SL R19: Randers - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: SL R19: Randers - FC Midtjylland

Indlæg af UlvenFraNord »

Utrolig forvandling holdet har lavet i denne efterårssæson. Fra en lidt tøvende start hvor ingen kunne se en plan i spillet, til nu hvor vi totalt udraderer modstander efter modstander. Det kalder på ros til Thorup, Bak og alle folkene i den sportslige stab, samt ikke mindst spillerne. Vi har fundet opskriften.

For mig at se har vi aldrig været stærkere, bredere i truppen og haft mere ro på økonomisk. Det her lugter af at det godt kunne gå hen og blive stort til sommer!
Men indtil videre, så lad os glæde os over at vi er vintermestre og alt faktisk ser positivt ud :-)

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R19: Randers - FC Midtjylland

Indlæg af HKP »

SÅ flot efterår det her!!! Bare vildt den power vi kommer med!

Selvfølgelig har der været slinger i valsen ind imellem men hovedindtrykket er godtnok at vi har ekstremt meget kvalitet på holdet, der kan træde til, når det ikke lige kører for de etablerede... stærkest er dog back up på den forreste tredjedel af banen....

Det skal dog siges at Randers var helt vanvittigt svage... uden at tage glansen fra sejren!! Man skal jo stadig gøre arbejdet færdigt når man møder nogen der er en klasse under....

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: SL R19: Randers - FC Midtjylland

Indlæg af Sniper »

Fantastisk at gå på juleferie med en sikker sejr og en 1.plads. Randers var dog ret tandløse men synes vores erstatninger gjorde det rigtig fint i fraværet af Kian, Zcolt og Dal Hende, især Poulsen var god igen. Eneste malurt i min bog er at jeg synes vi er bedre uden Paul på banen p.t, desværre. Dejligt at se Duelund få succes igen.
Super afslutning på efteråret og i det hele taget fantastisk positivt hvad der foregår i klubbben i dette efterår.
Der er kommet styr på spillet og man kan se hvad vi vil. Vi scorer rigtig mange mål og har efterhånden et solidt forsvar. Vores bænk afgøre gang på gang kampene. Og vores vigtigste spiller shiner. Træneren har fået medvind og har fået bevist sig og dermed mere selvsikker i sin ageren. Holdet ser ud til at trives socialt med hinanden. Vi har handlet fornuftigt og rettidigt ind og har også styrken hele strukturen i klubben. U19 fører også deres liga. Vi lykkedes hele tiden med at føre et par af de unge ind i truppen og i fremtiden tror jeg vi vil se flere transfer indtægter også på spillere der ikke slår til i vores klub men som vi har udviklet. Må indrømme jeg nok aldrig har været så positiv stemt omkring fremtiden for klubben som tilfældet er i øjeblikket, vi ligner bare en topklub.. en mesterklub! 💪❤️🖤

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R19: Randers - FC Midtjylland

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

:D :D 1ST

Sådan. Er helt høj af den flotte afslutning på denne halvsæson. Melodien er fundet. Fck er sat!!!!

Flot af drengene.....!!! :fcm:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R19: Randers - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Må indrømme jeg er lidt høj efter kampen.
En ting er offensiven der ser sprudlende ud. Og Gustav virkelig kom ind og gjorde Duelund god (eller de gjorde hinanden gode) og gjorde en forskel selv. Det var fedt.

Men er virkelig imponeret af de bagerste. 2 af de 3 bagerste var nye, eller 4 nye med markant defensivt ansvar.
Billede


Kan se at udover Duelund er også Rømer og Novak på rundens hold´(lavet af superligaen). Og Halsti var nomineret af FCM som kampens spiller.
Navnene er mindre vigtige, men 3 spillere med lav spilletid, og de ser bundsolide ud og giver kun 0,22 xG væk, 5 skud alle ude af feltet.
Billede

Billede

Udover Rømer, Halsti og AP der griber chancen,
synes jeg også Novak fortjener med et kip med hatten, og præstere bundsolidt, og får alle omkring ham til at præstere.

Ærgerligt, men måske naturligt, hvis han tager afsted i vintervinduet.

Men der er fandme nogen der har fortjent brunsviger til aftenskaffen. :fcm: :fcm:

Besvar