sørloth og Onuacho, hvilket ikke er hans optimale position, men synes stadig han har gjort det godt. Duelund som 10'er, så har vi en troldmand!
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mikkel Duelund er på Uefa's top 50 liste over spillere man skal holde øje med. Godt og dejligt, at han kom på bedre tanker og begyndte at spille og gøre som træneren ville have. Det har utvivlsomt gjort ham til en spiller man igen skal holde øje med. Keep up the good work Duelund. Håber virkeligt at du viser alle dine gode sider frem her i forårssæsonnen og hjælper med at forøgen at hive mesterskabet til heden endnu en gang. Det klæder dit spil, at du er begyndt at hjælpe til defensivt. Fedt og tak for det.

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af UlvenFraNord »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/var ... -instinkt/

Enig i at Mikkel er blevet mere moden i sit spil, det er meget tydeligt at han er blevet en større holdspiller end tidligere. Formentlig vores næste kæmpe salg?

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Mikkel Duelund.

Indlæg af Benzo »

Duelund er oplagt en af dem med det største salgspotentiale i truppen pt, kunne godt håbe han nappede en sæson mere i Midtjylland, men det er ligeså meget fordi jeg tror der ryger en del spillere til sommer, og lidt kontinuitet ville være rart. Skal han videre tror jeg dog hans afløser er klar i kulissen, eller det håber jeg i hvert fald, Kraev får vi set for lidt til for min smag, men tror der venter sig noget godt fra hans side.

Låst